Skocz do zawartości

DamianMMC

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    412
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 160 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DamianMMC

  1. Wie ktoś skąd pobrać skQuery 1.10-1.11? Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. EDIt Najlepiej jakby ktoś dał linki do sprawdzonych wersji Skript, skQuery.(ewentualnie Skellett skRayFall skUtilities) Płace w złocie!
  2. To jest skrypt na mikro bloki. Czyli daje Ci do ekwipunku głowę jakiegoś gracza. Na podstawie tego da się napisać to co potrzebujesz. Kiedyś to napisałem ale teraz już nie pamiętam jak. Powodzenia.
  3. Rozwiązałem problem dorzucając do yml'a każdego gracza jeszcze nick. Tak mi się wydawało łatwiej. I o wiele mniej kodu. Do zamknięcia.
  4. W jaki sposób użyc tego w kodzie?
  5. DamianMMC

    Reset Ranku

    Najprawdopodobniej jest to wina pluginu. Mozliwe ze tych komend nie da sie wykonywac w konsoli. zamien execute console command na run player command "komenda" as op
  6. Pobieram UUID gracza z pliku .yml i nie moge przywołać jego nicku gdy jest offline. Testowałem w ten sposób: set {_1} to "5ac9d067-1deb-43ac-89ab-b4b6b82803a8" parsed as offline player set {_1a} to player from {_1} send "%{_1a}%" albo set {_4} to player from "f34fa633-a02f-3b8e-9721-92844e35d5a9" send "%{_4}%" ten drugi sposob działa wylacznie dla graczy online
  7. właśnie robie to samo. Tutaj masz fragment kodu ktory musisz podmienić set {_v.%loop-number%} to loop-value-2 set {_n.%loop-number%} to loop-index loop-value-2 is greater than {_v.%loop-number%}: set {_v.%loop-number%} to loop-value-2 set {_n.%loop-number%} to loop-index od 51 do 55 linijki. Jedyne co to nie jestem pewien czy to ładnie zadziala na evencie every.
  8. set {_1} to location of block under 4 north player set {_2} to location of block under 4 south player set {_density} to 20 set {_x.1} to x-coordinate of {_1} set {_x.2} to x-coordinate of {_2} set {_y.1} to y-coordinate of {_1} set {_y.2} to y-coordinate of {_2} set {_z.1} to z-coordinate of {_1} set {_z.2} to z-coordinate of {_2} set {_x.difference} to ({_x.2} - {_x.1}) / {_density} set {_y.difference} to ({_y.2} - {_y.1}) / {_density} set {_z.difference} to ({_z.2} - {_z.1}) / {_density} loop {_density} times: increase x-coordinate of {_1} by {_x.difference} increase y-coordinate of {_1} by {_y.difference} increase z-coordinate of {_1} by {_z.difference} spawn 50 of particle red dust:0 offset by 2, 2, 2 at {_1} for player with data 0 set block at {_1} to glass wait 1 tick
  9. CraftBukkit version git-Spigot-e0e1771-5e5cf84 (MC: 1.10.2) Skript v2.2-dev19 SkQuery v3.22.11 ExtrasSK v1.1 Skellett v1.5.1 skUtilities v0.6.9 RandomSK v2.7.1 SkStuff v1.6.2 Umbaska v2.0 Beta 5.5.1 for Minecraft 1.10 SkDisteer v1.0 SkMorkaz v0.4 skRayFall v1.9.5 Nie widzę cząsteczek na większą odległość niż 3 bloki? Co moze być tego przyczyną? Używam: spawn 50 of particle crit at location of {_1} A np podczas deszczu widzę na większą ilość cząsteczki.
  10. DamianMMC

    Json?

    W jaki sposób i czy wg się da wprowadzić w jednej lini wiadomosc json? Np na czacie wyswietla się [1] [2] [3] i po kliknieciu w 1 wykonuje sie jedna komenda w 2 inna a w 3 znów inna. Dzięki z góry za pomoc.
  11. Ale to jak byś 'parsetował' no "skull of DamianMMC" i to zawsze zwróci <none>
  12. set block at location (-49, 70, 173) in world "world" to skull of {_head} bez błędu ale nie działa a pozostałe dwa błąd.
  13. set {_head} to "%player%" set {wrkarnd::*} to "%{_head}%" parsed as offline player set {_head} to {wrkarnd::1} send "%{_head}%" set block at location (-49, 70, 173) in "world" to skull of {_head} I dlaczego w danej lokalizacji nie tworzy się głowa? Wytłuamczy mi ktoś? Moge tą {_head} givnąć do gracza oraz moge zamiast głowy stworzyć inny blok. Ale głowy danego gracza już nie. Dlaczego? (ta komenda musi byc przez konsole wywoływana)
  14. dzięki ale znalazłem prostszy sposób :) if "%{lista1::*}%" contains "%{lista2::1}%": if "%{lista1::*}%" contains "%{lista2::2}%": if "%{lista1::*}%" contains "%{lista2::3}%": if "%{lista1::*}%" contains "%{lista2::4}%": if "%{lista1::*}%" contains "%{lista2::5}%": if "%{lista1::*}%" contains "%{lista2::6}%": Przy sześciu numerkach tak jest prościej :)
  15. DamianMMC

    lista / lista

    Mam dwie listy na którcy hznajduję sie po 6 numerów. Jak sprawdzić czy na pierwsza lista zawiera elementy z drugiej listy. I które to są elementy. z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...