miki111146 1 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 (edytowane) Jak napisać że co 10 sekund odejmuje wszystkim graczom 1 z toksycznosci próbowałem zrobić to tak : every 10 seconds: loop all players: add -1 to {sk.toksycznosc::%player%} a gdy toksycznosc bedzie rowna 0 to nie odejmuje Edytowane 5 maja 2017 przez miki111146 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ByczekTV 95 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 every 10 seconds: loop all players: remove 1 from {sk.toksycznosc::%loop-player%} if {sk.toksycznosc::%loop-player%} is 0: cancel event Jeżeli to nie zadziała to spróbuj to: every 10 seconds: loop all players: remove 1 from {sk.toksycznosc::%player%} if {sk.toksycznosc::%player%} is 0: cancel event A jeżeli też nie zadziała to: every 10 seconds: loop all players: if {sk.toksycznosc::%player%} is >= 1: remove 1 from {sk.toksycznosc::%player%} else: cancel event nie sprawdzałem ;v miki111146 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KazzDragon 5 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 every 10 seconds: if {sk.toksycznosc::%loop-player%} is 0 stop loop all players: remove 1 from {sk.toksycznosc::%loop-player%} miki111146 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miki111146 1 Opublikowano 5 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 (edytowane) oba mi nie działają ByczekTV ale w pierwszym jest tylko 1 bład there's no loop that matches 'loop-player' (toksycznosc.sk, line 132: if {sk.toksycznosc::%loop-player%} is 0:') Edytowane 5 maja 2017 przez miki111146 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 (edytowane) a może tak: every 10 seconds: loop all players: if {sk.toksycznosc::%loop-player%} is >= 1: subtract 1 from {sk.toksycznosc::%loop-player%} else: cancel event Edytowane 5 maja 2017 przez bopke miki111146 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miki111146 1 Opublikowano 5 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 2 minuty temu, bopke napisał: a może tak: every 10 seconds: loop all players: if {sk.toksycznosc::%loop-player%} is >= 1: remove 1 from {sk.toksycznosc::%loop-player%} else: cancel event 2 błedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 3 minuty temu, miki111146 napisał: 2 błedy Jak sa to jakie? miki111146 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bopke 359 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 jakbyś przeczytał o co chodzi w błędzie to byś wiedział, że część odstępów jest na spacjach a część na tabach i trzeba to poprawić. Poprawiłem kod bo zasugerowałem się błędną arytmetyką panów wyżej. every 10 seconds: loop all players: if {sk.toksycznosc::%loop-player%} is greater than 0: subtract 1 from {sk.toksycznosc::%loop-player%} teraz działa na pewno tak jak powinno. miki111146 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miki111146 1 Opublikowano 5 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 (edytowane) dzięki , czytałem błedy i usunąłem spacje z poprzednich skryptów Edytowane 5 maja 2017 przez miki111146 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
miki111146 1
Jak napisać że co 10 sekund odejmuje wszystkim graczom 1 z toksycznosci
próbowałem zrobić to tak :
every 10 seconds:
loop all players:
add -1 to {sk.toksycznosc::%player%}
a gdy toksycznosc bedzie rowna 0 to nie odejmuje
Edytowane przez miki111146Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi