Skocz do zawartości
  • 0

Problem z napisaniem configu


deusowy_yt

Pytanie

Czesc, probowalem napisac config, ale cos mi nie wyszlo poda ktos blad?

package me.neroos.join;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener;

public class Main extends JavaPlugin{
	
	private static Main instance;
    public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

    @Override
    public void onEnable(){
    	instance = this;
        this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this);
        saveDefaultConfig();
    }

    @Override
    public void onDisable(){
        for(Player p : Bukkit.getOnlinePlayers()){
            p.kickPlayer("Restart.");
            Main.getInst().saveConfig();
        }
        Bukkit.shutdown();
    }
    
    public static Main getInst() {
    	return instance;
    }
}
package me.neroos.join.listeners;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;

import me.neroos.join.Main;
import me.neroos.join.util.ColorUtil;

public class PlayerJoinListener implements Listener {
	
    @EventHandler
    public void onJoin(PlayerJoinEvent event){
    	Player p = event.getPlayer();
        Main.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", Main.allLoginAmount);
        Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");
        Main.allLoginAmount++;
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName()));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        Main.getInst().saveConfig();
    }
}

 

Edytowane przez deusowy_yt
.
Nicku

Zmieniam nazwę tematu.

Notatka dodana przez Nicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
    @Override
    public void onDisable(){
        for(Player p : Bukkit.getOnlinePlayers()){
            p.kickPlayer("Restart.");
            Main.getInst().saveConfig();
        }
        Bukkit.shutdown();
    }

Ale co ma zapisac skoro nic nie zostalo edytowane w nim ?

I nie potrzeba tutaj Bukkit.shutdown();

 

package me.neroos.join.listeners;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;

import me.neroos.join.Main;
import me.neroos.join.util.ColorUtil;

public class PlayerJoinListener implements Listener {
	
    @EventHandler
    public void onJoin(PlayerJoinEvent event){
    	Player p = event.getPlayer();
        Main.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", Main.allLoginAmount);
        Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");
        Main.allLoginAmount++;
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName()));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        Main.getInst().saveConfig();
    }
}

Czy tutaj nie lepiej by bylo zrobic tak ?:
 

package me.neroos.join.listeners;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;

import me.neroos.join.Main;
import me.neroos.join.util.ColorUtil;

public class PlayerJoinListener implements Listener {
	
    @EventHandler
    public void onJoin(PlayerJoinEvent event){
        private Main m = new Main();
    	Player p = event.getPlayer();
        m.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", m.allLoginAmount);
        m.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");
        m.allLoginAmount++;
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName()));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        Main.getInst().saveConfig();
    }
}

I w main usuwasz instancje

public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

Po co statyczna? skoro robisz instancje?

Lepiej zrob:

public Integer allLoginAmount = getConfig().getInt("WszystkichLogowan");


Jak by cos jeszcze nie dzialalo to napisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
JavaPlugin#getConfig().set("all-login-amount", amount++);

@edit wywalilo mi polowe odpowiedzi ;/

 

to /\ dodaj przy wylaczaniu pluginu, lub przy zmienianiu wartosci fielda, lub w jakims tasku co kilka minut/sekund - tylko po prostu zeby sie gdzies zapisywalo do pliku, bo bedzie ci to potrzebne, a w onenable po prostu ustawiaj wartosc fielda na ta z configu, czyli:

this.getConfig().getInt("all-login-amount", 0);

 

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 minut temu, JanekMaSkrypta_ napisał:

    @Override
    public void onDisable(){
        for(Player p : Bukkit.getOnlinePlayers()){
            p.kickPlayer("Restart.");
            Main.getInst().saveConfig();
        }
        Bukkit.shutdown();
    }

Ale co ma zapisac skoro nic nie zostalo edytowane w nim ?

I nie potrzeba tutaj Bukkit.shutdown();

 


package me.neroos.join.listeners;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;

import me.neroos.join.Main;
import me.neroos.join.util.ColorUtil;

public class PlayerJoinListener implements Listener {
	
    @EventHandler
    public void onJoin(PlayerJoinEvent event){
    	Player p = event.getPlayer();
        Main.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", Main.allLoginAmount);
        Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");
        Main.allLoginAmount++;
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName()));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        Main.getInst().saveConfig();
    }
}

Czy tutaj nie lepiej by bylo zrobic tak ?:
 


package me.neroos.join.listeners;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;

import me.neroos.join.Main;
import me.neroos.join.util.ColorUtil;

public class PlayerJoinListener implements Listener {
	
    @EventHandler
    public void onJoin(PlayerJoinEvent event){
        private Main m = new Main();
    	Player p = event.getPlayer();
        m.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", m.allLoginAmount);
        m.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");
        m.allLoginAmount++;
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName()));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        Main.getInst().saveConfig();
    }
}

I w main usuwasz instancje


public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

Po co statyczna? skoro robisz instancje?

Lepiej zrob:


public Integer allLoginAmount = getConfig().getInt("WszystkichLogowan");


Jak by cos jeszcze nie dzialalo to napisz.

kurde prosze nie wypowiadaj sie skoro uczysz sie kilka tygodni, a moze nawet nie i myslisz ze jestes jakims bogiem, zwracasz uwage na szczegoly ktore prawie na nic nie wplywaja i ktore z czasem sam poprawi, a o tym ze uzywa obiektowego Integer juz nie wspomniales = )

Cytat

    @EventHandler
    public void onJoin(PlayerJoinEvent event){
        private Main m = new Main();

co? fieldy w ciale metody? pierwsze slysze, do tego tworzenie instancji klasy main? porazka. i ty mnie jeszcze na jakims discordzie wyzywales >.<

jak masz juz dawac taki kod i porady to sie lepiej nie wypowiadaj ;/ 

@edit

Cytat

        Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

no i jak to ma niby dzialac, co?

to tak jakbym se zrobil

private int getSomeInt() {
	return 1;
}

public void stupidFun() {
	this.getSomeInt(); //no i niby co mi to daje, co?
}
Cytat

        private Main m = new Main();
    	Player p = event.getPlayer();
        m.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", m.allLoginAmount);
        m.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");
        m.allLoginAmount++;
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName()));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        Main.getInst().saveConfig();

no ten twoj kod to porazka i nic wiecej, jak masz juz cos dawac to prosze ,dzialajace.

zamiast pobierac caly czas playera z eventu mozesz raz go sobie zapisac do zmiennej i uzywac, a zapisales do zmiennej i nawet nie uzywasz, do tego przy kazdym dolaczeniu gracza zapisujesz config i wrzucasz do niego rozne wartosci, wiesz ze takie cos trwa, tymbardziej jak plik jest duzy?

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@yooniksMoglbys mi pomoc? Ty zawsze poprawisz tak jak nalezy jak dodalem 

getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

do

public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

Zamiast

public static Integer allLoginAmount = 0;

To juz nie tworzylo configu, i nie wysylalo wiadomosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, yooniks napisał:

kurde prosze nie wypowiadaj sie skoro uczysz sie kilka tygodni, a moze nawet nie i myslisz ze jestes jakims bogiem, zwracasz uwage na szczegoly ktore prawie na nic nie wplywaja i ktore z czasem sam poprawi, a o tym ze uzywa obiektowego Integer juz nie wspomniales = )

co? fieldy w ciale metody? pierwsze slysze, do tego tworzenie instancji klasy main? porazka. i ty mnie jeszcze na jakims discordzie wyzywales >.<

jak masz juz dawac taki kod i porady to sie lepiej nie wypowiadaj ;/ 

Wez yooniks jestes jeszcze wiekszym robakiem w necie nawet lepszy od ciebie programista mowi ze gownianie robisz kod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, JanekMaSkrypta_ napisał:

Wez yooniks jestes jeszcze wiekszym robakiem w necie nawet lepszy od ciebie programista mowi ze gownianie robisz kod

bo moze kazdy ocenia moj stary kod, i do tego moze jestem gowniany, ale z kazdym dniem sie czegos ucze no, a ty wyskakujesz z 10x bardziej gownianym kodem, wiec nie wiem czemu mi piszesz 'ze robie gowniany kod', kto tu jest robakiem skoro ja probuje pomagac, daje dobre rady, dobry kod, a ty wyskakujesz zeby tylko nabic posty, kod byle jaki, chocby tylko dzialal, chuj cie obchodzi to ze wbije 10 botow w sekunde i zlaguje mu serwer bo oczywiscie zapisujesz config w glownym watku serwera i to do tego przy kazdym dolaczeniu gracza.

czy ja gdzies pisze ze jestem niewiadomo jak dobry? jak dla mnie duzo umiem jak na swoj wiek i kilka miesiecy nauki, kazdy sie caly czas czegos uczy = )

9 minut temu, deusowy_yt napisał:

@yooniksMoglbys mi pomoc? Ty zawsze poprawisz tak jak nalezy jak dodalem 


getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

do


public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

Zamiast


public static Integer allLoginAmount = 0;

To juz nie tworzylo configu, i nie wysylalo wiadomosci

nie rób tak jak ten rak ci pisze, bo on dal ci kod 'aby tylko dzialalo' no i do tego probuje tworzyc fieldy w ciale metody - ciekawe jak = )

Po prostu w onenable rob this.saveDefaultConfig() i do jakiegos int'a przypisuj wartosc z configu, a przy wejsciu kazdego gracza powiekszaj tą wartosc o jeden, nic nie zapisuj itd. i dopiero w onDisable ustawiaj wartosc w configu na tą z fielda i zapisuj config.

a gotowca ci nie dam, bo musisz sam sie w koncu nauczyc :v 

 

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
package me.neroos.join;

import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener;

public class Main extends JavaPlugin{
	
	private static Main instance;
	public static int LogowaniaAll = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

    @Override
    public void onEnable(){
    	instance = this;
        this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this);
        this.saveDefaultConfig();
    }

    @Override
    public void onDisable(){
    	getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");
    	getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", "LogowaniaAll");
    	getInst().saveConfig();
    }
    
    public static Main getInst() {
    	return instance;
    }
}

 

Edytowane przez deusowy_yt
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, deusowy_yt napisał:

package me.neroos.join;

import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener;

public class Main extends JavaPlugin{
	
	private static Main instance;
	public static int LogowaniaAll = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");

    @Override
    public void onEnable(){
    	instance = this;
        this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this);
        this.saveDefaultConfig();
    }

    @Override
    public void onDisable(){
    	getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan");
    	getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", "LogowaniaAll");
    	getInst().saveConfig();
    }
    
    public static Main getInst() {
    	return instance;
    }
}

 

i widzisz jak ci pomieszal ten idiota w glowie ;/

package me.neroos.join;

import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener;

public class Main extends JavaPlugin {
	
	public static int ALL_JOINS = 0;

    @Override
    public void onEnable() {
        this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this);
        this.saveDefaultConfig();
		ALL_JOINS = this.getConfig().getInt("WszystkichLogowan", 0);
    }

    @Override
    public void onDisable() {
    	this.getConfig().set("WszystkichLogowan", ALL_JOINS);
    	this.reloadConfig();
    }

}

i pokaz jeszcze listenera

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
package me.neroos.join.listeners;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;

import me.neroos.join.Main;
import me.neroos.join.util.ColorUtil;

public class PlayerJoinListener implements Listener {
	
    @EventHandler
    public void onJoin(PlayerJoinEvent event){
    	Player p = event.getPlayer();
        Main.LogowaniaAll++;
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName()));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
    }
}

Do listenera dodaje 1 do int'a tak jak kazales nic nie zapisuje, ani pobieram @yooniks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, deusowy_yt napisał:

package me.neroos.join.listeners;

import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent;

import me.neroos.join.Main;
import me.neroos.join.util.ColorUtil;

public class PlayerJoinListener implements Listener {
	
    @EventHandler
    public void onJoin(PlayerJoinEvent event){
    	Player p = event.getPlayer();
        Main.LogowaniaAll++;
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!"));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("    &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName()));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
        event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(""));
    }
}

Do listenera dodaje 1 do int'a tak jak kazales nic nie zapisuje, ani pobieram @yooniks

no i dobrze, tylko zamien:

Cytat

        Main.LogowaniaAll++;

na:

Cytat

        Main.ALL_JOINS++;

i uzywaj kodu z maina ktorego ci dalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, deusowy_yt napisał:

@yooniks, a ALL_JOINS to jest zwykla nazwa zmiennej tak? 

tak, nazwa fielda, tam gdzie zmienilem ci kod:

6 minut temu, yooniks napisał:

 


package me.neroos.join;

import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener;

public class Main extends JavaPlugin {
	
	public static int ALL_JOINS = 0;

    @Override
    public void onEnable() {
        this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this);
        this.saveDefaultConfig();
		ALL_JOINS = this.getConfig().getInt("WszystkichLogowan", 0);
    }

    @Override
    public void onDisable() {
    	this.getConfig().set("WszystkichLogowan", ALL_JOINS);
    	this.reloadConfig();
    }

}

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...