kubastion 52 Opublikowano 24 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 set {_x} to random integer between 1 and 2 Dlaczego wtedy {_x} zawsze wynosi 2? set {_x} to random integer between 0 and 2 Teraz wszystko fajnie, bo wynosi też 1, ale także i 0 Jak zrobić żeby było losowo między 1 i 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kamill0s 47 Opublikowano 24 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 58 minut temu, kubastion napisał: set {_x} to random integer between 1 and 2 Dlaczego wtedy {_x} zawsze wynosi 2? set {_x} to random integer between 0 and 2 Teraz wszystko fajnie, bo wynosi też 1, ale także i 0 Jak zrobić żeby było losowo między 1 i 2 Wydaje mi się, że po prostu kilka razy wybrało ci liczbę 2. Wszystko działa poprawnie. Dla pewności użyj tego: command /sprawdz: trigger: loop 10 times: set {_x} to random integer between 1 and 2 send "%{_x}%" to player Liczę na plusik i zaznaczenie mojej odpowiedzi jako "najlepsza odpowiedź". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 24 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 (edytowane) 8 minut temu, Kamill0s napisał: Wydaje mi się, że po prostu kilka razy wybrało ci liczbę 2. Wszystko działa poprawnie. Dla pewności użyj tego: command /sprawdz: trigger: loop 10 times: set {_x} to random integer between 1 and 2 send "%{_x}%" to player Liczę na plusik i zaznaczenie mojej odpowiedzi jako "najlepsza odpowiedź". Ni wlasnie taki jest blad w skrypcie ze trzeba od 0 jak bedzie od 1 to nie bedzie 1 Edytowane 24 lipca 2018 przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kamill0s 47 Opublikowano 24 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 13 minut temu, xAxee napisał: Ni wlasnie taki jest blad w skrypcie ze trzeba od 0 jak bedzie od 1 to nie bedzie 1 U mnie to działa, zanim napisałem posta to przetestowałem działanie. xAxee 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 24 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 1 minutę temu, Kamill0s napisał: U mnie to działa, zanim napisałem posta to przetestowałem działanie. No moze u mnie tez nie dziala xd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kubastion 52 Opublikowano 24 lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 54 minuty temu, Kamill0s napisał: Wydaje mi się, że po prostu kilka razy wybrało ci liczbę 2. Wszystko działa poprawnie. Dla pewności użyj tego: command /sprawdz: trigger: loop 10 times: set {_x} to random integer between 1 and 2 send "%{_x}%" to player Liczę na plusik i zaznaczenie mojej odpowiedzi jako "najlepsza odpowiedź". Sprawdzałem wiele razy i ciągle 2 mi wyskakuje PiecioRaptor 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PiecioRaptor 0 Opublikowano 18 listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2021 Wie ktoś jak zrobić randomowego floata? Byłbym wdzięczny jak by ktoś pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 606 Opublikowano 18 listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 18 listopada 2021 13 godzin temu, PiecioRaptor napisał: Wie ktoś jak zrobić randomowego floata? Byłbym wdzięczny jak by ktoś pomógł. Zamiast random integer użyj random number lub double Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kubastion 52
set {_x} to random integer between 1 and 2
Dlaczego wtedy {_x} zawsze wynosi 2?
set {_x} to random integer between 0 and 2
Teraz wszystko fajnie, bo wynosi też 1, ale także i 0
Jak zrobić żeby było losowo między 1 i 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.