Skocz do zawartości
  • 0
NaiFuprise

[Skript] Sprawdzanie czy gracz jest online

Pytanie

Użytkownik

Witam. Potrzebuje skryptu, który będzie wyświetlał na chacie nazwy ekipy administracji oraz czy są online/offline

 

Pod komendą /ekipa

Chciałbym, żeby wyglądało to tak:

Admin NAZWA_ADMINA - Offline

Moderator NAZWA_MODERATORA - Online

 

 

Z góry dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Zasłużony
  • 0
command /ekipa:
  trigger:
    "Nick 1 admina" is online:
      send "&4[ADMIN] &eNick 1 admina - &aONLINE"
    else:
      send "&4[ADMIN] &eNick 1 admina - &cOFFLINE"
    "Nick 2 admina" is online:
      send "&4[ADMIN] &eNick 2 admina - &aONLINE"
    else:
      send "&4[ADMIN] &eNick 2 admina - &cOFFLINE"
    "Nick 1 moda" is online:
      send "&2[MOD] &eNick 1 moda - &aONLINE"
    else:
      send "&2[MOD] &eNick 1 moda - &cOFFLINE"
    "Nick 2 moda" is online:
      send "&2[MOD] &eNick 2 moda - &aONLINE"
    else:
      send "&2[MOD] &eNick 2 moda - &cOFFLINE"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
12 minut temu, PoweredDragon napisał:
command /ekipa:
  trigger:
    "Nick 1 admina" is online:
      send "&4[ADMIN] &eNick 1 admina - &aONLINE"
    else:
      send "&4[ADMIN] &eNick 1 admina - &cOFFLINE"
    "Nick 2 admina" is online:
      send "&4[ADMIN] &eNick 2 admina - &aONLINE"
    else:
      send "&4[ADMIN] &eNick 2 admina - &cOFFLINE"
    "Nick 1 moda" is online:
      send "&2[MOD] &eNick 1 moda - &aONLINE"
    else:
      send "&2[MOD] &eNick 1 moda - &cOFFLINE"
    "Nick 2 moda" is online:
      send "&2[MOD] &eNick 2 moda - &aONLINE"
    else:
      send "&2[MOD] &eNick 2 moda - &cOFFLINE"

 

Wyskakuje, że nie ma takiej komendy ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
command /ekipa:
    trigger:
        set {_p::1} to "Nick 1 admina" parsed as offline player
        set {_p::2} to "Nick 2 admina" parsed as offline player
        set {_p::3} to "Nick 1 moda" parsed as offline player
        set {_p::4} to "Nick 2 moda" parsed as offline player
        {_p::1} is online:
            send "&4[ADMIN] &eNick 1 admina - &aONLINE"
        else:
            send "&4[ADMIN] &eNick 1 admina - &cOFFLINE"
        {_p::2} is online:
            send "&4[ADMIN] &eNick 2 admina - &aONLINE"
        else:
            send "&4[ADMIN] &eNick 2 admina - &cOFFLINE"
        {_p::3} is online:
            send "&2[MOD] &eNick 1 moda - &aONLINE"
        else:
            send "&2[MOD] &eNick 1 moda - &cOFFLINE"
        {_p::4} is online:
            send "&2[MOD] &eNick 2 moda - &aONLINE"
        else:
            send "&2[MOD] &eNick 2 moda - &cOFFLINE"

Mogłeś napisać, że przy przeładowaniu wyskakują błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

W tym problem, że nic nie wyskakiwało ;p

 

3 godziny temu, PoweredDragon napisał:
command /ekipa:
    trigger:
        set {_p::1} to "Nick 1 admina" parsed as offline player
        set {_p::2} to "Nick 2 admina" parsed as offline player
        set {_p::3} to "Nick 1 moda" parsed as offline player
        set {_p::4} to "Nick 2 moda" parsed as offline player
        {_p::1} is online:
            send "&4[ADMIN] &eNick 1 admina - &aONLINE"
        else:
            send "&4[ADMIN] &eNick 1 admina - &cOFFLINE"
        {_p::2} is online:
            send "&4[ADMIN] &eNick 2 admina - &aONLINE"
        else:
            send "&4[ADMIN] &eNick 2 admina - &cOFFLINE"
        {_p::3} is online:
            send "&2[MOD] &eNick 1 moda - &aONLINE"
        else:
            send "&2[MOD] &eNick 1 moda - &cOFFLINE"
        {_p::4} is online:
            send "&2[MOD] &eNick 2 moda - &aONLINE"
        else:
            send "&2[MOD] &eNick 2 moda - &cOFFLINE"

Mogłeś napisać, że przy przeładowaniu wyskakują błędy.

Dalej nie chce działac.

  Łączę //Michma1707 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
command /ekipa [<text>] [<player>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
  			open chest with 5 rows named "&eEkipa: " to player
  			loop (size of {ekipa::*}) times:
  				loop {ekipa::*}:
  					format slot loop-numebr-1 of player with 1 of skull named "&e%loop-value%" with lore "&7Nick: &e%loop-value%||&7Ranga: &e%{%loop-value%::ranga}%" to close
		if arg 1 is "dodaj":
  			if arg 2 is online:
  				if arg 3 is "moderator" or "admin" or "helper" or "root":
  					loop {ekipa::*}:
  						if arg 2 contains loop-value:
  							send "&cTen gracz jest juz w ekipie!"
						else:
  							set {%arg 2%::ranga} to "%arg 3%"
  							add arg 2 to {ekipa::*}
  							send "&aDodano: &6%arg 2%"
  				else:
  					send "&cNie ma takiej rangi."
  			else:
				send "&cTen gracz nie jest online."
  		
		else if arg 1 is "usun":
  			if arg 2 is online:
  				loop {ekipa::*}:
  					if arg 2 contains loop-value:
  						clear {%arg 2%::ranga}
  						remove arg 2 from {ekipa::*}
  						send "&aUsunieto: &6%arg 2%" 
  					else:
  						send "&cTego gracza nie ma 2 ekipie."
  			else:
				send "&cTen gracz nie jest online."
  		else:
			send "&e/ekipa - &6pokazuje ekipe"
  					

Dodajesz: /ekipa dodaj [nick] [ranga=admin, moderator, helper, root], usuwasz: /ekipa usun [nick], sprawdzasz ekipe: /ekipa.

Pod: /ekipa - otwiera się GUI.

Wymagania: skQuery, Skript.

Pomogłem? Daj like.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
3 godziny temu, KrejzolekPRO napisał:
command /ekipa [<text>] [<player>] [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
  			open chest with 5 rows named "&eEkipa: " to player
  			loop (size of {ekipa::*}) times:
  				loop {ekipa::*}:
  					format slot loop-numebr-1 of player with 1 of skull named "&e%loop-value%" with lore "&7Nick: &e%loop-value%||&7Ranga: &e%{%loop-value%::ranga}%" to close
		if arg 1 is "dodaj":
  			if arg 2 is online:
  				if arg 3 is "moderator" or "admin" or "helper" or "root":
  					loop {ekipa::*}:
  						if arg 2 contains loop-value:
  							send "&cTen gracz jest juz w ekipie!"
						else:
  							set {%arg 2%::ranga} to "%arg 3%"
  							add arg 2 to {ekipa::*}
  							send "&aDodano: &6%arg 2%"
  				else:
  					send "&cNie ma takiej rangi."
  			else:
				send "&cTen gracz nie jest online."
  		
		else if arg 1 is "usun":
  			if arg 2 is online:
  				loop {ekipa::*}:
  					if arg 2 contains loop-value:
  						clear {%arg 2%::ranga}
  						remove arg 2 from {ekipa::*}
  						send "&aUsunieto: &6%arg 2%" 
  					else:
  						send "&cTego gracza nie ma 2 ekipie."
  			else:
				send "&cTen gracz nie jest online."
  		else:
			send "&e/ekipa - &6pokazuje ekipe"
  					

Dodajesz: /ekipa dodaj [nick] [ranga=admin, moderator, helper, root], usuwasz: /ekipa usun [nick], sprawdzasz ekipe: /ekipa.

Pod: /ekipa - otwiera się GUI.

Wymagania: skQuery, Skript.

Pomogłem? Daj like.

Posiadam skQuery oraz Skripta, lecz wywala mi błąd.

 

@PoweredDragon Twój skrypt w sumie podoba mi się, tylko gdy wgram go, dostaje komunikat "[20:21:41 WARN]: No scripts were found, maybe you should write some ;)"
I nie wiem co robić ;/

  Łączę //Michma1707 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
50 minut temu, PoweredDragon napisał:

Musisz zapisać go w folderze scripts z rozszerzeniem .sk i bez "-" na początku nazwy. Wtedy przy /sk reload all powinno go przeładować

zrobiłem to i dalej nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×