Skocz do zawartości
  • 0

Wykonywanie kodu co 5 sekund


_Ronald_
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on projectile hit:
    if shooter is player:
        projectile is an arrow:
            wait 5 second
            set {_loc.%shooter%} to location of projectile
            teleport shooter to {_loc.%shooter%}
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Spoiler
on projectile hit:
	if shooter is player:
		projectile is an arrow:
			if {cooldown::%shooter%} is set:
				cancel event
				message "&cMusisz odczekac jeszcze %{cooldown::%shooter%}%s" to shooter
			else:
				set {_loc.%shooter%} to location of projectile
				teleport shooter to {_loc.%shooter%}
				set {cooldown::%shooter%} to 5
every a second:
	loop all players:
		if {cooldown::%loop-player%} is set:
			remove 1 from {cooldown::%loop-player%}
			if {cooldown::%loop-player%} = 0:
				clear {cooldown::%loop-player%}
				message "Mozesz ponownie uzyc teleportujacej strzaly" to loop-player

 

Kod nie był testowany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
27 minut temu, Switsherker napisał:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

on projectile hit:
	if shooter is player:
		projectile is an arrow:
			if {cooldown::%shooter%} is set:
				cancel event
				message "&cMusisz odczekac jeszcze %{cooldown::%shooter%}%s" to shooter
			else:
				set {_loc.%shooter%} to location of projectile
				teleport shooter to {_loc.%shooter%}
				set {cooldown::%shooter%} to 5
every a second:
	loop all players:
		if {cooldown::%loop-player%} is set:
			remove 1 from {cooldown::%loop-player%}
			if {cooldown::%loop-player%} = 0:
				clear {cooldown::%loop-player%}
				message "Mozesz ponownie uzyc teleportujacej strzaly" to loop-player

 

Kod nie był testowany :)

błędy z cancel eventem ! poprawisz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@sriskels Tak, pomylił mi się event.

Spoiler
on projectile hit:
	if shooter is player:
		projectile is an arrow:
			if {cooldown::%shooter%} is set:
				message "&cMusisz odczekac jeszcze %{cooldown::%shooter%}%s" to shooter
			else:
				set {_loc.%shooter%} to location of projectile
				teleport shooter to {_loc.%shooter%}
				set {cooldown::%shooter%} to 5
every a second:
	loop all players:
		if {cooldown::%loop-player%} is set:
			remove 1 from {cooldown::%loop-player%}
			if {cooldown::%loop-player%} = 0:
				clear {cooldown::%loop-player%}
				message "Mozesz ponownie uzyc teleportujacej strzaly" to loop-player

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on projectile hit:
	if shooter is player:
		projectile is an arrow:
			if {cooldown::%shooter%} is greater than 0:
				message "&cMusisz odczekac jeszcze %{cooldown::%shooter%}%s" to shooter
			else:
				set {_loc.%shooter%} to location of projectile
				teleport shooter to {_loc.%shooter%}
				set {cooldown::%shooter%} to 5
every a second:
	loop all players:
		if {cooldown::%loop-player%} is set:
			remove 1 from {cooldown::%loop-player%}
			if {cooldown::%loop-player%} = 0:
				clear {cooldown::%loop-player%}
				message "Mozesz ponownie uzyc teleportujacej strzaly" to loop-player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

Trzymaj

on projectile hit:
	if shooter is player:
		if projectile is an arrow:
			if difference between {x.%player%} and now is greater than 5 seconds:
				set {_loc.%shooter%} to location of projectile
				teleport shooter to {_loc.%shooter%}
				set {x.%player%} to now
on login:
	set {x.%player%} to now

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Katniss napisał:

 

Trzymaj

on projectile hit:
	if shooter is player:
		if projectile is an arrow:
			if difference between {x.%player%} and now is greater than 5 seconds:
				set {_loc.%shooter%} to location of projectile
				teleport shooter to {_loc.%shooter%}
				set {x.%player%} to now
on login:
	set {x.%player%} to now

 

Nie o to mi chodzi... chciałbym aby można było używać tego co 5 sekund! a pierwsza odpowiedz robi ze pisze Nastepny raz mozesz uzyc.... ale teleportuje a ja chce zeby tylko pisało ;( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on projectile hit:
	if shooter is player:
		if projectile is an arrow:
			if difference between {x.%player%} and now is greater than 5 seconds:
				set {_loc.%shooter%} to location of projectile
				teleport shooter to {_loc.%shooter%}
				set {x.%player%} to now
				stop
			set {_x} to 5-(difference between {x.%player%} and now)
			send "&aNastepnym razem mozesz tego uzyc za %{_x}%"

on login:
	set {x.%player%} to now
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on projectile hit:
	if shooter is player:
		if projectile is an arrow:
			set {_cd} to difference between {x.%player%} and now
			if {_cd} is greater than 5 seconds:
				set {_loc.%shooter%} to location of projectile
				teleport shooter to {_loc.%shooter%}
				set {x.%player%} to now
				stop
			set {_x} to 5-(difference between {x.%player%} and now)
			send "&aNastepnym razem mozesz tego uzyc za %{_x}%"

on login:
	set {x.%player%} to now
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...