fasdasdsaatrewq 0 Opublikowano 7 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 Cześć. Posiada ktoś może skrypt na losowy teleport, który przetelportuje do innego świata w losowe kordy? Z góry będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 7 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 Teraz, fasdasdsaatrewq napisał: Cześć. Posiada ktoś może skrypt na losowy teleport, który przetelportuje do innego świata w losowe kordy? Z góry będę wdzięczny. Poszukaj na forum funkcji getRandomLoc() użytkownika ZiemniaQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fasdasdsaatrewq 0 Opublikowano 7 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Poszukaj na forum funkcji getRandomLoc() użytkownika ZiemniaQ. skrypt, a nie plugin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 7 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 2 minuty temu, fasdasdsaatrewq napisał: skrypt, a nie plugin Przecież mówię o skrypcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fasdasdsaatrewq 0 Opublikowano 7 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Przecież mówię o skrypcie... Zauważyłem, ale mógłbyś mi to jakoś skrócić, żeby było tylko randomowe przeteleportowanie po wejściu przez portal, bez żadnych powiadomień - bo kod jest zbyt długi i go nie za bardzo rozumiem. Z góry dzięki. Tu masz kod o tym getRandomLoc(): Cytat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 7 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 1 minutę temu, fasdasdsaatrewq napisał: Zauważyłem, ale mógłbyś mi to jakoś skrócić, żeby było tylko randomowe przeteleportowanie po wejściu przez portal, bez żadnych powiadomień - bo kod jest zbyt długi i go nie za bardzo rozumiem. Z góry dzięki. Tu masz kod o tym getRandomLoc(): Proszę. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} Funkcję możesz wykorzystać w kodzie poprzez jej wywołanie, przykładowo: teleport player to getRandomLoc(-10000, 10000, -10000, 10000, "twoj_swiat") PanMaruda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fasdasdsaatrewq 0 Opublikowano 7 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 25 minut temu, Kormic napisał: Proszę. function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} Funkcję możesz wykorzystać w kodzie poprzez jej wywołanie, przykładowo: teleport player to getRandomLoc(-10000, 10000, -10000, 10000, "twoj_swiat") Chyba nie za bardzo rozumiem ten skrypt. Daj mi po prostu, że jak wejdę w portal: on portal: cancel event... i chcę żeby - przeteleportowało mnie w losowe kordynaty ((-500)- 500) do świata "Texas" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 7 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 Teraz, fasdasdsaatrewq napisał: Chyba nie za bardzo rozumiem ten skrypt. W linijce wywołującej funkcję pierwszy argument funkcji to minimalny koordynat X, drugi to maksymalny X, trzeci to minimalny Z, a czwarty to maksymalny Z. Co do piątego, jest to nazwa świata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fasdasdsaatrewq 0 Opublikowano 7 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 8 minut temu, Kormic napisał: W linijce wywołującej funkcję pierwszy argument funkcji to minimalny koordynat X, drugi to maksymalny X, trzeci to minimalny Z, a czwarty to maksymalny Z. Co do piątego, jest to nazwa świata. ehhh... Chcę żebyś mi to zrobil, bo nie ogarniam tych funkcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 CoFFeIN04 617 Opublikowano 7 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 (edytowane) Wystarczy jeden z miliona skryptów na losowe tp z forum i dopisanie in world "Texas"... Lub pyraRTP od ZiemniaQ i dopisanie jednej linijki... function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} on portal: cancel event teleport player to getRandomLoc(-500,500,-500,500,"Texas") Edytowane 7 grudnia 2020 przez CoFFeIN04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fasdasdsaatrewq 0 Opublikowano 7 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 1 godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: Wystarczy jeden z miliona skryptów na losowe tp z forum i dopisanie in world "Texas"... Lub pyraRTP od ZiemniaQ i dopisanie jednej linijki... function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} on portal: cancel event teleport player to getRandomLoc(-500,500,-500,500,"Texas") Dzięki, a takie pytanie - jakie wtyczki do tego są potrzebne? Posiadam - SkQuery, SkRayFall, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 CoFFeIN04 617 Opublikowano 7 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 6 minut temu, fasdasdsaatrewq napisał: Dzięki, a takie pytanie - jakie wtyczki do tego są potrzebne? Posiadam - SkQuery, SkRayFall, wymagania to Skript w wersji przynajmniej 2.2 dev 34 fasdasdsaatrewq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 fasdasdsaatrewq 0 Opublikowano 7 grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 Dzięki! Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 241 Opublikowano 7 grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 grudnia 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
fasdasdsaatrewq 0
Cześć. Posiada ktoś może skrypt na losowy teleport, który przetelportuje do innego świata w losowe kordy? Z góry będę wdzięczny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi