Skocz do zawartości

konanx

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O konanx

  • Urodziny 24.10.2001 (20.563622012 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    Speed Cubing, ASG, Wędkarstwo, Motoryzacja, Pisanie "bardzo wydajnych" skriptow (iks de)
  • Nick w MC
    konanx

Metody kontaktu

  • GG
    TYLKO WIADOMOSCI PRYWATNE
  • E-mail
    TYLKO WIADOMOSCI PRYWATNE
  • Skype
    TYLKO WIADOMOSCI PRYWATNE
  • Discord
    TYLKO WIADOMOSCI PRYWATNE

Ostatnie wizyty

1 153 wyświetleń profilu

Osiągnięcia konanx

  1. Musisz zamienic if loop-block is ognisko: na angielska nazwe bloku tak btw. włączenie skryptu skończy się crashem serwera
  2. Wchodzisz w config essentialsa > ctrl+f > wpisujesz "death-messages" > ustawiasz na false
  3. Rozwiązanie było prostsze niż myślałem, wystarczyło trochę potestować . Problem rozwiązany i prosze o zamknięcie
  4. Dalej nie wyrzuca żadnych errorów, a skrypt nie działa, jestem normalnie na regionie spawn i nic się nie dzieje, nie mam pojęcia dlaczego, ktoś coś?
  5. Po zamianie wyskakuje error, zaleznie czy uzyje % czy nie: %region at player% is not an entity type 2. region at player is not an item stack Po uzyciu "%region at player%" nie wyrzuca żadnego błędu ale działać dalej nie chce, prosze o dalsze propozycje
  6. Witam, orientuje się ktoś dlaczego world guard nie chce współpracować ze skryptem? Serwer stoi na Spigot 1.8.8, Wersja world guarda 6.1, Skripta 2.1.2 kod: on break oak wood: broadcast "123" if location of player is in region "spawn": broadcast "dddd" wait 2 tick set event-block to birch wood Errorów żadnych nie ma, pomimo tego skrypt nie reaguje
  7. Takie coś to sam sobie napisałem, chodzi o to, że jeżeli gracz nie ma miejsca w eq itemy lecą mu pod nogi, było kiedyś na forum ale teraz niestety nie mogę znaleźć
  8. Witam po raz kolejny, tym razem potrzebuje skryptu na drop do ekwipunku po zabiciu gracza, gdy attacker nie ma miejsca w ekwipunku itemy maja mu leciec pod nogi, kiedyś widziałem coś takiego na forum, ale niestety teraz nie mogę tego znaleźć. Za pomoc z góry dziękuję
  9. Witam, mam problem z poniższym kawałkiem kodu, chodzi o to że jeżeli gracz np. zmieni nazwe koxa w kowadle, to do jego depozytu cały czas beda dodawane koxy a z eq poprostu mu ich nie bedzie usuwać, posiadam najnowszą wersje skripta, itemy z defaultowa nazwa usuwa bezproblemowo every 20 seconds: loop all players: loop 3 times: set {%{zm.it.%loop-number%}%::%loop-player%} to number of {item.%loop-number%} in loop-player's inventory if {%{zm.it.%loop-number%}%::%loop-player%} is bigger than {limit.%{zm.it.%loop-number%}%}: remove {limit.%{zm.it.%loop-number%}%} from {%{zm.it.%loop-number%}%::%loop-player%} remove {%{zm.it.%loop-number%}%::%loop-player%} of {item.%loop-number%} from loop-player's inventory add {%{zm.it.%loop-number%}%::%loop-player%} to {depozyt::%{zm.it.%loop-number%}%::%loop-player%} send " &8» &7Posiadasz zbyt duza ilosc %{nazwa.it.%loop-number%}% (&c%{%{zm.it.%loop-number%}%::%loop-player%}%&7)! Zostaly one przeniesione do Twojego depozytu &c/depozyt" to loop-player clear {%{zm.it.%loop-number%}%::%loop-player%}
  10. musisz usunac linijke w ktorej masz stop, lub daj ja pod kill argument 1
  11. konanx

    Punch

    Tak, tylko jezeli chodzi o punch to cancel event blokuje caly event razem z nim
  12. Powinno dzialac https://code.skript.pl/hqx0t9Xe/
  13. if player's balance > zamiast wszystkich takich linijek daj if player's balance >= po tym wpisujesz ile ma kosztowac mam nadzieje ze pomoglem
  14. Powinno dzialac: https://pastebin.com/8n2QfMHv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...