Skocz do zawartości
  • 0

RickPlayingPL
 Udostępnij

Pytanie

Jak mozna zrobic zeby zapisac zmienna {x.%x%} dla gracza ktory nacisnol na lopate do tego pojawiajacego sie falling block

 

Cos w tym stylu:

set {x.%tutaj musi cos byc ale nie wiem co zeby zapisalo zmienna do falling block%} to player 
Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

chcesz to wykorzystać do... ?

W tym calym bloku ktorym rzucam jest jeden ktory wybucha i chce aby zadawal obrazenia potem loop-player ale nie chce zeby temu zadawal obrazenia ktory wywolal ta kule wiec musze miec linijke loop-player is not {zmienna} ale najpierw trzeba zapisac tego gracza do zmiennej

 

>http://youtu.be/fkn1g5Pc0Qg

Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
set {x.%last spawned entity%} to true/false/player #Niepotrzebne skreśić

Nie wiem czy o to chodzi o ten falling block czy o co, wybacz. :f

 

O ten falling block, ponizej masz wyjasnienie:

 

W tym calym bloku ktorym rzucam jest jeden ktory wybucha i chce aby zadawal obrazenia potem loop-player ale nie chce zeby temu zadawal obrazenia ktory wywolal ta kule wiec musze miec linijke loop-player is not {zmienna} ale najpierw trzeba zapisac tego gracza do zmiennej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kryxkan moze przestaniesz nabijac posty?

Sprobuj zamiast falling blocka dac wyrzucony item. Np.

on rightclick holding a shovel:

player is holding diamond shovel named "&4Lopata":

make player shoot an item projectile of emerald block at speed 1

Set {x.%player%} to true

on item hit:

event-item is a emerald block:

create fake explosion at event-location

Loop all players:

Distance between event-item and loop-player is smaller than 6:

{x.%loop-player%} is true:

Stop

Damage loop-player by 2 heart

Nie testowane, bo jestem na fonie ; d

Edytowane przez RamzeS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kryxkan moze przestaniesz nabijac posty?

Sprobuj zamiast falling blocka dac wyrzucony item. Np.

on rightclick holding a shovel:

player is holding diamond shovel named "&4Lopata":

make player shoot an item projectile of emerald block at speed 1

Set {x.%player%} to true

on item hit:

event-item is a emerald block:

create fake explosion at event-location

Loop all players:

Distance between event-item and loop-player is smaller than 6:

{x.%loop-player%} is true:

Stop

Damage loop-player by 2 heart

Nie testowane, bo jestem na fonie ; d

Ale mam takie jedno pytanie, czy to wtedy bedzie tak wygladac?....

 

>https://www.youtube.com/watch?v=fkn1g5Pc0Qg

Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Fallingblock i tak jest mniejszy, ale z tego co widze Ty uzyles kilku fallingblockow. Poza tym probowales z tym co pisali inni?

Powiem ci tak, jezeli nie wiesz jak wyglada fallingblock w minecraftcie to ja juz nie wiem, mam takie jedno doswiadczenie dla cb

Poloz piasek w minecraftcie i zobacz jak bedzie spadal czy sie zmniejszy...

Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Fallingblock i tak jest mniejszy, ale z tego co widze Ty uzyles kilku fallingblockow. Poza tym probowales z tym co pisali inni?

on rightclick holding a iron spade:        set {_boulderblock} to block 5 blocks above player        set {_boulderblock2} to block 7 blocks above player        spawn undroppable falling block of wood at {_boulderblock}        loop blocks in radius 2 of {_boulderblock}:            spawn undroppable falling block of cobblestone at loop-block        loop entities in radius 10 around player:            loop-entity is a falling block                spawn 3 of lava data 1 offset with 1, 1, 1 at loop-entity                spawn 10 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at loop-entity                push loop-entity in direction of player at speed 2.5on block land:	wait 1 ticks	event-block is wood	create a safe explosion with force 2 at event-block	set event-block to airon block land:	wait 1 ticks	event-block is cobblestone	spawn 2 of lava data 1 offset with 1, 1, 1 at event-block	set event-block to air
Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...