Skocz do zawartości

PixelGamePolska

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Ziemia
  • Hobby
    Wieszanie się na żyrandolu
  • Nick w MC
    PixelGamePolska

Metody kontaktu

  • Discord
    Project Poland#7119

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PixelGamePolska

  1. Na pewno masz :: we wszystkich zmiennych, a nie kropkę?
  2. PixelGamePolska

    Znajomi w gui

    Ile płacisz kekw
  3. Zakładając, że komenda do bana to /ban <nick> <powód>: on command "/ban ": trigger: add arg 1 to {zbanowani::*} command /ksiazka: permission: ksiazka.daj trigger: give 1 book and quill named "Książka unban" to player on rightclick with book and quill: if name of player's tool is "Książka unban": if player has permission "ksiazka.unban": set {_random} to a random element out of {zbanowani::*} execute console command "unban %{_random}%" send "Odbanowano gracza %{_random}%" to player
  4. PixelGamePolska

    /daj

    Nie trzeba robić nowej komendy, wystarczy dać warunek do istniejącego /give, że tylko osoba z permisją może jej użyć. on command "/give ": trigger: if player has not permission "give.sk": cancel event send "&cNie masz uprawnień do używania tej komendy."
  5. on drop: if event-item is bedrock: if player has not permission "drop.bedrock": cancel event send "Nie masz uprawniania do wyrzucania bedrocka."
  6. https://github.com/SkQuery/SkQuery Najpewniej nie masz SkQuery na serwerze, ale jeśli nadal nie będzie działać to tak jak kolega wyżej napisał, podaj wersje skripta, dodatki, czy są jakieś błędy itd.
  7. Faktycznie, już poprawiłem tam
  8. on damage: if player's tool is diamond sword: set {_lore::*} to lore of player's tool replace "Poziom" with "" in {_lore::*} set {_lore::*} to {_lore::*} parsed as integer add 1 to {_lore} set {_lore-nowe::*} to "Poziom %{_lore::*}%" set {_lore-nowe::*} to lore of player's tool Z expem też jest możliwe, możesz przykładowo do każdego narzędzia/broni dodać np. ID z którego będziesz odczytywać co ma ile expa i nadawać to do lore
  9. Skripta do pobrania możesz znaleźć chociażby na oficjalnym githubie https://github.com/SkriptLang/Skript Działa na wersjach 1.13+
  10. PixelGamePolska

    Villager

    Możesz zrobić ewentualnie skrypt na to, żeby po kliknięciu na villagera pojawiała się informacja na chacie/okienko z wymianą i tam będzie napisane, że jeśli masz 4 stacki obsydianu to wymienia ci go na klucz. on click: targeted entity is villager: if player has 256 obsidian: remove 256 obsidian from player's inventory give 1 tripwire hook named "&fKozacki kluczor" else: send "Musisz mieć 256 sztuk obsydianu, aby odebrać klucz" to player Powinno trybić, a nawet jeśli nie to masz przykład tego jak to powinno wyglądać
  11. on break of stone: clear drops
  12. on armor change: if player's wearing all leather armor: apply strength 3 to the player for 999 day apply speed 3 to the player for 999 day else: remove strength from the player remove speed from the player Dopisujesz sobie inne armory, powinno trybić
  13. on player's held item change: if player's tool is dirt: if name of player's tool is "Kozacka muszla": apply haste 2 to the player for 24 hours else: remove haste from the player Powinno trybić
  14. Problem został naprawiony przez @W1tt, można zamknąć!
  15. https://skripthub.net/tutorials/47 ^Tutaj masz tworzenie receptur do craftowania. Własną teksturę też powinno móc się zrobić, tylko trzeba się bawić bodajże z NBT tagami/datapackami. A jak chcesz zrobić custom drop to masz tutaj przykład: on place of coal ore: if name of player's tool is "&7Nowy blok": set {miejsce.%location of event-block%} to "nowy blok" on break of coal ore: if {miejsce.%location of event-block%} is "nowy blok": drop 5 coal named "&7Kozacki węgielek" Wygląd przedmiotów również zmieniasz przez nbt tagi/datapacki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...