Rabby 11 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 #ZMIENNE variables: {kills::%player%} = 0 {deaths::%player%} = 0 #OPCJE options: tag: &6Galactic&2Wars #EVENT on death of player: if attacker is player: add 1 to {kills::%player%} add 1 to {deaths::%victim%} #KOMENDA command /staty: aliases: statystyki trigger: send "&6>==========<{@tag}&6>==========<" send "&cTwoje kille wynosza:" send "&4{kills::%player%}" send "&cTwoje dedy wynosza:" send "&4{deaths::%player%}" #EVENT on join: set {kills::%player%} to 0 set {death::%player%} to 0 Wytlumaczy ktos dlaczego to nie dziala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 Zapomniałeś wziąć zmienne w procenty. Wersja poprawiona: #ZMIENNE variables: {kills::%player%} = 0 {deaths::%player%} = 0 #OPCJE options: tag: &6Galactic&2Wars #EVENT on death of player: if attacker is player: add 1 to {kills::%player%} add 1 to {deaths::%victim%} #KOMENDA command /staty: aliases: statystyki trigger: send "&6>==========<{@tag}&6>==========<" send "&cTwoje kille wynosza:" send "&4%{kills::%player%}%" send "&cTwoje dedy wynosza:" send "&4%{deaths::%player%}%" #EVENT on join: set {kills::%player%} to 0 set {death::%player%} to 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KazzDragon 5 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 Błedy poprosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 5 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 (edytowane) Bobke jest problem poniewaz nie nalicza mi killi ani dedow Edytowane 5 maja 2017 przez Rabby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KodziaK 30 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 on death zapomniałeś dać attacker. jest player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KazzDragon 5 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 on death of player: if attacker is player: if victim is player: add 1 to {kills::%attacker%} add 1 to {deaths::%victim%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KodziaK 30 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 on death of player: if attacker is player: add 1 to {kills::%attacker%} if victim is player: add 1 to {deaths::%victim%} Powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ByczekTV 95 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 #ZMIENNE variables: {kills::%player%} = 0 {deaths::%player%} = 0 #OPCJE options: tag: &6Galactic&2Wars #EVENT on death: #czy ofiarą jest jakiś gracz if victim is a player: #dodawanie smierci ofierze add 1 to {kills::%victim%} # czy zabójcą jest jakiś gracz if attacker is a player: #dodawanie zabojstwa zabijającemu add 1 to {deaths::%attacker%} #KOMENDA command /staty: aliases: statystyki trigger: send "&6>==========<{@tag}&6>==========<" send "&cTwoje kille wynosza:" send "&4%{kills::%player%}%" send "&cTwoje dedy wynosza:" send "&4%{deaths::%player%}%" #EVENT on join: set {kills::%player%} to 0 set {death::%player%} to 0 Gotowy kodzik, powinien działać Rabby 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 5 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 (edytowane) Moglbys napisac bez # troche przeszkadzają EDYCJA: Po jeszcze ja to probuje zrozumiec i sie nauczyc Edytowane 5 maja 2017 przez Rabby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ByczekTV 95 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 6 minut temu, Rabby napisał: Moglbys napisac bez # troche przeszkadzają EDYCJA: Po jeszcze ja to probuje zrozumiec i sie nauczyc #ZMIENNE variables: {kills::%player%} = 0 {deaths::%player%} = 0 #OPCJE options: tag: &6Galactic&2Wars #EVENT on death: if victim is a player: add 1 to {kills::%victim%} if attacker is a player: add 1 to {deaths::%attacker%} #KOMENDA command /staty: aliases: statystyki trigger: send "&6>==========<{@tag}&6>==========<" send "&cTwoje kille wynosza:" send "&4%{kills::%player%}%" send "&cTwoje dedy wynosza:" send "&4%{deaths::%player%}%" #EVENT on join: set {kills::%player%} to 0 set {death::%player%} to 0 Jeżeli rozwiązałem twój problem zostaw "naj". Przy dalszych problemach możesz do mnie się kierować na pw Rabby 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rabby 11
#ZMIENNE
variables:
{kills::%player%} = 0
{deaths::%player%} = 0
#OPCJE
options:
tag: &6Galactic&2Wars
#EVENT
on death of player:
if attacker is player:
add 1 to {kills::%player%}
add 1 to {deaths::%victim%}
#KOMENDA
command /staty:
aliases: statystyki
trigger:
send "&6>==========<{@tag}&6>==========<"
send "&cTwoje kille wynosza:"
send "&4{kills::%player%}"
send "&cTwoje dedy wynosza:"
send "&4{deaths::%player%}"
#EVENT
on join:
set {kills::%player%} to 0
set {death::%player%} to 0
Wytlumaczy ktos dlaczego to nie dziala ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi