TheLolux 0 Opublikowano 9 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 Czy można jakoś pod skripta przypisać moby z modyfikacji forge?? Chciałbym aby z moba dodanego w modyfikacji wypadał jakiś tam item i nie wiem jak się za to zabrać. Ktoś jest w stanie pomóc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 9 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 O ile z przedmiotami problemu o nie ma, o tyle z mobami może być; jeśli moby mają jakieś ID, to wystarczy, że dodasz ID numeryczne w pliku z aliasami, jeśli nie, to prawdopodobnie nie ma takiej możliości bez dodatku TheLolux 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 9 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 Możesz jeszcze moby sprawdzać nazwą, tylko tutaj są schody, kiedyś modowcy bronili się tym iż dodawali do nazw spację na początku czy końcu, graficznie tego nie widzisz ale dla kodu jest to znaczące. on death: if name of victim is "Nazwa moba": drop coś coś Tylko pamiętaj, kolory, wielkie, małe znaki, spacje wszystko musi być w nazwie moba w name iof victim TheLolux 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheLolux 0 Opublikowano 9 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 ' if name of victim is "Nazwa moba": ' z tym nie za bardzo działa niestety.. Godzinę temu, PoweredDragon napisał: jeśli moby mają jakieś ID, to wystarczy, że dodasz ID numeryczne w pliku z aliasami, Jest sposób żeby w grze wyciągnąć jakoś to id moba? Może przez jakiś skrypt po kliknięciu na moba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 9 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 Nie mam pewności, ale możesz spróbować: on rightclick: send "%id of clicked entity%" A co do "name of victim, to: if "%name of victim%" is "NAZWA": musi działać TheLolux 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheLolux 0 Opublikowano 9 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 zrobiłem na szybko skrypcik: on death: send "%name of victim%" to attacker Wszystkie moby z podstawowej wersji jak i z modów po zabiciu wyświetlają <none>.... więc jedyną opcją jest chyba zrobienie tego poprzez ID. Analogicznie zamieniając skrypt na %id of victim% wyskakuje przy kompilacji error typu can't understand A przy skrypcie: 1 godzinę temu, PoweredDragon napisał: Nie mam pewności, ale możesz spróbować: on rightclick: send "%id of clicked entity%" wyskakuje "the clicked entity is not a item type".. Nie mam pomysłu jak dalej ugryźć ten problem ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1014 Opublikowano 9 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 Ah no tak; Do tego mojego potrzebujesz Skelleta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheLolux 0 Opublikowano 9 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lipca 2017 16 minut temu, PoweredDragon napisał: Ah no tak; Do tego mojego potrzebujesz Skelleta Pobrałem skelleta, ale dalej występuje ten błąd.. Pobrałem najnowszą wersję, może nie jest kompatybilna z MC 1.7.10?? Możesz polecić jakąś wersję skelleta na mc 1.7.10? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
TheLolux 0
Czy można jakoś pod skripta przypisać moby z modyfikacji forge?? Chciałbym aby z moba dodanego w modyfikacji wypadał jakiś tam item i nie wiem jak się za to zabrać. Ktoś jest w stanie pomóc??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi