Skocz do zawartości
  • 0

Ban za śmierć


Oskar1234
 Udostępnij

Pytanie

Witam potrzebuje na serwer skryptu aby wszyscy gracze za śmierć otrzymywali bana na dany czas. Niech czas będzie liczony w godzinach i będzie nadal aktywny po resecie serwera.

Chcę aby w pliku można było spokojnie zmienić komunikaty na czacie (typu, gracz zginie i na czacie jest komunikat "Blokada>> Gracz %player% zostal zablokowany na %time% z powodu smierci.").

Oczywiście komunikaty muszą przyjmować kolory (np. &4) więc będzie to komunikat typu send/broadcast.

Również ekran po śmierci (tym jakby banie) nie było komunikatu, że zbanowano przez console/server tylko były 4 linie tekstu do edycji.

Skrypt musi funkcjonować na pluginie Skript v2.0.2 i minecraft 1.11.2

 

Wybaczcie, tak jak dobrze pracuje z językiem C++ i html (5) tak z językiem Java idzie mi fatalnie. Ekspertem jestem w komend blokach. Tworzę te całe maszyny "one command" i inne (jeżeli chodzi o minecraft). Za to pluginy i częściowo skrypty u mnie leżą.

Problemem u mnie jest dodanie do skryptu czasu tak aby nie znikał po resecie serwera. Ta zmienna musi być zapisana w czymś (np. jakimś podfolderze) bo inaczej każdy reset albo bug serwera usunie te dane i tacy gracze co wtedy zginęli zostaną z banem na zawsze.

 

Nagroda za skrypt:

Konto VIP na 2 miesiące na serwerze (Podam IP po otwarciu serwera albo dostaniu skrypta).

Polecenie osoby w różnych kręgach opartych na czystym programowaniu i tworzeniu map do MC.

Edytowane przez Oskar1234
Dokładniejsze informacje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Chodzi mi o ekran gdy masz bana. Powiedzmy, że giniesz i automatycznie po odrodzeniu wywala cię z serwera i masz ekran tak jakbyś miał bana. Powiedzmy że to taki tempban aktywujący się po śmierci. Tylko że musisz wykombinować aby ten pseudo tempban nie korzystał z żadnego pluginu ani innego oddzielnego skrypta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie ekran nie czarnieje ujmę to raz jeszcze teraz z maksymalnym wytłumaczeniem jakie potrafię podać:

Gracz po śmierci od razu ma zostać wyrzucony z serwera (zanim mu się pojawi ekran o śmierci) i potem gdy chce się zalogować ponownie na danym serwerze to wyskoczy mu ban (ban z kolei ma określony czas w godzinach).

Kiedy czas minie gracz może ponownie wejść na serwer bez żadnej blokady.

 

1 godzinę temu, ReZuX napisał:

Ja rozumiem o cho mu chodzi. to jest chyba nie możliwe. Jeżeli gracz zginie ekran czaraniejię  i pisze umarłes! tak jak na gta "WASTED"

Nie o to mi chodziło i wiem, że to o co proszę jest w 100% wykonalne i dla większości naprawde bardzo proste jednak proszę was o to bo nie wiem jak zrobić aby był to tempban a nie klasyczny ban. Dokładniej aby był to ban na określony czas a nie na zawsze. Najlepiej jakby te czasy zapisywały by się w oddzielnym pliku .yml to by ułatwiło prace z zabezpieczeniem danych tak aby po resecie one dalej były i działały.

 

Łączę //Michma1707

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, EnderAdam napisał:

Prosze :D

on death:

     execute console command "tempban 1d %player% ******************|Ban|Powod: Śmierć|********************"
 

 

Twoim zadaniem jest także stworzenie tego "tempbana" od zera. Oraz zapisywanie czasu tych banów w oddzielnym pliku .yml tak aby po resecie była jakaś kopia tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie wiem czy o to chodzi ale napiszę :>

options:
	msg_po_smierci: &3Herobrine &c>> &5Zbanowalem gracza %victim% na &4zawsze &5bo zginął &6&lxD #%victim% to gracz który zninął

on death:
	set {umarl::%victim%} to true
	broadcast "{@msg_po_smierci}"

on respawn:
	if {umarl::%player%} is true:
		kick player "&c&l============%nl%&3&lTyp: &4&lPERM!%nl%&3&lPowód: &4&lUmarles!%nl%&c&l============"

on join:
	if {umarl::%player%} is true:
		kick player "&c&l============%nl%&3&lTyp: &4&lPERM!%nl%&3&lPowód: &4&lUmarles!%nl%&c&l============"

command /odbanujgraczaposmierci [<offlineplayer>]:
	trigger:
		set {umarl::%arg 1%} to false

Napisałem tak, że jak gracz zginie to nie od razu go "banuje" tylko jak naciśnie guzik "Respawn" czy jak kto woli "Orodzenie"

Liczę na + albo naj

Edytowane przez Michma1707
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, kaol48s napisał:

to co u góry tylko zamiast on join daj on connect poniewaz w on join bedzie pisać gracz np marcin1998 dolaczyl na serwer i po sekundzie gracz marcin1998 wyszedl z serwera za kazym razem jak bedzie próbować wejsc

 

Dzięki za "podpowiedź"

to prawda że powinno być:

options:
	msg_po_smierci: &3Herobrine &c>> &5Zbanowalem gracza %victim% na &4zawsze &5bo zginął &6&lxD #%victim% to gracz który zninął
	# jeśli chcesz tym msg_po_śmierci dać kolejną linijkę to piszesz %nl%

on death:
	set {umarl::%victim%} to true
	broadcast "{@msg_po_smierci}"

on respawn:
	if {umarl::%player%} is true:
		kick player "&c&l============%nl%&3&lTyp: &4&lPERM!%nl%&3&lPowód: &4&lUmarles!%nl%&c&l============"

on connect:
	if {umarl::%player%} is true:
		kick player "&c&l============%nl%&3&lTyp: &4&lPERM!%nl%&3&lPowód: &4&lUmarles!%nl%&c&l============"

command /odbanujgraczaposmierci [<offlineplayer>]:
	trigger:
		set {umarl::%arg 1%} to false

AA... Jeśli chcesz bana nie na zawsze tylko na czat to zgłoś się na PW ;)

Edytowane przez wiktorelex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...