sugarXDD 0 Opublikowano 27 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2021 elo byqi, jak wylaczyc umieranie w danym swiecie np na terenie spawna, zeby jak gracz spadal do pustki to zeby nie umieral, pomocy ;c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Notro 155 Opublikowano 27 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2021 Słabo, że nie opisałeś dokładniej, co chcesz osiągnąć. Jeśli chciałbyś, aby gracz po spadnięciu do voida został przeteleportowany na spawn, stwórz region pluginem WorldGuard, gdzie po spadnięciu w niego ma teleportować. Wgraj na serwer dodatek dodający event enter-command (wydaję mi się, że w czystym WG nie ma takiego) i dodaj komende teleportującą gracza. CoFFeIN04 i PolsatGraniePL 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Usunięty#34161 123 Opublikowano 27 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 lipca 2021 Ten temat został przeniesiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PolsatGraniePL 120 Opublikowano 28 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2021 (edytowane) 19 godzin temu, Notro napisał: Słabo, że nie opisałeś dokładniej, co chcesz osiągnąć. Jeśli chciałbyś, aby gracz po spadnięciu do voida został przeteleportowany na spawn, stwórz region pluginem WorldGuard, gdzie po spadnięciu w niego ma teleportować. Wgraj na serwer dodatek dodający event enter-command (wydaję mi się, że w czystym WG nie ma takiego) i dodaj komende teleportującą gracza. 21 godzin temu, sugarXDD napisał: elo byqi, jak wylaczyc umieranie w danym swiecie np na terenie spawna, zeby jak gracz spadal do pustki to zeby nie umieral, pomocy ;c on any move: if player is in region "test": if player's y-coordinate is less than -1: send "&cSpadasz" to player teleport player to {spawn} command /setspawnskript: trigger: set {spawn} to player's location Jeżeli skrypt miał teleportować na spawna bo cancel eventowac nie da się obrażę od voidu. Znaczy się da ale to by spadał i spadał.... A to co @Notronapisał to może ktoś by w 2012 tego użył Edytowane 28 lipca 2021 przez polsatgraniepl gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 28 lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2021 5 minut temu, polsatgraniepl napisał: A to co @Notronapisał to może ktoś by w 2012 tego użył twoje skryptu też bym nie użył w żadnym wypadku on any move - event wykonywany ciągle, może lagować, lepiej zrobić on damage: "%region at victim%" = "spawn" damage was caused by void teleport victim to spawn of "%victim's world%" gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PolsatGraniePL 120 Opublikowano 22 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2021 (edytowane) W dniu 28.07.2021 o 14:31, CoFFeIN04 napisał: twoje skryptu też bym nie użył w żadnym wypadku A mój to chociaż działa..... tzn zacznijmy od tego ,że flagi w worldguardzie kończą się na poziomie 0. Nie są przypisane niżej. napisałem do tego szybki skript: command /spra: trigger: send "%region at player%" będąc na powieszchni wyskoczyło mi: a będąc już pod bedrockiem wyskakuje: w celu weryfikacji dlaczego skrypt nie działa zedytowałem go trochę: on damage: broadcast "damage" "%region at victim%" = "spawn" broadcast "spawn" damage was caused by void broadcast "by void" teleport victim to spawn of world Output czyli czat wyniósł: + na twoim miejscu do skryptu dodał bym jeszcze "cancel event" aby gracz nie odniósł żadnego obrażenia. Bo co by się stało gdyby gracz posiadał 1 serduszko? A) nic by się nie stało B) Zginą by C) Został by przeteleportowany na spawn D) został by nieśmiertelny. + Sory ,że wznawiam już prawie zakończony temat ale średnio wprowadzać ludzi w błąd.... |-------------------------------------| | Fajna kappa @gnomq | | | | Jeżeli nawet nie wiesz | | co działa a co nie. | |-------------------------------------| Edytowane 22 sierpnia 2021 przez polsatgraniepl kappa gnomq.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 333 Opublikowano 22 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2021 (edytowane) W dniu 28.07.2021 o 14:20, polsatgraniepl napisał: A to co @Notronapisał to może ktoś by w 2012 tego użył Akurat jego rozwiązanie jest dużo lepsze od skryptu, a tym bardziej od najbardziej zasobożernego eventu w całym bukkicie, z którego ty skorzystałeś. Oczywiście żeby działało to trzeba je lekko zmienić, ale jest ono bliskie działania i każdy z mózgiem by mógł to poprawić. Sam z takiego rozwiązania korzystałem i skorzystałbym z niego ponownie. Edytowane 22 sierpnia 2021 przez Helios1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 223 Opublikowano 23 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2021 (edytowane) del Edytowane 23 sierpnia 2021 przez gnomq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 23 sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2021 22 godziny temu, polsatgraniepl napisał: A mój to chociaż działa..... tzn zacznijmy od tego ,że flagi w worldguardzie kończą się na poziomie 0 cytuję twój kod: if player is in region "test": if player's y-coordinate is less than -1: Zatem skoro kończą się na poziomie 0, to nie zadziała twój świetny kod z jeszcze świetniejszym eventem on any move, ale dałeś mi świetny pomysł na wykonanie tego - event on region leave: on region leave: "%region%" = "spawn" y-coord of player < 1 teleport player to spawn PolsatGraniePL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
sugarXDD 0
elo byqi, jak wylaczyc umieranie w danym swiecie np na terenie spawna, zeby jak gracz spadal do pustki to zeby nie umieral, pomocy ;c
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.