Skocz do zawartości

Dodanie Attribute


Szwagru
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj pokaże wam jak dodać atrybuty do przedmiotu.

Więc zaczynamy
Pierwsze co robimy to tworzymy nowy ItemStack i nazywamy go jak chcemy:

ItemStack wm = new ItemStack(Material.GOLDEN_SWORD);

Następnie tworzymy itemMeta:
 

final ItemMeta meta = wm.getItemMeta();

Teraz tworzymy AttributeModifier:
 

final AttributeModifier attributeModifier = new AttributeModifier(UUID.randomUUID(), "coolAttribute", 25.0, Operation.ADD_NUMBER, EquipmentSlot.HAND);

po kolei co to jest:
UUID.randomUUID() - dajemy randomowe uuid AttributeModifier. UUID nie możne się powtarzać w tym samym przedmiocie wiec to jest najlepsze,
coolAttribute - nazwa naszego atrybutu (ustalacie sobie sami),
25.0 - ilość dodawanych obrażeń (ustalacie sobie sami),
EquipmentSlot.HAND - Gdzie musi być aby dodać atrybuty, jest ich pełno, na przykład na hełmik jest EquipmentSlot.HEAD,

Teraz dodajemy atrybut poprzez:
 

meta.addAttributeModifier(Attribute.GENERIC_ATTACK_SPEED, attributeModifier);

GENERIC_ATTACK_SPEED - Co ma zmieniać atrybut, w tym przypadku prędkość ataku
attributeModifier1 - nazwa atrybutu jaki daliśmy w tworzeniu jego

Teraz musimy przydzielić ItemMete do ItemStack:
 

wm.setItemMeta(meta);

Całość kodu wygląda tak:
 

final ItemMeta meta = wm.getItemMeta();
final AttributeModifier attributeModifier = new AttributeModifier(UUID.randomUUID(), "coolAttribute", 25.0, Operation.ADD_NUMBER, EquipmentSlot.HAND);
meta.addAttributeModifier(Attribute.GENERIC_ATTACK_DAMAGE, attributeModifier);

To na tyle. Można dodać atrybuty mobom. Dzięki za pomoc z tym kodem @yooniks

Myślę że dość zrozumiale napisane. Robię ten poradnik ponieważ nie znalazłem go na żadnym innym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...