RickPlayingPL 130 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 (edytowane) Jak mozna zrobic zeby zapisac zmienna {x.%x%} dla gracza ktory nacisnol na lopate do tego pojawiajacego sie falling block Cos w tym stylu:set {x.%tutaj musi cos byc ale nie wiem co zeby zapisalo zmienna do falling block%} to player Edytowane 13 czerwca 2014 przez RickPlayingPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 set {x.%last spawned entity%} to true/false/player #Niepotrzebne skreśićNie wiem czy o to chodzi o ten falling block czy o co, wybacz. :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 chcesz to wykorzystać do... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 13 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 (edytowane) chcesz to wykorzystać do... ?W tym calym bloku ktorym rzucam jest jeden ktory wybucha i chce aby zadawal obrazenia potem loop-player ale nie chce zeby temu zadawal obrazenia ktory wywolal ta kule wiec musze miec linijke loop-player is not {zmienna} ale najpierw trzeba zapisac tego gracza do zmiennej >http://youtu.be/fkn1g5Pc0Qg Edytowane 13 czerwca 2014 przez RickPlayingPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 musi to być łopata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 13 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 musi to być łopata?Nie ale poprostu musi byc jakis przedmiot bo potem bedzie w mojej grze zelazny miecz :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 13 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 set {x.%last spawned entity%} to true/false/player #Niepotrzebne skreśićNie wiem czy o to chodzi o ten falling block czy o co, wybacz. :f O ten falling block, ponizej masz wyjasnienie: W tym calym bloku ktorym rzucam jest jeden ktory wybucha i chce aby zadawal obrazenia potem loop-player ale nie chce zeby temu zadawal obrazenia ktory wywolal ta kule wiec musze miec linijke loop-player is not {zmienna} ale najpierw trzeba zapisac tego gracza do zmiennej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 czyli może to być kula a nie blok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 13 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 czyli może to być kula a nie blok?Ale teraz nie rozumiem o co ci chodzi poprostu chce zapisac zmienna do falling blocka a potem przy evencie on block land odczytac ja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 set {owner.%last spawned entity%} to player a przy dmg, nie wiem jak to masz, ale np if loop-player isn't {owner.%loop-entity%}: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 Ale teraz nie rozumiem o co ci chodzi poprostu chce zapisac zmienna do falling blocka a potem przy evencie on block land odczytac ja...przy kuli by bylo latwiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RamzeS 17 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 (edytowane) Kryxkan moze przestaniesz nabijac posty? Sprobuj zamiast falling blocka dac wyrzucony item. Np. on rightclick holding a shovel: player is holding diamond shovel named "&4Lopata": make player shoot an item projectile of emerald block at speed 1 Set {x.%player%} to true on item hit: event-item is a emerald block: create fake explosion at event-location Loop all players: Distance between event-item and loop-player is smaller than 6: {x.%loop-player%} is true: Stop Damage loop-player by 2 heart Nie testowane, bo jestem na fonie ; d Edytowane 13 czerwca 2014 przez RamzeS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 13 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 (edytowane) Kryxkan moze przestaniesz nabijac posty? Sprobuj zamiast falling blocka dac wyrzucony item. Np. on rightclick holding a shovel: player is holding diamond shovel named "&4Lopata": make player shoot an item projectile of emerald block at speed 1 Set {x.%player%} to true on item hit: event-item is a emerald block: create fake explosion at event-location Loop all players: Distance between event-item and loop-player is smaller than 6: {x.%loop-player%} is true: Stop Damage loop-player by 2 heart Nie testowane, bo jestem na fonie ; dAle mam takie jedno pytanie, czy to wtedy bedzie tak wygladac?.... >https://www.youtube.com/watch?v=fkn1g5Pc0Qg Edytowane 13 czerwca 2014 przez RickPlayingPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RamzeS 17 Opublikowano 13 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 Przedmiot bedzie mniejszy, ale efekt powinien byc ten sam. Predkosc mozna zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 13 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2014 Przedmiot bedzie mniejszy, ale efekt powinien byc ten sam. Predkosc mozna zmienicMniejszy... porownujesz drop do bloka?! A po za tym drop sie staje niewidzialny jezeli jest od gracza 10 kratek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RamzeS 17 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 Fallingblock i tak jest mniejszy, ale z tego co widze Ty uzyles kilku fallingblockow. Poza tym probowales z tym co pisali inni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 14 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 (edytowane) Fallingblock i tak jest mniejszy, ale z tego co widze Ty uzyles kilku fallingblockow. Poza tym probowales z tym co pisali inni?Powiem ci tak, jezeli nie wiesz jak wyglada fallingblock w minecraftcie to ja juz nie wiem, mam takie jedno doswiadczenie dla cbPoloz piasek w minecraftcie i zobacz jak bedzie spadal czy sie zmniejszy... Edytowane 14 czerwca 2014 przez RickPlayingPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 14 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 (edytowane) Fallingblock i tak jest mniejszy, ale z tego co widze Ty uzyles kilku fallingblockow. Poza tym probowales z tym co pisali inni?on rightclick holding a iron spade: set {_boulderblock} to block 5 blocks above player set {_boulderblock2} to block 7 blocks above player spawn undroppable falling block of wood at {_boulderblock} loop blocks in radius 2 of {_boulderblock}: spawn undroppable falling block of cobblestone at loop-block loop entities in radius 10 around player: loop-entity is a falling block spawn 3 of lava data 1 offset with 1, 1, 1 at loop-entity spawn 10 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at loop-entity push loop-entity in direction of player at speed 2.5on block land: wait 1 ticks event-block is wood create a safe explosion with force 2 at event-block set event-block to airon block land: wait 1 ticks event-block is cobblestone spawn 2 of lava data 1 offset with 1, 1, 1 at event-block set event-block to air Edytowane 14 czerwca 2014 przez RickPlayingPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RickPlayingPL 130 Opublikowano 14 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 Problem rozwiązany, Zamykam //Po raz już nie wiem który: nie zamykasz tematu. Ja zamykam, bo ty nie możesz :v ~Sebek4321 I przy okazji Multipost ~Dragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RickPlayingPL 130
Jak mozna zrobic zeby zapisac zmienna {x.%x%} dla gracza ktory nacisnol na lopate do tego pojawiajacego sie falling block
Cos w tym stylu:
Edytowane przez RickPlayingPLOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi