Killerek01 10 Opublikowano 10 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2018 Cześć, przychodzę z pytaniem jak można zapisywać GUI np skrzynki robię plugin na plecak I zastanawiam się czy tak wogule można, jeżeli tak to bym poprosił o jakiś przykład czy może poradnik bo sam nic nie znalazłem. Za pomoc bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 10 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2018 (edytowane) robisz inventory, otwierasz je graczowi i zapisujesz po zamknięciu w np. folderze pluginu żeby się nie usunęło po restarcie Edytowane 10 stycznia 2018 przez LloydPL Killerek01 i Usunięty#3468 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Peridot 507 Opublikowano 10 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2018 1 godzinę temu, LloydPL napisał: robisz inventory, otwierasz je graczowi i zapisujesz po zamknięciu w np. folderze pluginu żeby się nie usunęło po restarcie Lub jest trudniejsza opcja z zapisem mysql ale z tym by było trochę zabawy ;v Killerek01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bgK1NG 15 Opublikowano 10 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2018 18 minut temu, McKoxu napisał: Lub jest trudniejsza opcja z zapisem mysql ale z tym by było trochę zabawy ;v ale bedzie wydajniejsze Killerek01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 11 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2018 1. Deserializacja i serializacja itemów public interface Serializator{ public abstract String deserialize(List<ItemStack> items); public abstract List<ItemStack> serialize(String string); } masz tu mały przykład interfejsu, po prostu zaimplementuj go do swojej klasy, dziedzicz te metody no i się baw 2. W deserialize mozesz sobie robic najlepiej wszystko uzywajac ":" i ";", ja tak np. zapisuje particlesy gracza do mysql, "Flame_Particles:1;Heart_Particles:7" w serialize po prostu bierzesz tego stringa gracza, który jest już zapisany, np. w pliku .yml i tworzysz nowa kolekcje, dodajesz do niej itemstacki, możesz sobie zrobić jakiś itemstackparser w utilsach i po prostu 'new ItemStackParser(String deserialized).getItemStack(); 3. No i oczywiście tą liste z itemami przy wejściu gracza lub wlaczeniu pluginu wgrywasz na nowo, a tak to zapisujesz do mapki i przy wyjściu gracza lub wylaczeniu pluginu dajesz tego stringa z deserialize do np. yml, a z resztą baw się sam, jest dużo sposobów. Killerek01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 insertt 39 Opublikowano 11 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2018 Teraz, yooniks napisał: 1. Deserializacja i serializacja itemów public interface Serializator{ public abstract String deserialize(List<ItemStack> items); public abstract List<ItemStack> serialize(String string); } masz tu mały przykład interfejsu, po prostu zaimplementuj go do swojej klasy, dziedzicz te metody no i się baw 2. W deserialize mozesz sobie robic najlepiej wszystko uzywajac ":" i ";", ja tak np. zapisuje particlesy gracza do mysql, "Flame_Particles:1;Heart_Particles:7" w serialize po prostu bierzesz tego stringa gracza, który jest już zapisany, np. w pliku .yml i tworzysz nowa kolekcje, dodajesz do niej itemstacki, możesz sobie zrobić jakiś itemstackparser w utilsach i po prostu 'new ItemStackParser(String deserialized).getItemStack(); 3. No i oczywiście tą liste z itemami przy wejściu gracza lub wlaczeniu pluginu wgrywasz na nowo, a tak to zapisujesz do mapki i przy wyjściu gracza lub wylaczeniu pluginu dajesz tego stringa z deserialize do np. yml, a z resztą baw się sam, jest dużo sposobów. wut, już pomijam te redundant keywordy przy metodach, to kompletnie nie pasują nazwy metod, bo deserializacja powinna zwracać kolekcję itemstacków, a serializacja jakiś obiekt (json czy mapka string -> object, w/e). a tak to masz kilka możliwości: base64(yaml,sql), blob, json, flat(mapping key-value), no i można też robic brzydko jak np. tworzyć gdzieś w niedostępnym dla gracza miejscu skrzynkę i w niej przechowywać przedmioty. Killerek01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 STEINER 60 Opublikowano 11 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2018 Dnia 10.01.2018 o 21:21, McKoxu napisał: Lub jest trudniejsza opcja z zapisem mysql ale z tym by było trochę zabawy ;v Wyciąć z kguildsów. Killerek01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Peridot 507 Opublikowano 11 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2018 Teraz, SKsteiner napisał: Wyciąć z kguildsów. Oczywiście Killerek01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 STEINER 60 Opublikowano 11 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2018 Teraz, McKoxu napisał: Oczywiście No to jest najlepszy sposób na mysql. Killerek01 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Killerek01 10 Opublikowano 11 stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 stycznia 2018 Dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 12 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2018 (edytowane) 14 godzin temu, insertt napisał: wut, już pomijam te redundant keywordy przy metodach, to kompletnie nie pasują nazwy metod, bo deserializacja powinna zwracać kolekcję itemstacków, a serializacja jakiś obiekt (json czy mapka string -> object, w/e). a tak to masz kilka możliwości: base64(yaml,sql), blob, json, flat(mapping key-value), no i można też robic brzydko jak np. tworzyć gdzieś w niedostępnym dla gracza miejscu skrzynkę i w niej przechowywać przedmioty. Ale to jest wg. mnie najlepszy sposób dla osoby która się za dobrze nie zna na javie, ja sam w jednym pluginie starym mam tak, a już w nowym, większym pod pvp mam inaczej. A nazwy metod od tak walnąłem, właśnie mi coś nie pasowało, i zrobiłbym jsona zamiast stringa z ";", ale @Killerek01 wgl by nie ogarnął. 8 godzin temu, SKsteiner napisał: Wyciąć z kguildsów. tak to kolega się niczego nie nauczy Edytowane 12 stycznia 2018 przez yooniks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 12 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Killerek01 10
Cześć, przychodzę z pytaniem jak można zapisywać GUI np skrzynki robię plugin na plecak I zastanawiam się czy tak wogule można, jeżeli tak to bym poprosił o jakiś przykład czy może poradnik bo sam nic nie znalazłem.
Za pomoc bardzo dziękuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi