Skocz do zawartości
  • 0

Skript na RandomTP wywala w kosmos x_O


Krzysiek554

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Możesz tak jak @dodoz012609

(Lol, nikt nigdy o tym nie pomyślał ;_;)

Albo możesz zrobić tak:

set {loc} to location at {_randomowex}, 50, {_randomowez}loop 200 times:    if block at {loc} isn't air:        add 1 to y-coordinate of {loc}    else:       exit loopteleport player to {loc}
Oczywiście ustawiasz losowo {_losowex} i {_losowez}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...