Skocz do zawartości
  • 0

Skript Event On World


rafi789
 Udostępnij

Pytanie

Mam pytanko czy stosując event On World Init

- Mogę zrobić że gdy gracz znajduje się na danym świecie dostaje przedmiot

- Jeżeli gracz znajduje się na danym świecie dostaje przedmiot po czasie np 30sek

- Jeżeli gracz użyje komendy zawsze będzie dostawał przedmiot na danym świecie po czasie -,,-.

Jeżeli da radę coś takiego napisać to proszę mi to napisać albo nakierować mnie jak to zrobić.

Dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

1. Spróbuj "if player is in world "world:" i dalszy kod

2. Tu sprobuj dać:

 

on join:

            if player is in world "world":

                        wait 30 second

                        #dalszy kod

 

albo:

 

every 5 second:

             if player is in world "world":

                          #dalszy kod

       

Co do 3 to niewiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /sia:    trigger:        set {dajPrzedmiot::%player%} to true         every minute:    loop all players:        loop-player is in world "island-0":            give 1 arrow named "Wybuchowa Strzala" to loop-player

bez "<>" się daje. Ja to tylko daję, żeby zaznaczyć gdzie masz wpisać ten przedmiot ;f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Super fajnie działa ale jest tak że dostaję strzały co 1 minute i dostaje ją każdy a chcę aby dostawał ją tylko gracz który użyje komendy i dostaje to tylko raz

Aha i jeszcze jest tak że dostaje ją tylko po wpisaniu komendy a ma dostawać już zawsze jak wpisze te komende

proszę o odpowiedź :p

Dalej potrzebuje pomocy

???

//QUAD POST; ŁĄCZĘ ~ SNB

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

[CIACH] nie spamuj, ileż [CIACH] można?

command /dupa:    trigger:        {dostal.itemy::%player%} is false:            set {dostal.itemy::%player%} to true            give player 1 diamond sword of unbreaking 10 named "kupa" with lore "line1||line 2"

//Nie o to mu chodziło; Spokojniej... ~ SNB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /sia:    trigger:        set {dajPrzedmiot::%player%} to true         every minute:    loop all players:        loop-player is in world "island-0":            {dajPrzedmiot::%loop-player%} is true:                give 1 arrow named "Wybuchowa Strzala" to loop-player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...