maxcom1 110 Opublikowano 26 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 command /vanity: trigger: if player is "maxcom1": loop all blocks: if distance from loop-block and player is not larger than 5: Wyskakuje błąd: There's no loop that maches 'loop-block and player' Daje "Najlepszą odpowiedź" i Reakcję! PROSZĘ O POMOC! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 26 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 if distance between loop-block and player < 5: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxcom1 110 Opublikowano 26 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 (edytowane) a można zrobić loop wszystkich bloków w promieniu 5 kratek? aby tak bardzo nie lagowało? Błąd: loop-block is not a location Edytowane 26 czerwca 2019 przez maxcom1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Damianekk 26 Opublikowano 26 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 Godzinę temu, maxcom1Games napisał: a można zrobić loop wszystkich bloków w promieniu 5 kratek? aby tak bardzo nie lagowało? Błąd: loop-block is not a location Coś takiego?loop-block is not air Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 26 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 loop all blocks: if distance from loop-block and player is not larger than 5: \/ zapętlij wszystkie bloki: jeżeli odległość od bloku-z-pętli i gracza nie jest większa niż 5: Hmm... Brzmi logicznie, ciekawe dlaczego program tego nie rozumie... zapętlij wszystkie bloki: [gdzie?] [skąd?] [pomiędzy czym?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxcom1 110 Opublikowano 26 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, LuckyPotato napisał: loop all blocks: if distance from loop-block and player is not larger than 5: \/ zapętlij wszystkie bloki: jeżeli odległość od bloku-z-pętli i gracza nie jest większa niż 5: Hmm... Brzmi logicznie, ciekawe dlaczego program tego nie rozumie... zapętlij wszystkie bloki: [gdzie?] [skąd?] [pomiędzy czym?] Blad: There's no loop that maches 'loop-block and player' To samo napisalem w temacie Edytowane 26 czerwca 2019 przez maxcom1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 26 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 2 minuty temu, maxcom1Games napisał: To samo napisalem w temacie Co ty nie powiesz... To może poświęcę się i znajdę coś dla ciebie. Proszę, oto jest błogosławiony link do dokumentacji Skripta: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 maxcom1 110 Opublikowano 26 czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 Nie umiesz tego zrobić? Jakoś musi się to dać zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 323 Opublikowano 26 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 zrób loop blocks zamiast loop all blocks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 26 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2019 4 godziny temu, maxcom1Games napisał: a można zrobić loop wszystkich bloków w promieniu 5 kratek? aby tak bardzo nie lagowało? loop all blocks in radius 5 around %loc%: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 27 czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 czerwca 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
maxcom1 110
Wyskakuje błąd: There's no loop that maches 'loop-block and player'
Daje "Najlepszą odpowiedź" i Reakcję!
PROSZĘ O POMOC!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi