Skocz do zawartości

PrzypalonyOmlet

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez PrzypalonyOmlet

  1. PrzypalonyOmlet

    Płaska mapa

    A po co tutaj jakikolwiek plugin? Nie prościej wejść w jakiś generator szablonów do płaskich map online, podać odpowiednie parametry, wkleić wynik w odpowiednie pole przy tworzeniu nowego świata w trybie jednoosobowym i przerzucić mapę na serwer?
  2. Nie ma mnie, 2/10 Jakoś to wygląda i trochę tymi kolorkami podnosi na duchu, ale ja bym tę tabelkę bardziej wyśrodkował, powiększył i dodał więcej godzin. Poza tym nie wiem jak inni, ale ja wolałbym nie myśleć o osobach z forum zaraz po przebudzeniu się(oczywiście bez urazy do nikogo). No, ogólnie nie jest to dzieło aż tak złe, chociaż zawsze mogło by być lepiej. Powodzenia w tworzeniu następnych prac ;)
  3. PrzypalonyOmlet

    Witam all

    Ahoj! @up Właśnie miałem napisać, że też lubię truskawki, ale coś trochę się spóźniłem. :v
  4. Szczerze mówiąc, trochę słaby skrypt. Mogłeś po prostu zapętlić bloki w górę od poziomu 1 na losowych koordynatach x i z i przeteleportować gracza tam, gdzie będą min. 2 kratki wolnej przestrzeni nad solidnym blokiem. :/ Poza tym, o ile się nie mylę, były już takie skrypty na forum. Więcej wyobraźni. ;)
  5. PrzypalonyOmlet

    Ustawianie bloku

    set block above player to <blok>ogólnie to http://skript.pl/index.php/topic/360-tworzenie-budowli/
  6. Tam przed tym działaniem chyba powinieneś dać "rounded", bo nie można dostać ułamka z itemu :p. Nie lepiej po prostu zapisać do tej zmiennej samą liczbę, a dopiero przy jakimś efekcie zaznaczyć, czego ma dotyczyć? Np. if player has {_i} diamonds: remove {_i} diamonds from inventory of player
  7. Może to? set {_temp} to {_czlonkowie::*} parsed as textreplace all " and" with "," in {_temp}set {_czlonkowie::*} to {_temp} split at ","Tylko potem miałbyś tych graczy zapisanych w liście jako tekst a nie graczy, ale nie wiem czy Ci będą potrzebni jako gracze, w każdym razie chyba już sobie dalej poradzisz :).
  8. command /diamenty: trigger: send "%number of diamonds in the player's inventory%"
  9. Jest jednak pewna różnica pomiędzy hejtem, a... konstruktywną opinią. Bo nie rozumiem czemu ludzi, którzy przedstawiają ci fakty, nazywasz hejterami. Też uważam, że mogłeś "wysilić się" bardziej, choćby używając trochę wyobraźni zamiast kopiować pomysł i po prostu go napisać. Zresztą fakt faktem, takich skryptów jest dużo. I nie rozumiem czym tu się chwalić. A tak poza tym - przecież nie napisałeś chyba pluginu ani jego wersji, więc czemu w tytule stoi "wersja pluginu essentials"?
  10. Żeby się czegoś nauczyć, musisz ćwiczyć. Nie napiszesz od razu rozbudowanego skryptu bez doświadczenia. Ogólnie polecam przejrzeć co jakiś czas dokumentację, przykłady zastosowań różnych wyrażeń i tamtejsze tutoriale, bo jeśli mniej więcej ogarniasz angielski, to powinno ci to wystarczyć. http://njol.ch/projects/skript/doc/'>>http://njol.ch/projects/skript/doc/Ewentualnie możesz skorzystać też z ich polskich wersji na forum.
  11. PrzypalonyOmlet

    Timber

    Jest. Poszukaj na liście skryptów, kiedyś widziałem taki.
  12. Moim zdaniem takie zasady to nawet fajny pomysł, kod skryptów zyska na przejrzystości i łatwiej się będzie odnaleźć w dziełach innych osób. @up Jak piszesz skrypty tylko dla siebie to po co ci plakietka? :v
  13. Efekty dźwiękowe można załatwić starym sposobem execute console command "/playsound <nazwa dzwieku> <gracz>"A dym... http://njol.ch/projects/skript/doc/effects/#EffVisualEffect Według dokumentacji działa, ale wiadomo jak to bywa :v
  14. Jeśli już to make attacker damage victim by 3 heartsPoza tym taki efekt chyba wymaga SkQuery?
  15. Yggdrasil (yeti już przereklamowany ;))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...