Skocz do zawartości

xMarmo321

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia xMarmo321

  1. options: slot-1: netherite block slot-2: diamond block slot-3: netherite block slot-4: netherite block slot-5: netherite wart slot-6: netherite block slot-7: netherite block slot-8: diamond block slot-9: netherite block on script load: register new shaped recipe for 1 red dye named "&4SERCE" using {@slot-1}, {@slot-2}, {@slot-3}, {@slot-4}, {@slot-5}, {@slot-6}, {@slot-7}, {@slot-8}, {@slot-9} on rightclick with red dye: if name of event-item is "&4SERCE": add 1 to maximum health of the player send "&7Wlasnie dodales sobie jedno &c ❤!" send "&7Pamietaj! Nie zmarnuj go heh..." remove red dye named "&4SERCE" from player's inventory stop Spróbuj tego oczywiście z dodatkiem SkQuery minimum 3.6.2-LIME
  2. Wersja serwera: ? Jak wgrywałeś tamte wersje były jakieś błędy w konsoli? Edit: Po co ci SkQuery uważam że powinieneś go wywalić ma on wiele błędów i bugów.
  3. command /admin [<offlineplayer>]: permission: admin.info permission message: &8>> &cNie masz permisii do tej komendy! trigger: if arg 1 is online: send "&6IP GRACZA&7: &c%ip of argument 1%" send "&6NICK GRACZA&7: &c%argument 1%" send "6KORDYNATY GRACZA: &c%argument 1 coordinate%" else: send "&8>> &cPodany gracz jest offline lub nie istnieje!" stop Nie umiem sp;rawdzić non premium i premium więc wyszło bez tego ale chyuba działa Pozdrawiam
  4. command /pomoc: trigger: close {_gui} wait 1 tick set {_gui} to chest inventory with 1 rows named "&8» &7Pomoc serwerowa" open {_gui} set slot 0 of the current inventory to snowball named "pomoc " set slot 0 of the current inventory to snowball named "pomoc " set slot 0 of the current inventory to snowball named "pomoc " Proszę
  5. Mi działa więc nwm o co ci chodzi znaczy wiem ale bez tego też działa
  6. zrób to tak! command /lobby: trigger: connect bungeecord player event-player to bungeecord server "lobby" send "&aPrzeteleportowales sie do lobby!"
  7. Właśnie tak to widać ale skopiuj i wklej np. do NotePada i wtedy zobaczysz że tab jest jeden tab
  8. on join: if {%player%.deaths} is not set: set {%player%.deaths} to 0 on death of player: add 1 to {%victim%.deaths} wait a second send "&7Dodano jedna &csmierc ❤!" to victim wait a second if {deaths::%victim's uuid%} > 3: stop else: if {deaths::%victim's uuid%} < 3: send " " to victim wait a second send "&7To wlasnie twoja 3 &csmierc ❤!" to victim send "&7Musze odpalic ci &cspectatora..." to victim set gamemode of the victim to spectator set {%victim%.deaths} to 0 wait a second send " " to victim send "&7Musisz odczekac &c24h..." to victim send " " to victim stop wait 24 hours send "&7Wlasnie minelo 24H ❤! Więc wyłączam ci spectatora..." wait a second set gamemode of the victim to survival stop command /smierci: trigger: send " " send "&7&l[Licznik smierci]" send " " send "&7Zginales juz %{%Player%.deaths}% &crazy ❤!" send " " send "&7Pamietaj! 3 &csmierci ❤ &7= spectator 24h!" send " " send "&7&l[Licznik smierci]" command /reset: trigger: set {%player%.deaths} to 0 stop Spróbój tego
  9. xMarmo321

    drop z moba

    @TremeQ Usuń w Opcji "{}" bo to nie zadziała czyli tak to trzeba zrobić: options: szansa.dropWyszlifowanydiament: 0.5 #(50%) on death: if victim is a zombie: chance of {@szansa.dropWyszlifowanydiament}: give attacker diamond named "&b&lWyszlifowany Diament" send "&b&lDropłeś Wyszlifowany Diament!!!" send title "&aWydropiłes &bWyszlifowany Diament" to attacker for 3 seconds
  10. on join: if {%player%.deaths} is not set: set {%player%.deaths} to 0 on death of player: add 1 to {%victim%.deaths} wait a second send "&7Dodano jedna &csmierc ❤!" to victim wait a second if {deaths::%victim's uuid%} >= 3: stop else: if {deaths::%victim's uuid%} <= 3: send " " to victim wait a second send "&7To wlasnie twoja 3 &csmierc ❤!" to victim send "&7Musze odpalic ci &cspectatora..." to victim execute console command "/gamemode spectator %victim%" set {%victim%.deaths} to 0 wait a second send " " to victim send "&7Musisz odczekac &c24h..." to victim send " " to victim stop wait 24 hours send "&7Wlasnie minelo 24H ❤! Więc wyłączam ci spectatora..." wait a second execute console command "/gamemode survival %victim%" stop command /smierci: trigger: send " " send "&7&l[Licznik smierci]" send " " send "&7Zginales juz %{%Player%.deaths}% &crazy ❤!" send " " send "&7Pamietaj! 3 &csmierci ❤ &7= spectator 24h!" send " " send "&7&l[Licznik smierci]" command /reset: trigger: set {%player%.deaths} to 0 stop Powinno Trybić! ❤
  11. on death: if attacker is a player: send "&cZginełeś przez gracza &6%attacker%" to victim stop if attacker is not a player: send "&cZginełeś ;(" to victim stop Proszę bardzo!
  12. Nie dominuje, więc yhy xd.
  13. No nie mam ją stąd więc yhym nie wiem stał się cud XD
  14. Działa mi działa Sprawdź Glicz, a potem mów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...