Skocz do zawartości
  • 0

Jak sprawdzić czy gracza posiada tyle zmiennej?


Adaspo
 Udostępnij

Pytanie

Hej chciałbym się zapytać jak sprawdzić, czy gracz posiada np. 3 zmiennnej chodzi mi, że np dla przykładu:

variables:
	{cos::%player%} = 0

# i tutaj taki skrypt np. jeżeli gracz posiada liczbę 3 tej zmiennnej to nnp.:
send "%player% ma 3 tej zmiennej" to all players
# a po wysłaniu np. tej wiadomości to ta zmienna znów zmienia się na 0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, Adaspo napisał:

Hej chciałbym się zapytać jak sprawdzić, czy gracz posiada np. 3 zmiennnej chodzi mi, że np dla przykładu:

1. Korzystaj z dokumentacji, a nie będziesz musiał zadawać tak prostych pytań.

2. Sprawdzasz to za pomocą banalnie prostej konstrukcji 'if':

if {cos::%player%} is 3:
	send "wiadomosc" to all players
	set {cos::%player%} to 0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

1. Korzystaj z dokumentacji, a nie będziesz musiał zadawać tak prostych pytań.

2. Sprawdzasz to za pomocą banalnie prostej konstrukcji 'if':


if {cos::%player%} is 3:
	send "wiadomosc" to all players
	set {cos::%player%} to 0

 

Nie wiem, ale przy /sk reload scripts, mam błąd: "can't understand this event: 'if {cos::%player%} is 3'

Zrobiłem taki dla testu skrypt:

variables:
	{cos::%player%} = 0

if {cos::%player%} is 3:
	send "wiadomosc" to player
	set {cos::%player%} to 0

command /dodaj:
	trigger:
		set {cos::%player%} to 3
		send "%player% posiada %{cos.%player%}%" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Adaspo napisał:

Nie wiem, ale przy /sk reload scripts, mam błąd: "can't understand this event: 'if {cos::%player%} is 3'

Zrobiłem taki dla testu skrypt:

Powiedz mi, jak długo piszesz skrypty?

Skript jest językiem, w którym każdy kod rozpoczynają komendy, eventy, interwały, funkcje oraz kilka dodatkowych rzeczy chociażby jak sekcja 'options'. Skąd Skript ma wiedzieć kiedy ma wykonać ten warunek? Musisz to albo dać w definicję komendy, albo do jakiegoś eventu. Nie wiem co chcesz właściwie zrobić z tym kodem, więc nie oczekuj, że będę ci w stanie w 100% pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

Powiedz mi, jak długo piszesz skrypty?

Skript jest językiem, w którym każdy kod rozpoczynają komendy, eventy, interwały, funkcje oraz kilka dodatkowych rzeczy chociażby jak sekcja 'options'. Skąd Skript ma wiedzieć kiedy ma wykonać ten warunek? Musisz to albo dać w definicję komendy, albo do jakiegoś eventu. Nie wiem co chcesz właściwie zrobić z tym kodem, więc nie oczekuj, że będę ci w stanie w 100% pomóc.

a ok, no to wszystko jest w takim razie, ok, to ja sobie potem to dodam.

To można temat zamknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...