Skocz do zawartości
  • 0

Zastosowanie polecenia if distance między dwoma graczami


microgra
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Mam może i głupie pytanie, ale nie daję sobie rady z tym. Próbowałem na różne metody, ale może ktoś pomoże. Otóż chciałbym zrobić warunek: Jeżeli odległość między dwoma graczami jest mniejsza od 6. Wiem tylko jak zrobić odległość między graczem, a danym obiektem lub czymś innym, ale jak zrobić między dwoma graczami już nie umiem. Jak mam napisać ten warunek? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Po dodaniu loop all players: do skryptu chyba gryzie się z on rightclick holding a lava bucket: i przy reloadzie skryptu wywala taki błąd: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Da radę to jakoś poprawić, żeby działało, czy trzeba może w tym "on rightlick ..." coś zmienić?

Edytowane przez microgra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie wiem już co się dzieje, ale nawet twój kod wywala ten sam komunikat. Sprawdziłem na przykładzie skryptu stąd (Wzięty z jakiegoś poradnika): Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

on rightclick holding a lava bucket:  if distance between player and loop-player is less than 5:    cancel event    send "&c&lWykryto probe zabicia innego gracza na wyspie!" to player    execute console command "/burn %player% 60"    remove 1 bucket from the player    remove 1 lava bucket from the player

Tylko, żeby właśnie jakoś ten loop działał. Chodzi mi tylko o to, żeby po prostu gracz A nie mógł użyć lawy, gdy max 5 kratek od niego stoi gracz B.

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on leftclick:    player's tool is lava bucket:        loop all players:            distance between player and loop-player is less than 5:                send "&c&lWykryto probe zabicia innego gracza na wyspie!" to player                execute console command "/burn %player% 60"                remove 1 bucket from the player                remove 1 lava bucket from the player

O ja ciebie. To mój poradnik xD 

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ehhh...

on rightclick:    player's tool is lava bucket:        loop all players:            distance between player and loop-player is less than 5:            add loop-player to {loop.%player%::*}            size of {loop.%player%::*} is greater than 0:                cancel event                send "&c&lWykryto probe zabicia innego gracza na wyspie!" to player                execute console command "/burn %player% 60"                remove 1 bucket from the player                remove 1 lava bucket from the player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick holding a lava bucket:    loop all players:        distance between player and loop-player is less than 5        cancel event        send "&c&lWykryto probe zabicia innego gracza na wyspie!" to player        execute console command "/burn %player% 60"        remove 1 lava bucket from player's inventory        stop

Po co wszędzie wstawiać nowe sekcje i listy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Teraz jest to samo, co wcześniej, czyli skrypt reload'uje się bez problemu, jednak jak chcę wylać lawę gdy nikogo nie ma w pobliżu lub jestem sam na serwerze, to nie da się. Skrypt testowałem na hostingu.

Edytowane przez microgra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak to jest, jak robisz loop po wszystkich graczach i sprawdzasz ich ze swoją pozycją. W końcu najbliżej siebie jesteś wtedy Ty, logiczne xd

Nwm co tam w kodzie robisz (teraz tylko na podstawie odpowiedzi mówię co jest nie tak). Sprawdzaj po prostu czy loop-player nie jest akurat player'em :)

#// Wysłane z Panda Phone

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on click with lava bucket:    loop all players:        if player is not loop-player:            distance between player and loop-player is less than 5:                cancel event                execute server command "/burn %player% 60"                send "&cWykryto probe zabicia innego gracza na wyspie"                remove 1 lava bucket from player                stop
prosze, wytabuj i próbuj :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: Rozwiązane

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...