Skocz do zawartości

yolinho

Użytkownik
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O yolinho

  • Tytuł
    Początkujący I

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    yolinho
  1. ekonomia [XDrop] v1.0 - Skrypt na DROP!

    skrypt na drop w 2018:)
  2. GUI

    Mam najnowsze
  3. GUI

    Ale z tym jest bug, ze skrzynką..zobacz na youtubie Pierwszy sposób z 10 tick tez.
  4. GUI

    Które mi nie działa i wywala błędy. http://imgur.com/a/lSd70 Tak, mam wildskript, skquery i inne rózne.
  5. GUI

    To pierwsze nie działa, a z tym drugim [ciach] //Ewald nie będę próbował, bo da się zabierać itemy, jest bug
  6. GUI

    Z tego co wiem da się to bugować. Jak do tego kodu dodać wait? Nie wiem jak się to robi, gdy jest taki kod Pierwszy raz to pisałem, pozdrawiam
  7. GUI

    Próbowałem wcześniej juz z tick i nie działało
  8. GUI

    Siemka, mam zrobione w gui pod komendą /cobblex I wygląda to tak: https://imgur.com/2vYNBAJ Kod: command /test: trigger: new Inventory "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop"; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setRow{3}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{1, 64 17 named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{2, 10 sugar canes named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{3, 10 sugar canes named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{4, 10 sugar canes named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{5, sticky piston named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{6, 10 sugar canes named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{7, 10 cactus named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{8, 10 sugar canes named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setItem{9, 2 villager spawn egg named "&aDrewno" with lore "&7Ilosc: &616&7/&632&7/&648&7/&664||&7Szansa: &6{@dropDrewno}%%"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setCommand{2, "<KOMENDA>"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.setExecutor{3, "player"}; "&6&lCobble&6&lX &7&l- Drop".Inventory.display{player}; Jeszcze nie jest dokończony, ale jak się wpisuje /test nie ma zadnych errorów, a wyświetla tak jak widać na zdjęciu, za kazdym razem w innej kolejności te przedmioty. Raz brakuje jednego, raz dwóch, po prostu róznie, ale nigdy nie ma wszystkich. Zawsze mi to działało, nie wiem o co chodzi...Moze ktos z Was sie spotkal z takim czyms? Pozdrawiam
  9. projekt sdGUI - Naprawione GUI

    @Quaczi http://imgur.com/a/lSd70
  10. Siemka, mam taki kod: on script load: new Recipe "CobbleX"; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{1, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{2, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{3, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{4, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{5, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{6, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{7, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{8, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerIngredient{9, 64 cobblestone}; "CobbleX".Recipe.registerResult{1 mossy cobblestone named "{@nazwa}" with lore "{@lore}"}; "CobbleX".Recipe.register{}; Oczywiście {nazwa}, {lore} itd. wszystko mam i pięknie działa. Na problem natykam się dopiero, gdy chcę zrobić losową liczbę craftowanego itemu(1-3). Dodaję po "on script load": set {cobblex.%player%} to a random integer from 1 to 3 Następnie zamieniam "1" przy mossy cobblestone na: {_cobblex.%player%} I tu się zaczyna..hehehe...nie działa crafting, jak i również item. Czyli nasuwa się na myśl, że to źle zrobiłem, ale nie wiem jak to zrobić prawidłowo Potrzebuję pomocy, daję max like za pomoc Pozdrawiam, yolinho
  11. Areny

    naprawdę myślisz, że nie usunie tego komunikatu + Twój link? xD
  12. Siemka, potrzebuję tak jak w tytule - skryptu na losowy albo ustalony item od npc, co jakiś czas (również do zmiany). Tylko nie wiem jak by było, że akurat ten npc albo jakiś zwierzak(chyba miał by nazwę). W sensie, że mogę ustalić listę tych przedmiotów, ew pieniędzy. I % szans na wypadnięcie I kto zgarnie najlepszą nagrodę(najmniej % szans) wiadomość na chat. Pozdrawiam, a ponad to zapraszam na pw dobrych skrypterów, potrzebuję kilku skryptów na powstający nowy serwer, więcej dogadamy na priv
  13. Ilość wykopanego stone + drewna +top10 w GUI

    Dzięki, a chciało by Ci się jeszcze to zmienić pod jedną komendę - /top Tam będzie się wyświetlało GUI i dwa wybory - drewno i kamień, a dalej tak jak miało być?
  14. Ilość wykopanego stone + drewna +top10 w GUI

    Może być, a dało by się wtedy, że zamiast Player Head by pisało nick gracza? Dobra nevermind - to jest izi, także co do pytania - może być.
×