Skocz do zawartości
  • 0

Zbroja ze statami


makstale
 Udostępnij

Pytanie

Cześć!

Potrzebuje skryptu na zbroje (klata posłuży jako przykład:D) po której założeniu dodawane są określone w lore liczby (punkty statystyk). Dla przykładu

Mamy klate a w lore "Sila: 5||Inteligencja: 9||Kondycja: 12" i po jej zalozeniu dodają się te liczby do jakiś zmiennych. Oczywiście po zdjęciu tej klaty owe statystyki odejmują się.

Jak potrzeba jakieś dodatki to napiszcie jakie (WildSkipta, SkQuery i RandomSK mam)

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

po założeniu (dodatek to umożliwia) lub jak nie chcesz dodatku to every x seconds

ustawiasz zmienna np {_lore1} i w niej set to uncolored lore line 1 (musisz znalezc)

potem splitujesz ": ", jak pamietam to chyba set {_lore1::*} to {_lore1} to split at ": "

Czyli będzie {_lore1::1} - Sila, {_lore1::2} - 5 (tylko nie wiem czy trzeba zloopowac zmienna ::*

set {_lore1} to {_lore1::2} parsed as number (lub integer)

no i ustawiasz np. set {%player%.sila} to {%player%.sila}+{_lore1}

jak beda bledy to pisz :P

Edytowane przez Queito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, Damianekk napisał:

Prosze:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Permisje:

zbroja.admin

Komendy:

/zbroja

 

PS. Kod nie jest jakoś bardzo optymalny.

jo ziomuś, możesz zrobić to dla atrybutów takich jak hp, speed, odporność (czy jakuś tak) ?? ;3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...