deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 (edytowane) package me.neroos.join; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class Main extends JavaPlugin implements Listener{ int i = 0; @Override public void onEnable(){ System.out.println("Wlaczanie..."); } @Override public void onDisable(){ System.out.println("Wylaczanie..."); } @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent e){ i++; e.getPlayer().sendMessage("Wszystkich logowan: " + i); } } Nie wyswietla wiadomosci po dolaczeniu na serwer prosze o pomoc Edytowane 10 czerwca 2018 przez Nioo Nie podalem powodu dlaczego nie dziala kod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 A w czym jest problem, bo nie jestem jasno widzą. Podaj ewentualnie błędy z konsoli, jeśli owe wstępują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DJKondzio 3 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 12 minut temu, deusowy_yt napisał: package me.neroos.join; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class Main extends JavaPlugin implements Listener{ int i = 0; @Override public void onEnable(){ System.out.println("Wlaczanie..."); } @Override public void onDisable(){ System.out.println("Wylaczanie..."); } @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent e){ i++; e.getPlayer().sendMessage("Wszystkich logowan: " + i); } } według mnie i++; powinno być na końcu po e.getPlayer().sendMessage("Wszystkich logowań: "+i); Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 Nie wyswietla mi wiadomosci @DJKondzioTo widac ze z logiką jest u Ciebie slabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DJKondzio 3 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 @deusowy_yt nie napisałeś co ci nie działa więc z skąd mam wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DJKondzio 3 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 ale zaraz zerkne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 (edytowane) Nawet gdybym napisał to i tak nie przemyślałeś swojej odpowiedzi Edytowane 5 czerwca 2018 przez deusowy_yt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DJKondzio 3 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 podeślij cały projekt to zobaczę co jest źle i spróbuje poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 to jest calosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fadex 24 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 (edytowane) W evencie onEnable() dodaj: Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this); Edytowane 5 czerwca 2018 przez Fadex LloydPL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 package me.neroos.join; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class Main extends JavaPlugin implements Listener{ @Override public void onEnable() { System.out.println("Uruchamianie"); Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this, this); } public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e) { int i = 0; Player p = e.getPlayer(); i++; p.sendMessage("§e§oWSZYSTKICH LOGOWAN: §6§o" + i); p.sendMessage("§a§oMilej gry §c§o" + p.getName()); } } Dalej nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fadex 24 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 Podaj logi z konsoli. Najlepiej przenieś tymczasowo inne pluginy i uruchom serwer na czysto tylko z twoim i podeślij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 A kod jest poprawnie napisany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fadex 24 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 Zastanawia mnie ilość logowań. To co masz teraz w kodzie jest bez sensu, gdyż za każdym razem zmienna i będzie zerowana, a gracz powinien otrzymywać komunikat z wartością i=1. Podeślij logi, zobaczymy co z nich wyniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 Ok, ogolnie zalezy mi aby za kazdym razem gdy obojetny jaki gracz wejdzie to doda 1 do zmienne "i" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 (edytowane) package me.neroos.join; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class Main extends JavaPlugin implements Listener{ public HashMap<Player, Integer> loginAmount = new HashMap<Player, Integer>(); @Override public void onEnable() { System.out.println("Uruchamianie"); Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this, this); } public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Integer amount = loginAmount.get(p) == null ? 0 : loginAmount.get(p); p.sendMessage("§e§oWSZYSTKICH LOGOWAN: §6§o" + amount +1); p.sendMessage("§a§oMilej gry §c§o" + p.getName()); loginAmount.put(p, amount +1); } } Pisane z głowy, ale powinno działać Tylko zaimportuj jeszcze. Edytowane 5 czerwca 2018 przez KrejzolekPRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Fadex 24 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 Czyli chcesz aby wartość bez przerwy była 1, nawet gdy gracz wyjdzie i wejdzie ponownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 Sprawdze. Byłbym bardzo wdzięczny gdybyś mógł wytłumaczyć chociaż połowę kodu, ponieważ dając mi gotowy kod za wiele sie nie naucze ;/ @KrejzolekPRO @FadexDoda 1 do zmiennej gdy gracz wejdzie gdy wyjdzie to nic nie robi @KrejzolekPRO niestety nic nie wyswietla po dolaczeniu na serwer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 (edytowane) 2 minuty temu, deusowy_yt napisał: @FadexDoda 1 do zmiennej gdy gracz wejdzie gdy wyjdzie to nic nie robi O tym nie wspomniałeś package me.neroos.join; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.entity.Player; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class Main extends JavaPlugin implements Listener{ public HashMap<Player, Integer> loginAmount = new HashMap<Player, Integer>(); @Override public void onEnable() { System.out.println("Uruchamianie"); Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this, this); } @EventHandler public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Integer amount = loginAmount.get(p) == null ? 0 : loginAmount.get(p); p.sendMessage("§e§oWSZYSTKICH LOGOWAN: §6§o" + amount +1); p.sendMessage("§a§oMilej gry §c§o" + p.getName()); loginAmount.put(p, amount +1); } @EventHandler public void onPlayerQuit(PlayerQuitEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Integer amount = loginAmount.get(p) == null ? 0 : loginAmount.get(p); loginAmount.put(p, amount -1); } } Edytowane 5 czerwca 2018 przez KrejzolekPRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 5 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 Teraz, deusowy_yt napisał: @KrejzolekPRO niestety nic nie wyswietla po dolaczeniu na serwer Brakuje jeszcze adnotacji @EventHandler nad obydwoma Listenerami, dodaj je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 deusowy_yt 2 Opublikowano 5 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2018 @KrejzolekPROJuz to robie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
deusowy_yt 2
package me.neroos.join; import org.bukkit.event.EventHandler; import org.bukkit.event.Listener; import org.bukkit.event.player.PlayerJoinEvent; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class Main extends JavaPlugin implements Listener{ int i = 0; @Override public void onEnable(){ System.out.println("Wlaczanie..."); } @Override public void onDisable(){ System.out.println("Wylaczanie..."); } @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent e){ i++; e.getPlayer().sendMessage("Wszystkich logowan: " + i); } }
Nie wyswietla wiadomosci po dolaczeniu na serwer prosze o pomoc
Edytowane przez NiooNie podalem powodu dlaczego nie dziala kod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
33
14
5
4
Popularne dni
5 Cze
54
6 Cze
6
7 Cze
2
Top użytkownicy dla tego pytania
deusowy_yt 33 odpowiedzi
KrejzolekPRO 14 odpowiedzi
yooniks 5 odpowiedzi
DJKondzio 4 odpowiedzi
Popularne dni
5 Cze 2018
54 odpowiedzi
6 Cze 2018
6 odpowiedzi
7 Cze 2018
2 odpowiedzi
Popularne posty
Fadex
W evencie onEnable() dodaj: Bukkit.getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
yooniks
mala poprawka: @EventHandler public void onJoin(PlayerJoinEvent e){ final Player p = e.getPlayer(); int joinsByPlayer = this.joinsByPlayers.getOrDefault(p.getUniqueId(
61 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.