Skocz do zawartości
  • 0

chat format


giteczek12PL

Pytanie

Witam otoz mam problem z chat formatem na serwer rpg, otoz nie wiem za chiny jak ustawic prefix rangi oraz klanu w ktorym jest gracz, lvl na szczescie nie byl taki trudy. 
Moj kod: 

on chat:
    cancel event
    broadcast "&a[&eLvl. &f%{lvl::%player%}%&a] &7%name of player%&8» &f%message%"
    stop

 

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Teraz, giteczek12PL napisał:

Witam otoz mam problem z chat formatem na serwer rpg, otoz nie wiem za chiny jak ustawic prefix rangi oraz klanu w ktorym jest gracz, lvl na szczescie nie byl taki trudy. 
Moj kod: 

on chat:
    cancel event
    broadcast "&a[&eLvl. &f%{lvl::%player%}%&a] &7%name of player%&8» &f%message%"
    stop

W chat format używa się [player] i [message]. Przykład:

on chat:
	set chat format to "&a[&eLvl. &f%{lvl::%player%}% &7[player] &8» &f[message]"

I dwa pytania ode mnie:

1. Rangi rozumiem, że bazują na permisjach, tak?

2. Te klany to pluginu jakiegoś, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

W chat format używa się [player] i [message]. Przykład:


on chat:
	set chat format to "&a[&eLvl. &f%{lvl::%player%}% &7[player] &8» &f[message]"

I dwa pytania ode mnie:

1. Rangi rozumiem, że bazują na permisjach, tak?

2. Te klany to pluginu jakiegoś, tak?

Ten format odkopalem z jakiegos starego postu na skript.
1. Tak rangi bazuja na permissionsex
2. Klany to skript, a zadna zmienna z tego skryptu nie dziala na chacie ;(

Probujac ten skrypt ktory napisales, wyskakuje blad.

Edytowane przez giteczek12PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, giteczek12PL napisał:

Ten format odkopalem z jakiegos starego postu na skript.
1. Tak rangi bazuja na permissionsex
2. Klany to skript, a zadna zmienna z tego skryptu nie dziala na chacie ;(

Dobrze, a więc...

Odpowiadając na twoje pierwsze pytanie, a mianowicie o rangi, musisz zrobić warunek:

on chat:
	if player has permission "rpg.gracz":
		set chat format to "&aGracz &b%{klan::%player%}% &7[player]: &f[message]"
	if player has permission "rpg.vip":
		set chat format to "&eVIP &b%{klan::%player%}% &f[player]&7: &6[message]"

Natomiast co do klanów, po prostu znajdź i wstaw zmienną, może to być przykładowo:

%{klan::%player%}%

Cóż, twój skrypt, to ty najlepiej wiesz gdzie jest ta zmienna. Więc poszukaj i jeżeli coś będzie nie tak, to pomyślimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, Kormic napisał:

Dobrze, a więc...

Odpowiadając na twoje pierwsze pytanie, a mianowicie o rangi, musisz zrobić warunek:


on chat:
	if player has permission "rpg.gracz":
		set chat format to "&aGracz &b%{klan::%player%}% &7[player]: &f[message]"
	if player has permission "rpg.vip":
		set chat format to "&eVIP &b%{klan::%player%}% &f[player]&7: &6[message]"

Natomiast co do klanów, po prostu znajdź i wstaw zmienną, może to być przykładowo:


%{klan::%player%}%

Cóż, twój skrypt, to ty najlepiej wiesz gdzie jest ta zmienna. Więc poszukaj i jeżeli coś będzie nie tak, to pomyślimy.

O ile te rozwiązanie zadziała o tyle zbuguje się w wypadku, gdy gracz ma uprawnienie "*".

Właśnie dlatego należy zastosować następujące rozwiązania:

  • instrukcje warunkowe należy umieszczać od rangi najwyższej, do rangi najniższej
  • zakładając wykorzystanie tylko powyższego rozwiązania byłoby trzeba dopisać stop po każdym set chat format (...), ale instrukcje warunkowe pozwalają na użycie czegoś takiego jak else if, więc skrypt nasz powinien wyglądać w efekcie finalnym tak:
on chat:
    if player has permission "rpg.admin":
        set chat format to "admin [%{lvl::%player%}%] %player% %message%"
    else if player has permission "rpg.mod":
        set chat format to "mod [%{lvl::%player%}%] %player% %message%"
    else if player has permission "rpg.vip":
        set chat format to "vip [%{lvl::%player%}%] %player% %message%"
    else if player has permission "rpg.gracz":
        set chat format to "gracz [%{lvl::%player%}%] %player% %message%"
    else:
        send "&cNie posiadasz wystarczających uprawnień!" to player
4 godziny temu, Kormic napisał:

W chat format używa się [player] i [message].

Od kiedy niby? :thonk:

4 godziny temu, giteczek12PL napisał:

oraz klanu w ktorym jest gracz

zależy czym masz zrobione te klany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Rejszpat napisał:

O ile te rozwiązanie zadziała o tyle zbuguje się w wypadku, gdy gracz ma uprawnienie "*".

Właśnie dlatego należy zastosować następujące rozwiązania:

  • instrukcje warunkowe należy umieszczać od rangi najwyższej, do rangi najniższej
  • zakładając wykorzystanie tylko powyższego rozwiązania byłoby trzeba dopisać stop po każdym set chat format (...), ale instrukcje warunkowe pozwalają na użycie czegoś takiego jak else if, więc skrypt nasz powinien wyglądać w efekcie finalnym tak:

on chat:
    if player has permission "rpg.admin":
        set chat format to "admin [%{lvl::%player%}%] %player% %message%"
    else if player has permission "rpg.mod":
        set chat format to "mod [%{lvl::%player%}%] %player% %message%"
    else if player has permission "rpg.vip":
        set chat format to "vip [%{lvl::%player%}%] %player% %message%"
    else if player has permission "rpg.gracz":
        set chat format to "gracz [%{lvl::%player%}%] %player% %message%"
    else:
        send "&cNie posiadasz wystarczających uprawnień!" to player

Od kiedy niby? :thonk:

zależy czym masz zrobione te klany

Co do permisji od format chat, podałem przykład, wycinek tego, co ma zrobić.

[player] i [message] jest napisane w dokumentacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...