Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt po smierci teleport


DeepesT
 Udostępnij

Pytanie

Witam czy może ktoś napisać skrypt na teleport po śmierci od gracza oraz jak ogólnie zginie to teleportuje gracza w wyznaczone kordy i po 10 minutach teleportuje w inne kordy lecz jak gracz wyjdzie z serwera to odliczanie sie zatrzymuje i jak wejdzie ponownie to startuje z tego miejsca gdzie się zakończyło Z góry dziękuję w razie pytań proszę pytać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
33 minuty temu, DeepesT napisał:

Witam czy może ktoś napisać skrypt na teleport po śmierci od gracza oraz jak ogólnie zginie to teleportuje gracza w wyznaczone kordy i po 10 minutach teleportuje w inne kordy lecz jak gracz wyjdzie z serwera to odliczanie sie zatrzymuje i jak wejdzie ponownie to startuje z tego miejsca gdzie się zakończyło Z góry dziękuję w razie pytań proszę pytać 

Chcesz teleportować martwego gracza? Nie lepiej teleportować go po respawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, DeepesT napisał:

Witam czy może ktoś napisać skrypt na teleport po śmierci od gracza oraz jak ogólnie zginie to teleportuje gracza w wyznaczone kordy i po 10 minutach teleportuje w inne kordy lecz jak gracz wyjdzie z serwera to odliczanie sie zatrzymuje i jak wejdzie ponownie to startuje z tego miejsca gdzie się zakończyło Z góry dziękuję w razie pytań proszę pytać 

Proszę.

on respawn:
	teleport player to location at (0, 0, 0) in world "world"
	set {odliczanie::%player%} to 600
	while player is online:
		remove 1 from {odliczanie::%player%}
		if {odliczanie::%player%} is 0:
			teleport player to location at (0, 0, 0) in world "world"
			exit loop
		wait 1 second
		
on join:
	{odliczanie::%player%} is set
	while player is online:
		remove 1 from {odliczanie::%player%}
		if {odliczanie::%player%} is 0:
			teleport player to location at (0, 0, 0) in world "world"
			exit loop
		wait 1 second

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
24 minuty temu, Kormic napisał:

Proszę.


on respawn:
	teleport player to location at (0, 0, 0) in world "world"
	set {odliczanie::%player%} to 600
	while player is online:
		remove 1 from {odliczanie::%player%}
		if {odliczanie::%player%} is 0:
			teleport player to location at (0, 0, 0) in world "world"
		wait 1 second
		
on join:
	{odliczanie::%player%} is set
	while player is online:
		remove 1 from {odliczanie::%player%}
		if {odliczanie::%player%} is 0:
			teleport player to location at (0, 0, 0) in world "world"
		wait 1 second

 

jest pewien mankament iż teleporuje po 24 sekundach a ja w kodzie ustawiłem 60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DeepesT napisał:

jest pewien mankament iż teleporuje po 24 sekundach a ja w kodzie ustawiłem 60

Nie wiem po co to zmieniasz... Ja wykonuję zlecenie, ty bierzesz skrypt. Teraz jak coś spaprałeś, nie powinno mnie to ani trochę interesować.

Ehh... pokaż skrypt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, DeepesT napisał:

 

To jest niemożliwe. Jest pętla while, przed którą zmienna jest ustawiana na 60 i w tej pętli odbywa się dekrementacja co sekundę. Jesteś pewien, że po 24 sekundach się wydarzyła ta teleportacja? W jaki sposób to zmierzyłeś? Możesz wysłać w kodzie opcjonalnie za pomocą 'send' na czacie wartość %now% po pierwszej teleportacji i po drugiej teleportacji (czyli po 2 i po 7 linijce, pod nimi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Kormic napisał:

To jest niemożliwe. Jest pętla while, przed którą zmienna jest ustawiana na 60 i w tej pętli odbywa się dekrementacja co sekundę. Jesteś pewien, że po 24 sekundach się wydarzyła ta teleportacja? W jaki sposób to zmierzyłeś? Możesz wysłać w kodzie opcjonalnie za pomocą 'send' na czacie wartość %now% po pierwszej teleportacji i po drugiej teleportacji (czyli po 2 i po 7 linijce, pod nimi).

Przysyłam zdj. w jakim czasie teleportuje po śmierci 

Spoiler

2020-12-02-17-49-00

1 czas to jak zginołem a 2 czas to czas teleportacji po minięciu tych ...60

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Zamieniam link w obraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, Kormic napisał:

To jest niemożliwe. Jest pętla while, przed którą zmienna jest ustawiana na 60 i w tej pętli odbywa się dekrementacja co sekundę. Jesteś pewien, że po 24 sekundach się wydarzyła ta teleportacja? W jaki sposób to zmierzyłeś? Możesz wysłać w kodzie opcjonalnie za pomocą 'send' na czacie wartość %now% po pierwszej teleportacji i po drugiej teleportacji (czyli po 2 i po 7 linijce, pod nimi).

A i jeszcze dodam iz tak jak mówiłem srednio czas to nie 60 a 24sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, DeepesT napisał:

Przysyłam zdj. w jakim czasie teleportuje po śmierci 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

1 czas to jak zginołem a 2 czas to czas teleportacji po minięciu tych ...60

zamiast wypisywać ten czas wypisz różnicę między nimi, użyj wyrażenia difference between, np.
 

send "%difference between {time1} and {time2}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	time: 600
on respawn:
	teleport player to location at (0, 0, 0)
	set {odliczanie::%player%} to {@time}
	while {odliczanie::%player%} > 0:
		if player is offline:
			exit loop
		remove 1 from {odliczanie::%player%}
		send "remove" to console
		if {odliczanie::%player%} is 0:
			teleport player to location at (0, 0, 0)
			clear {odliczanie::%player%}
			exit loop
		wait 1 second
on join:
	{odliczanie::%player%} is set
	while {odliczanie::%player%} > 0:
		if player is offline:
			exit loop
		remove 1 from {odliczanie::%player%}
		send "remove" to console
		if {odliczanie::%player%} is 0:
			teleport player to location at (0, 0, 0)
			clear {odliczanie::%player%}
			exit loop
		wait 1 second

@Kormic w twoim kodzie gdy gracz zginął i zrobił reloga pętla wykonywała się dwa razy, i w evencie dołączania i w evencie śmierci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, xAxee napisał:

w twoim kodzie gdy gracz zginął i zrobił reloga pętla wykonywała się dwa razy, i w evencie dołączania i w evencie śmierci

Jeżeli to rzeczywiście było powodem, to świetnie, że autor wątku nie raczył o tym wspomnieć... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...