Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić GUI w GUI?


Filiq343
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Tworzysz sobie funkcję lub komendę dla dwóch GUI i gdy gracz kliknie w przedmiot, to zamykasz jego aktualne inventory (lub czyścisz jak w przykładzie) i  wykonujesz funkcję/komendę, która otworzy kolejne GUI.

Ten przykład wymaga TuSKe

function setGUI(p: player, n: string):
	if inventory name of {_p}'s current inventory is not "Przykład":
		close inventory of {_p}
		open virtual chest inventory with 3 rows named "Przykład" to {_p}
	else:
		reset all gui slots of {_p}
	if {_n} is "pierwsze":
		format gui slot (integers from 0 to 26) of {_p} with yellow glass pane
		format gui slot 13 of {_p} with gray dye named "&7&lKliknij mnie zeby przejść do drugiego GUI" to run function setGUI({_p}, "drugie")

	else if {_n} is "drugie":
		format gui slot (integers from 0 to 26) of {_p} with gray glass pane
		format gui slot 13 of {_p} with yellow dye named "&e&lKliknij mnie żeby przejść do pierwszego GUI" to run function setGUI({_p}, "pierwsze")


command /test-gui [<text>]:
	trigger:
		setGUI(player, "pierwsze")
Edytowane przez PanMaruda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 28.12.2019 o 18:52, PanMaruda napisał:

Tworzysz sobie funkcję lub komendę dla dwóch GUI i gdy gracz kliknie w przedmiot, to zamykasz jego aktualne inventory (lub czyścisz jak w przykładzie) i  wykonujesz funkcję/komendę, która otworzy kolejne GUI.

Ten przykład wymaga TuSKe

function setGUI(p: player, n: string):
	if inventory name of {_p}'s current inventory is not "Przykład":
		close inventory of {_p}
		open virtual chest inventory with 3 rows named "Przykład" to {_p}
	else:
		reset all gui slots of {_p}
	if {_n} is "pierwsze":
		format gui slot (integers from 0 to 26) of {_p} with yellow glass pane
		format gui slot 13 of {_p} with gray dye named "&7&lKliknij mnie zeby przejść do drugiego GUI" to run function setGUI({_p}, "drugie")

	else if {_n} is "drugie":
		format gui slot (integers from 0 to 26) of {_p} with gray glass pane
		format gui slot 13 of {_p} with yellow dye named "&e&lKliknij mnie żeby przejść do pierwszego GUI" to run function setGUI({_p}, "pierwsze")


command /test-gui [<text>]:
	trigger:
		setGUI(player, "pierwsze")

A jak mam to wpasować do tego:

on rightclick on player:
    name of clicked player is "&5Wykladowca":

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...