_Ronald_ 2 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 Siemanko! Proszę o poprawę poniższego skryptu tak aby można było wykonać go co 5 sekund! on projectile hit: if shooter is player: projectile is an arrow: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 serqqq 4 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 on projectile hit: if shooter is player: projectile is an arrow: wait 5 second set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Ronald_ 2 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 @up nie o to mi chodzi chciałbym aby móc wykonać komendę od razu! Ale jak wykonamy ją drugi raz a nie upłynie 5 sekund to pisze nam Nastepny raz mozesz wykonac komende za ..... i tak ciągle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 Spoiler on projectile hit: if shooter is player: projectile is an arrow: if {cooldown::%shooter%} is set: cancel event message "&cMusisz odczekac jeszcze %{cooldown::%shooter%}%s" to shooter else: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} set {cooldown::%shooter%} to 5 every a second: loop all players: if {cooldown::%loop-player%} is set: remove 1 from {cooldown::%loop-player%} if {cooldown::%loop-player%} = 0: clear {cooldown::%loop-player%} message "Mozesz ponownie uzyc teleportujacej strzaly" to loop-player Kod nie był testowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Ronald_ 2 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 27 minut temu, Switsherker napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość on projectile hit: if shooter is player: projectile is an arrow: if {cooldown::%shooter%} is set: cancel event message "&cMusisz odczekac jeszcze %{cooldown::%shooter%}%s" to shooter else: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} set {cooldown::%shooter%} to 5 every a second: loop all players: if {cooldown::%loop-player%} is set: remove 1 from {cooldown::%loop-player%} if {cooldown::%loop-player%} = 0: clear {cooldown::%loop-player%} message "Mozesz ponownie uzyc teleportujacej strzaly" to loop-player Kod nie był testowany błędy z cancel eventem ! poprawisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _CookieMonster_ 48 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 usuń cancel event, nie można anulować uderzenia (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 @sriskels Tak, pomylił mi się event. Spoiler on projectile hit: if shooter is player: projectile is an arrow: if {cooldown::%shooter%} is set: message "&cMusisz odczekac jeszcze %{cooldown::%shooter%}%s" to shooter else: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} set {cooldown::%shooter%} to 5 every a second: loop all players: if {cooldown::%loop-player%} is set: remove 1 from {cooldown::%loop-player%} if {cooldown::%loop-player%} = 0: clear {cooldown::%loop-player%} message "Mozesz ponownie uzyc teleportujacej strzaly" to loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Ronald_ 2 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 (edytowane) NIEDZIAŁA POMOCY! mianowicie pisze mi że nie możesz użyć ale jak używam to mnie teleportuje a nie powinno POMOCY! Edytowane 29 sierpnia 2016 przez _Ronald_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 derkuz1996 15 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 Może wytłumaczysz ten problem szczegółowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 on projectile hit: if shooter is player: projectile is an arrow: if {cooldown::%shooter%} is greater than 0: message "&cMusisz odczekac jeszcze %{cooldown::%shooter%}%s" to shooter else: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} set {cooldown::%shooter%} to 5 every a second: loop all players: if {cooldown::%loop-player%} is set: remove 1 from {cooldown::%loop-player%} if {cooldown::%loop-player%} = 0: clear {cooldown::%loop-player%} message "Mozesz ponownie uzyc teleportujacej strzaly" to loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Katniss 16 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 Trzymaj on projectile hit: if shooter is player: if projectile is an arrow: if difference between {x.%player%} and now is greater than 5 seconds: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} set {x.%player%} to now on login: set {x.%player%} to now Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Ronald_ 2 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 Godzinę temu, Katniss napisał: Trzymaj on projectile hit: if shooter is player: if projectile is an arrow: if difference between {x.%player%} and now is greater than 5 seconds: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} set {x.%player%} to now on login: set {x.%player%} to now Nie o to mi chodzi... chciałbym aby można było używać tego co 5 sekund! a pierwsza odpowiedz robi ze pisze Nastepny raz mozesz uzyc.... ale teleportuje a ja chce zeby tylko pisało ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Katniss 16 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 ten skrypt sprawdzi czy od teleportu mineło 5 sek i jesli tak to teleportuje. co jest nie tak? to co chciałes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Ronald_ 2 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 wiadomość za ile będziesz mógł użyć sekund i tak leci za 5, za 4 .... chyba wiesz o co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Katniss 16 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 (edytowane) to daj else i send "%difference between {x.%player%} and now%" Edytowane 29 sierpnia 2016 przez Katniss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 on projectile hit: if shooter is player: if projectile is an arrow: if difference between {x.%player%} and now is greater than 5 seconds: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} set {x.%player%} to now stop set {_x} to 5-(difference between {x.%player%} and now) send "&aNastepnym razem mozesz tego uzyc za %{_x}%" on login: set {x.%player%} to now Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Ronald_ 2 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 @up nie działa są błędy między z if difference between {x.%player%} and now is greater than 5 seconds: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 on projectile hit: if shooter is player: if projectile is an arrow: set {_cd} to difference between {x.%player%} and now if {_cd} is greater than 5 seconds: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%} set {x.%player%} to now stop set {_x} to 5-(difference between {x.%player%} and now) send "&aNastepnym razem mozesz tego uzyc za %{_x}%" on login: set {x.%player%} to now Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Ronald_ 2 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 @up SĄ BŁĘDY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 29 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 sierpnia 2016 @UP Może nauczcie się tego ludzie! Jeśli są, to MUSISZ NAPISAĆ JAKIE. NIE JESTEŚMY JASNOWIDZAMI! bvcz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 konanx 19 Opublikowano 30 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 sierpnia 2016 (edytowane) kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! [Nie testowane] Mam nadzieje ze pomoglem Edytowane 30 sierpnia 2016 przez [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
_Ronald_ 2
Siemanko! Proszę o poprawę poniższego skryptu tak aby można było wykonać go co 5 sekund!
on projectile hit: if shooter is player: projectile is an arrow: set {_loc.%shooter%} to location of projectile teleport shooter to {_loc.%shooter%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
23 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi