Skocz do zawartości
  • 0

umieranie


sugarXDD

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Słabo, że nie opisałeś dokładniej, co chcesz osiągnąć.

Jeśli chciałbyś, aby gracz po spadnięciu do voida został przeteleportowany na spawn, stwórz region pluginem WorldGuard, gdzie po spadnięciu w niego ma teleportować. Wgraj na serwer dodatek dodający event enter-command (wydaję mi się, że w czystym WG nie ma takiego) i dodaj komende teleportującą gracza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, Notro napisał:

Słabo, że nie opisałeś dokładniej, co chcesz osiągnąć.

Jeśli chciałbyś, aby gracz po spadnięciu do voida został przeteleportowany na spawn, stwórz region pluginem WorldGuard, gdzie po spadnięciu w niego ma teleportować. Wgraj na serwer dodatek dodający event enter-command (wydaję mi się, że w czystym WG nie ma takiego) i dodaj komende teleportującą gracza.

 

21 godzin temu, sugarXDD napisał:

elo byqi, jak wylaczyc umieranie w danym swiecie np na terenie spawna, zeby jak gracz spadal do pustki to zeby nie umieral, pomocy ;c

on any move:
	if player is in region "test":
		if player's y-coordinate is less than -1:
			send "&cSpadasz" to player
            teleport player to {spawn}

command /setspawnskript:
    trigger:
         set {spawn} to player's location

Jeżeli skrypt miał teleportować na spawna bo cancel eventowac nie da się obrażę od voidu. Znaczy się da ale to by spadał i spadał....

 

A to co @Notronapisał to może ktoś by w 2012 tego użył :kappa:

Edytowane przez polsatgraniepl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, polsatgraniepl napisał:

A to co @Notronapisał to może ktoś by w 2012 tego użył :kappa:

twoje skryptu też bym nie użył w żadnym wypadku :)

 

on any move - event wykonywany ciągle, może lagować, lepiej zrobić 

on damage:
	"%region at victim%" = "spawn"
	damage was caused by void
	teleport victim to spawn of "%victim's world%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 28.07.2021 o 14:31, CoFFeIN04 napisał:

twoje skryptu też bym nie użył w żadnym wypadku :)

:bezkappy: A mój to chociaż działa..... :bezkappy:

tzn zacznijmy od tego ,że flagi w worldguardzie kończą się na poziomie 0. Nie są przypisane niżej.
napisałem do tego szybki skript:

command /spra:
	trigger:
		send "%region at player%"

będąc na powieszchni wyskoczyło mi:
unknown.png
a będąc już pod bedrockiem wyskakuje:
unknown.png

w celu weryfikacji dlaczego skrypt nie działa zedytowałem go trochę:

 

on damage:
	broadcast "damage"
	"%region at victim%" = "spawn"
	broadcast "spawn"
	damage was caused by void
	broadcast "by void"
	teleport victim to spawn of world

Output czyli czat wyniósł:
unknown.png
+ na twoim miejscu do skryptu dodał bym jeszcze "cancel event" aby gracz nie odniósł żadnego obrażenia. Bo co by się stało gdyby gracz posiadał 1 serduszko?



A) nic by się nie stało
B) Zginą by
C) Został by przeteleportowany na spawn
D)
został by nieśmiertelny.

🤔

 


+ Sory ,że wznawiam już prawie zakończony temat ale średnio wprowadzać ludzi w błąd....

|-------------------------------------|
|           Fajna kappa @gnomq              |
|               unknown.png                         |
|          Jeżeli nawet nie wiesz                  |
|             co działa a co nie.                         | 
|-------------------------------------|

Edytowane przez polsatgraniepl
kappa gnomq..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 28.07.2021 o 14:20, polsatgraniepl napisał:

A to co @Notronapisał to może ktoś by w 2012 tego użył :kappa:

Akurat jego rozwiązanie jest dużo lepsze od skryptu, a tym bardziej od najbardziej zasobożernego eventu w całym bukkicie, z którego ty skorzystałeś. Oczywiście żeby działało to trzeba je lekko zmienić, ale jest ono bliskie działania i każdy z mózgiem by mógł to poprawić. Sam z takiego rozwiązania korzystałem i skorzystałbym z niego ponownie.

Edytowane przez Helios1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 godziny temu, polsatgraniepl napisał:

A mój to chociaż działa..... :bezkappy:

tzn zacznijmy od tego ,że flagi w worldguardzie kończą się na poziomie 0

cytuję twój kod:

	if player is in region "test":
		if player's y-coordinate is less than -1:

Zatem skoro kończą się na poziomie 0, to nie zadziała twój świetny kod z jeszcze świetniejszym eventem on any move,

 

ale dałeś mi świetny pomysł na wykonanie tego - event on region leave:

on region leave:
	"%region%" = "spawn"
	y-coord of player < 1
	teleport player to spawn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...