Skocz do zawartości

CountingDogs

Zasłużony
  • Ilość zawartości

    841
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Odpowiedzi społeczności

  1. CountingDogs odpowiedź w Plugin Na logowanie premium pod bungeecord / waterfall został oznaczony jako odpowiedź   
    Ten temat został zamknięty.
  2. CountingDogs odpowiedź w Plugin na tak zwany " anty-tab " został oznaczony jako odpowiedź   
    Erm, czy przypadkiem nie da się zrobić tego za pomocą ustawień w pliku konfiguracyjnym? No, ale jak już chcesz plugin... Znalazłem coś takiego Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, nie jestem pewny, czy zadziała, natomiast możesz spróbować tego.
  3. CountingDogs odpowiedź w Długie lore crashuje serwer został oznaczony jako odpowiedź   
    Nie kumam po co raz robisz format slotem, a raz set slotem..
     
    command /skills [<text>]: trigger: if arg isn't set: open inventory chest with 3 rows named "Cos" to player loop 27 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to gray stained glass pane named "" set slot 10 of current inventory of player to stone pickaxe named "&eMining" with lore "&7Lore...", "&7Lore...", "&7Lore..." and "&7Lore..." set slot 11 of current inventory of player to gold hoe named "&eFarming" with lore "&7Lore...", "&7Lore...", "&7Lore..." and "&7Lore..." on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "Cos": cancel event Spróbuj tego użyć, wymagana wersja Skripta 2.2+, znajdziesz tutaj tę wersję Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  4. CountingDogs odpowiedź w Blad ze skryptem został oznaczony jako odpowiedź   
    Zamiast
    %player% musisz wstawić
    %attacker% lub %victim% execute console command "kick %victim% &f&lMax&6&lHC.PL &7» &cUmarles! Wroc i pokaz na co cie stac!" Czyli tak powinno to wyglądać.
     
  5. CountingDogs odpowiedź w Komenda został oznaczony jako odpowiedź   
    commands: powinno być
  6. CountingDogs odpowiedź w Reset Hasła został oznaczony jako odpowiedź   
    Jeśli się nie mylę to powinnaś napisać do Libtera lub któregoś z administratora. 
  7. CountingDogs odpowiedź w GUI został oznaczony jako odpowiedź   
    Jak chce pexa to niech zostawi pexa... Ponadto odpowiadasz nie na temat zaczynając z Pexem... 
    Co do tematu; format slotem nie otworzysz następnego okna, dlatego spróbuj to:
    command /test: trigger: open chest with 1 row named "Test" to player set slot 0 of current inventory of player to wooden sword stop on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "Test": if clicked slot is 0: close player's inventory open chest with 1 row named "Test 2" to player set slot 0 of current inventory of player to stone sword named "Cos tam" cancel event if inventory name of current inventory of player is "Test 2": if clicked slot is 0: #Kod  
  8. CountingDogs odpowiedź w Skrypt na /podpis został oznaczony jako odpowiedź   
    Źle jest wytabowane...
     
    command /nazwij [<text>]: trigger: if sender has permission "costam.costam": if arg 1 is set: if player's tool isn't name tag or air: set name of player's tool to coloured arg send "Od teraz twoj przedmiot nazywa sie %coloured arg%" stop else: send "Nie mozesz tego nazwac" else: send "Podaj nazwe" else: send "Brak uprawnien"  
  9. CountingDogs odpowiedź w Skrypt na Gui [ Wersja 1.14.4 ] został oznaczony jako odpowiedź   
    SkQuery ---> Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Skript 2.4.1 lub 2.4 ---> Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  10. CountingDogs odpowiedź w Wersja Skripta został oznaczony jako odpowiedź   
    Jeśli chcesz pisać skrypty pod wersję 1.0-1.7.10 to nie, dużo nie tracisz, bo i tak tylko pod tę wersje piszesz skrypty, jednak tracisz trochę ponieważ te wersje nie są już tak popularne i skrypt nie umożliwi Tobie tyle co najnowsze wersje pluginu Skript. 
    Znajdź sobie taką wersję jaką chcesz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Tutaj masz najnowsze wersje tego pluginu i powtórzę, poszukaj takiej wersji pluginu na jaką chcesz pisać skrypty.
  11. CountingDogs odpowiedź w /skript help został oznaczony jako odpowiedź   
    Przeszukaj po wersjach 2.2
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Prawie wszystkie są pod 1.12.2
  12. CountingDogs odpowiedź w Particles został oznaczony jako odpowiedź   
    Jeśli się nie mylę Particle z dodatku SkQuery działają ze starej wersji tego pluginu, również na starszą wersje serwera. 
    Dokładnie obsługuje to wersja 3.21.4 z tej strony Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! - oczywiście działa to na wersji 1.7.x. 
    Obecnie na nowszych wersjach Particle możesz zrobić w:
    skDragon - z tego co wiem jest to najlepszy dodatek do tworzenia particles.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

    skRayFall - jeden z dodatków, który również umożliwia tworzenie particles.
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
  13. CountingDogs odpowiedź w Zmienna został oznaczony jako odpowiedź   
    Wydaje mi się, że są dwie drogi.

    Albo
    on join: set {lvl.%player%} to {lvl::%player%} Albo ręcznie ustawiasz.
  14. CountingDogs odpowiedź w Problem z Rzucakami TnT został oznaczony jako odpowiedź   
    on rightclick: if name of player's tool is "Nazwa": if clicked block isn't air: send "&cTym sie rzuca!" cancel event else: #Kod Coś takiego?
  15. CountingDogs odpowiedź w problem z kupowaniem w sklepie został oznaczony jako odpowiedź   
    command /helm [<text>]:     trigger:         if {coins::%player%} >= 2000:             remove 2000 from {coins::%player%}             give 1 diamond helmet to player             send "&aPomyslnie kupiles &fhelm"         else:             send "&4Blad: &cNie posiadasz przy sobie wystarczajacej ilosci przedmiotu!"  
  16. CountingDogs odpowiedź w Pomoc: Lore przedmiotu został oznaczony jako odpowiedź   
    A to, że możesz zmienić opis przedmiotu..
  17. CountingDogs odpowiedź w Skript na brak niszczenia blokow po wybuchnieciu creepera został oznaczony jako odpowiedź   
    Mi się wydaje, że w zwykłym Minecraft da się ustawić, aby potwory nie mogły niszczyć nic
    /gamerule MobGrieffing false  
  18. CountingDogs odpowiedź w [ZLECENIE] AntyOP został oznaczony jako odpowiedź   
    on command: if command is "op": if player has permissions "op.false": send "&4Brak uprawnien!" cancel event  
  19. CountingDogs odpowiedź w Błąd podczas wywoływania komendy został oznaczony jako odpowiedź   
    Sprawdziłem jeszcze raz ten plugin i...
    Na Aternosie jest stwierdzenie iż wersja 2.1.2 jest odpowiednia/najlepiej działa od wersji 1.2.5 do 1.7.2
    2.1.2 CB 1.7.2-R0.3 1.2.5 Ta wersja działa bez problemu do wersji 1.8
  20. CountingDogs odpowiedź w Czy dobrze to napisałem i czy coś zmienić? został oznaczony jako odpowiedź   
    to zamiast interger daj number 
     
  21. CountingDogs odpowiedź w If player has permission został oznaczony jako odpowiedź   
    Wiesz, zawsze można zrobić to zablokować w jednej komendzie
    Możesz zawsze zrobić tak:
    variables: {test.%player%} = 0 command /test [<text>]: trigger: if arg is not set: open chest with 1 rows named "&eTEST" to player format slot 0 of player with 1 of red glass pane named "&aTrails" to close then run [make player execute "test"] if arg is "test": if {test.%player%} is 0: #Tutaj twoja czesc kodu czyli sklep czy cokolwiek. else: send "&cMasz juz to kupione!" stop  
     
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...