Skocz do zawartości
  • 0

Tekst zapisany w bloku


Cinu2421
 Udostępnij

Pytanie

                set block at location of {_x} to {_block}
                add block at location of {_x} to {BLOK::*}
                
on click:
    loop {ZODIAK.BLOK::*}:
        set {_x} to loop-value
        if {_x} is event-block:
            broadcast "Moj tekst"

Jak zrobic aby do kazdego zapisanego bloku dodac jakis tekst? Ktory bedzie wyswietlany podczas klikniecia na ten blok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
    item-name: "&cNazwa"
on rightclick:
    clicked block is set
    if player's tool is stick named {@item-name}:
        set {block::%player%} to location at event-block
        send "napisz co ma wyświetlać ten blok po naciśnięciu"
        stop
    send {block::%location at event-block%}
on chat:
    if {block::%player%} is set:
        cancel event
        clear {block::%player%}
        set {block::%location at event-block%} to message

Zmieniasz patykiem nazwanym &cNazwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Helios1993 napisał:
options:
    item-name: "&cNazwa"
on rightclick:
    clicked block is set
    if player's tool is stick named {@item-name}:
        set {block::%player%} to location at event-block
        send "napisz co ma wyświetlać ten blok po naciśnięciu"
        stop
    send {block::%location at event-block%}
on chat:
    if {block::%player%} is set:
        cancel event
        clear {block::%player%}
        set {block::%location at event-block%} to message

Zmieniasz patykiem nazwanym &cNazwa

Chodzi o to ze ten tekst ma sie dodawac bez dotykanai bloku

Zrobilem to w poscie wyzej pytanie brzmi czy mozna to skrocic

 

command /golem:
    trigger:
        set {_block} to mossy cobblestone
        loop entities in radius 30 around player:
            if loop-value is a pig:
                set {_x} to location of loop-value
                kill loop-value
                set block at location of {_x} to {_block}
                add block at location of {_x} to {BLOK::*}
                set {_Zod} to block at location of {_x}
                set {BLOK::%{_Zod}%} to "%loop-value%"
on left click:
    loop {BLOK::*}:
        if loop-value is event-block:
            broadcast "&7Rozwal blok aby uwolnic zwierze: %{ZODIAK.BLOK::%loop-value%}%"

Caly kod, ma zamieniac zwierzeta w kamienie a pozniej je odradzac

W on left click pokazuje zwierze ale w on breake wgl to nie dziala

Chcialem przez ten tekst zapisywac moba ale moze i lepiej zapiasc samego moba do bloku i pozniej go respic

TakiJakTy

Łączę posty.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 godziny temu, Cinu2421 napisał:

Caly kod, ma zamieniac zwierzeta w kamienie a pozniej je odradzac

W on left click pokazuje zwierze ale w on breake wgl to nie dziala

Chcialem przez ten tekst zapisywac moba ale moze i lepiej zapiasc samego moba do bloku i pozniej go respic

Zrobiłem coś takiego, zobacz czy zadziała oraz czy to miałeś na myśli. W linijce nr 25 dałem wysyłany typ zwierzęcia, jeżeli nie zadziała, to zamień końcowy fragment kodu na porównywanie tej zmiennej do pig oraz horse (nie w stringu).

command /golem:
	trigger:
		loop entities in radius 30 around player:
			if loop-entity is not a pig or a horse:
				continue
			set block at location of loop-entity to mossy cobblestone
			add location of block at loop-entity to {ENT.BLOK::*}
			set {ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of block at loop-entity%} to loop-entity's type
			teleport loop-entity to location at (x-loc of loop-entity, -100, z-loc of loop-entity) in loop-entity's world
				
on left click:
	if clicked block is not set:
		stop
	if {ENT.BLOK::*} doesn't contain location of clicked block:
		stop
	broadcast "&7W tym kamieniu zostalo zaklete zwierze: &6%{ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%}%"
	broadcast "&aKliknij PPM, aby je odczarowac!"
	
on right click on mossy cobblestone:
	if {ENT.BLOK::*} doesn't contain location of clicked block:
		stop
	set clicked block to air
	broadcast "&7Odczarowales zwierze: &a%{ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%}%"
	remove location of clicked block from {ENT.BLOK::*}
	broadcast "%{ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%}%"
	spawn {ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%} at location of clicked block
	clear {ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%}

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 godzin temu, Kormic napisał:

Zrobiłem coś takiego, zobacz czy zadziała oraz czy to miałeś na myśli. W linijce nr 25 dałem wysyłany typ zwierzęcia, jeżeli nie zadziała, to zamień końcowy fragment kodu na porównywanie tej zmiennej do pig oraz horse (nie w stringu).

command /golem:
	trigger:
		loop entities in radius 30 around player:
			if loop-entity is not a pig or a horse:
				continue
			set block at location of loop-entity to mossy cobblestone
			add location of block at loop-entity to {ENT.BLOK::*}
			set {ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of block at loop-entity%} to loop-entity's type
			teleport loop-entity to location at (x-loc of loop-entity, -100, z-loc of loop-entity) in loop-entity's world
				
on left click:
	if clicked block is not set:
		stop
	if {ENT.BLOK::*} doesn't contain location of clicked block:
		stop
	broadcast "&7W tym kamieniu zostalo zaklete zwierze: &6%{ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%}%"
	broadcast "&aKliknij PPM, aby je odczarowac!"
	
on right click on mossy cobblestone:
	if {ENT.BLOK::*} doesn't contain location of clicked block:
		stop
	set clicked block to air
	broadcast "&7Odczarowales zwierze: &a%{ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%}%"
	remove location of clicked block from {ENT.BLOK::*}
	broadcast "%{ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%}%"
	spawn {ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%} at location of clicked block
	clear {ENT.BLOK.MOBTYPE::%location of clicked block%}

 

Ooo cos takiego chcialem zrobic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...