Filiq343 0 Opublikowano 28 grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2019 Tak jak w tytule - jak zrobić GUI w GUI? W sensie kiedy otworzę GUI i wybiorę jakiś item to otwiera mi drugie GUI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxcom1 110 Opublikowano 28 grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2019 No... Jeżeli masz już skrypt na GUI, to dodaj event on inventory click, nadaj swoje warunki, i wtedy otwórz drugie gui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 616 Opublikowano 28 grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2019 (edytowane) Tworzysz sobie funkcję lub komendę dla dwóch GUI i gdy gracz kliknie w przedmiot, to zamykasz jego aktualne inventory (lub czyścisz jak w przykładzie) i wykonujesz funkcję/komendę, która otworzy kolejne GUI. Ten przykład wymaga TuSKe function setGUI(p: player, n: string): if inventory name of {_p}'s current inventory is not "Przykład": close inventory of {_p} open virtual chest inventory with 3 rows named "Przykład" to {_p} else: reset all gui slots of {_p} if {_n} is "pierwsze": format gui slot (integers from 0 to 26) of {_p} with yellow glass pane format gui slot 13 of {_p} with gray dye named "&7&lKliknij mnie zeby przejść do drugiego GUI" to run function setGUI({_p}, "drugie") else if {_n} is "drugie": format gui slot (integers from 0 to 26) of {_p} with gray glass pane format gui slot 13 of {_p} with yellow dye named "&e&lKliknij mnie żeby przejść do pierwszego GUI" to run function setGUI({_p}, "pierwsze") command /test-gui [<text>]: trigger: setGUI(player, "pierwsze") Edytowane 28 grudnia 2019 przez PanMaruda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Filiq343 0 Opublikowano 29 grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2019 W dniu 28.12.2019 o 18:52, PanMaruda napisał: Tworzysz sobie funkcję lub komendę dla dwóch GUI i gdy gracz kliknie w przedmiot, to zamykasz jego aktualne inventory (lub czyścisz jak w przykładzie) i wykonujesz funkcję/komendę, która otworzy kolejne GUI. Ten przykład wymaga TuSKe function setGUI(p: player, n: string): if inventory name of {_p}'s current inventory is not "Przykład": close inventory of {_p} open virtual chest inventory with 3 rows named "Przykład" to {_p} else: reset all gui slots of {_p} if {_n} is "pierwsze": format gui slot (integers from 0 to 26) of {_p} with yellow glass pane format gui slot 13 of {_p} with gray dye named "&7&lKliknij mnie zeby przejść do drugiego GUI" to run function setGUI({_p}, "drugie") else if {_n} is "drugie": format gui slot (integers from 0 to 26) of {_p} with gray glass pane format gui slot 13 of {_p} with yellow dye named "&e&lKliknij mnie żeby przejść do pierwszego GUI" to run function setGUI({_p}, "pierwsze") command /test-gui [<text>]: trigger: setGUI(player, "pierwsze") A jak mam to wpasować do tego: on rightclick on player: name of clicked player is "&5Wykladowca": ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 29 grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2019 1 minutę temu, Filiq343 napisał: A jak mam to wpasować do tego: on rightclick on player: name of clicked player is "&5Wykladowca": ? co chcesz osiągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Filiq343 0 Opublikowano 29 grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2019 4 minuty temu, xAxee napisał: co chcesz osiągnąć? Aby klikając na npc z citizensów otworzyć gui, w którym będą dwa wybory (jeden zamykający gui, drugi otwierający kolejne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 29 grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2019 on rightclick on player: name of clicked player is "&5Wykladowca": setGUI(player, "pierwsze") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Filiq343 0 Opublikowano 29 grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2019 Teraz, xAxee napisał: on rightclick on player: name of clicked player is "&5Wykladowca": setGUI(player, "pierwsze") A, okej xD Dzięki, problem rozwiązny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 30 grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Filiq343 0
Tak jak w tytule - jak zrobić GUI w GUI? W sensie kiedy otworzę GUI i wybiorę jakiś item to otwiera mi drugie GUI.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi