deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) Czesc, probowalem napisac config, ale cos mi nie wyszlo poda ktos blad? package me.neroos.join; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener; public class Main extends JavaPlugin{ private static Main instance; public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); @Override public void onEnable(){ instance = this; this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this); saveDefaultConfig(); } @Override public void onDisable(){ for(Player p : Bukkit.getOnlinePlayers()){ p.kickPlayer("Restart."); Main.getInst().saveConfig(); } Bukkit.shutdown(); } public static Main getInst() { return instance; } } package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ Player p = event.getPlayer(); Main.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", Main.allLoginAmount); Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Main.allLoginAmount++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); Main.getInst().saveConfig(); } } Edytowane 9 czerwca 2018 przez deusowy_yt . Zmieniam nazwę tematu. Notatka dodana przez Nicku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 Moze wytlumacz to dokladniej co ci nie dziala. Pokaz logi z konsoli jezeli sa bledy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 @JanekMaSkrypta_Nie tworzy configu wczesniej tworzylo dziaialo normalnie chodzi o to, ze chce aby po restarcie serwera nie restartowalo wszystkich logowan, tylko zostaly zapisane w configu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 @Override public void onDisable(){ for(Player p : Bukkit.getOnlinePlayers()){ p.kickPlayer("Restart."); Main.getInst().saveConfig(); } Bukkit.shutdown(); } Ale co ma zapisac skoro nic nie zostalo edytowane w nim ? I nie potrzeba tutaj Bukkit.shutdown(); package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ Player p = event.getPlayer(); Main.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", Main.allLoginAmount); Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Main.allLoginAmount++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); Main.getInst().saveConfig(); } } Czy tutaj nie lepiej by bylo zrobic tak ?: package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ private Main m = new Main(); Player p = event.getPlayer(); m.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", m.allLoginAmount); m.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); m.allLoginAmount++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); Main.getInst().saveConfig(); } } I w main usuwasz instancje public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Po co statyczna? skoro robisz instancje? Lepiej zrob: public Integer allLoginAmount = getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Jak by cos jeszcze nie dzialalo to napisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 Ok, testuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 private Main m = new Main(); Tu jest blad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 Taki błąd to po prostu powodzenia ci życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) JavaPlugin#getConfig().set("all-login-amount", amount++); @edit wywalilo mi polowe odpowiedzi ;/ to /\ dodaj przy wylaczaniu pluginu, lub przy zmienianiu wartosci fielda, lub w jakims tasku co kilka minut/sekund - tylko po prostu zeby sie gdzies zapisywalo do pliku, bo bedzie ci to potrzebne, a w onenable po prostu ustawiaj wartosc fielda na ta z configu, czyli: this.getConfig().getInt("all-login-amount", 0); Edytowane 9 czerwca 2018 przez yooniks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) 20 minut temu, JanekMaSkrypta_ napisał: @Override public void onDisable(){ for(Player p : Bukkit.getOnlinePlayers()){ p.kickPlayer("Restart."); Main.getInst().saveConfig(); } Bukkit.shutdown(); } Ale co ma zapisac skoro nic nie zostalo edytowane w nim ? I nie potrzeba tutaj Bukkit.shutdown(); package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ Player p = event.getPlayer(); Main.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", Main.allLoginAmount); Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Main.allLoginAmount++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); Main.getInst().saveConfig(); } } Czy tutaj nie lepiej by bylo zrobic tak ?: package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ private Main m = new Main(); Player p = event.getPlayer(); m.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", m.allLoginAmount); m.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); m.allLoginAmount++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); Main.getInst().saveConfig(); } } I w main usuwasz instancje public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Po co statyczna? skoro robisz instancje? Lepiej zrob: public Integer allLoginAmount = getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Jak by cos jeszcze nie dzialalo to napisz. kurde prosze nie wypowiadaj sie skoro uczysz sie kilka tygodni, a moze nawet nie i myslisz ze jestes jakims bogiem, zwracasz uwage na szczegoly ktore prawie na nic nie wplywaja i ktore z czasem sam poprawi, a o tym ze uzywa obiektowego Integer juz nie wspomniales = ) Cytat @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ private Main m = new Main(); co? fieldy w ciale metody? pierwsze slysze, do tego tworzenie instancji klasy main? porazka. i ty mnie jeszcze na jakims discordzie wyzywales jak masz juz dawac taki kod i porady to sie lepiej nie wypowiadaj ;/ @edit Cytat Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); no i jak to ma niby dzialac, co? to tak jakbym se zrobil private int getSomeInt() { return 1; } public void stupidFun() { this.getSomeInt(); //no i niby co mi to daje, co? } Cytat private Main m = new Main(); Player p = event.getPlayer(); m.getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", m.allLoginAmount); m.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); m.allLoginAmount++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); Main.getInst().saveConfig(); no ten twoj kod to porazka i nic wiecej, jak masz juz cos dawac to prosze ,dzialajace. zamiast pobierac caly czas playera z eventu mozesz raz go sobie zapisac do zmiennej i uzywac, a zapisales do zmiennej i nawet nie uzywasz, do tego przy kazdym dolaczeniu gracza zapisujesz config i wrzucasz do niego rozne wartosci, wiesz ze takie cos trwa, tymbardziej jak plik jest duzy? Edytowane 9 czerwca 2018 przez yooniks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 Mialem dobrze kod brakowalo mi gdzie tylko jednej linijki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 @yooniksMoglbys mi pomoc? Ty zawsze poprawisz tak jak nalezy jak dodalem getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); do public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Zamiast public static Integer allLoginAmount = 0; To juz nie tworzylo configu, i nie wysylalo wiadomosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 2 minuty temu, yooniks napisał: kurde prosze nie wypowiadaj sie skoro uczysz sie kilka tygodni, a moze nawet nie i myslisz ze jestes jakims bogiem, zwracasz uwage na szczegoly ktore prawie na nic nie wplywaja i ktore z czasem sam poprawi, a o tym ze uzywa obiektowego Integer juz nie wspomniales = ) co? fieldy w ciale metody? pierwsze slysze, do tego tworzenie instancji klasy main? porazka. i ty mnie jeszcze na jakims discordzie wyzywales jak masz juz dawac taki kod i porady to sie lepiej nie wypowiadaj ;/ Wez yooniks jestes jeszcze wiekszym robakiem w necie nawet lepszy od ciebie programista mowi ze gownianie robisz kod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) 9 minut temu, JanekMaSkrypta_ napisał: Wez yooniks jestes jeszcze wiekszym robakiem w necie nawet lepszy od ciebie programista mowi ze gownianie robisz kod bo moze kazdy ocenia moj stary kod, i do tego moze jestem gowniany, ale z kazdym dniem sie czegos ucze no, a ty wyskakujesz z 10x bardziej gownianym kodem, wiec nie wiem czemu mi piszesz 'ze robie gowniany kod', kto tu jest robakiem skoro ja probuje pomagac, daje dobre rady, dobry kod, a ty wyskakujesz zeby tylko nabic posty, kod byle jaki, chocby tylko dzialal, chuj cie obchodzi to ze wbije 10 botow w sekunde i zlaguje mu serwer bo oczywiscie zapisujesz config w glownym watku serwera i to do tego przy kazdym dolaczeniu gracza. czy ja gdzies pisze ze jestem niewiadomo jak dobry? jak dla mnie duzo umiem jak na swoj wiek i kilka miesiecy nauki, kazdy sie caly czas czegos uczy = ) 9 minut temu, deusowy_yt napisał: @yooniksMoglbys mi pomoc? Ty zawsze poprawisz tak jak nalezy jak dodalem getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); do public static Integer allLoginAmount = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); Zamiast public static Integer allLoginAmount = 0; To juz nie tworzylo configu, i nie wysylalo wiadomosci nie rób tak jak ten rak ci pisze, bo on dal ci kod 'aby tylko dzialalo' no i do tego probuje tworzyc fieldy w ciale metody - ciekawe jak = ) Po prostu w onenable rob this.saveDefaultConfig() i do jakiegos int'a przypisuj wartosc z configu, a przy wejsciu kazdego gracza powiekszaj tą wartosc o jeden, nic nie zapisuj itd. i dopiero w onDisable ustawiaj wartosc w configu na tą z fielda i zapisuj config. a gotowca ci nie dam, bo musisz sam sie w koncu nauczyc Edytowane 9 czerwca 2018 przez yooniks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 Ok, zaraz podam bys mogl sprawdzic czy napewno jest tak ja nalezy @yooniks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) package me.neroos.join; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener; public class Main extends JavaPlugin{ private static Main instance; public static int LogowaniaAll = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); @Override public void onEnable(){ instance = this; this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this); this.saveDefaultConfig(); } @Override public void onDisable(){ getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", "LogowaniaAll"); getInst().saveConfig(); } public static Main getInst() { return instance; } } Edytowane 9 czerwca 2018 przez deusowy_yt . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 (edytowane) 11 minut temu, deusowy_yt napisał: package me.neroos.join; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener; public class Main extends JavaPlugin{ private static Main instance; public static int LogowaniaAll = getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); @Override public void onEnable(){ instance = this; this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this); this.saveDefaultConfig(); } @Override public void onDisable(){ getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan"); getInst().getConfig().set("WszystkichLogowan", "LogowaniaAll"); getInst().saveConfig(); } public static Main getInst() { return instance; } } i widzisz jak ci pomieszal ten idiota w glowie ;/ package me.neroos.join; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener; public class Main extends JavaPlugin { public static int ALL_JOINS = 0; @Override public void onEnable() { this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this); this.saveDefaultConfig(); ALL_JOINS = this.getConfig().getInt("WszystkichLogowan", 0); } @Override public void onDisable() { this.getConfig().set("WszystkichLogowan", ALL_JOINS); this.reloadConfig(); } } i pokaz jeszcze listenera Edytowane 9 czerwca 2018 przez yooniks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ Player p = event.getPlayer(); Main.LogowaniaAll++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); } } Do listenera dodaje 1 do int'a tak jak kazales nic nie zapisuje, ani pobieram @yooniks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 1 minutę temu, deusowy_yt napisał: package me.neroos.join.listeners; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import me.neroos.join.Main; import me.neroos.join.util.ColorUtil; public class PlayerJoinListener implements Listener { @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent event){ Player p = event.getPlayer(); Main.LogowaniaAll++; event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oAktualnie na serwerze jest: &e&o" + Bukkit.getServer().getOnlinePlayers().length + " &e&ograczy&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oWszystkich polaczen z serwerem: &e&o" + Main.getInst().getConfig().getInt("WszystkichLogowan") + " &e&opolaczen&6&o!")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor(" &6&oMilej gry, &e&o" + p.getName())); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); event.getPlayer().sendMessage(ColorUtil.fixColor("")); } } Do listenera dodaje 1 do int'a tak jak kazales nic nie zapisuje, ani pobieram @yooniks no i dobrze, tylko zamien: Cytat Main.LogowaniaAll++; na: Cytat Main.ALL_JOINS++; i uzywaj kodu z maina ktorego ci dalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 @yooniks, a ALL_JOINS to jest zwykla nazwa zmiennej tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 9 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 1 minutę temu, deusowy_yt napisał: @yooniks, a ALL_JOINS to jest zwykla nazwa zmiennej tak? tak, nazwa fielda, tam gdzie zmienilem ci kod: 6 minut temu, yooniks napisał: package me.neroos.join; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; import me.neroos.join.listeners.PlayerJoinListener; public class Main extends JavaPlugin { public static int ALL_JOINS = 0; @Override public void onEnable() { this.getServer().getPluginManager().registerEvents(new PlayerJoinListener(), this); this.saveDefaultConfig(); ALL_JOINS = this.getConfig().getInt("WszystkichLogowan", 0); } @Override public void onDisable() { this.getConfig().set("WszystkichLogowan", ALL_JOINS); this.reloadConfig(); } } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 9 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2018 @yooniksOk, to jeszcze sprawdze czy dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
deusowy_yt 2
Czesc, probowalem napisac config, ale cos mi nie wyszlo poda ktos blad?
.
Zmieniam nazwę tematu.
Notatka dodana przez Nicku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
29 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.