Skocz do zawartości

.fxy_

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

811 wyświetleń profilu

Osiągnięcia .fxy_

Początkujący III

Początkujący III (4/13)

23

Reputacja

  1. @up. Wystarczy dodać na końcu każdego kodu 'stop' co zapobiegnie dalszego sprawdzania kodu.
  2. .fxy_

    PVPGuild - skrypt na gildie

    @Up A kolorki i np. nawiasy xd? 1 kolor to 2 znaki.
  3. .fxy_

    PVPGuild - skrypt na gildie

    W WS 1.6.1 się nie da bodajże.
  4. .fxy_

    PVPGuild - skrypt na gildie

    @up Nie da się i tak zrobić taba w Skrypcie gdyż dziku zawiesił projekt z pakietami. @offtopic: Oficjalne zawarłem "przymierze" z Patkiem i razem z nim rozwijam PvPGuild. Znając życie będzie chcieli kolorowe tagi dla sojuszy, wrogów itp.. Jest to możliwe i pytanie: czy będziecie chcieli takie coś? (owe tagi pojawią się najwcześniej w wersji: v1.9)
  5. .fxy_

    Gildie - skrypt na gildie

    Nie no, nie będę kłamał: chcę to zrobić z Patkiem ale chce też dokończyć ten mój.
  6. .fxy_

    Gildie - skrypt na gildie

    Tagi będziemy mieli raczej takie same bo mu podałem pomysł jak je może zrobić xd @topic: Nowa wersja skryptu jest już prawie gotowa, wystarczy dopisać parę komend. @up: Ja nie odpisuje xd? Ty do mnie nie piszesz nawet albo mam coś zbugowane i nie widzę tego.
  7. .fxy_

    Gildie - skrypt na gildie

    @up Pewnie, łatwe do naprawienia.
  8. @offtopic: Ja mogę... ale odpłatnie xd.
  9. .fxy_

    Anty aura

    Zobacz coś takiego, nwm czy będzie działać: on chat: if player is sneaking: kick player due to "anty-huzuni" stopevery 1 second: if {time-%player%} is greater than 50-1: kick player due to "anty-huzuni" stopon damage: add 1 to {time-%attacker%} add 1 to {time-%victim%}
  10. .fxy_

    CommandsPortal

    command /portal [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt]: trigger: if arg 1 is "stworz": if arg 2 is set: if arg 3 is set: set {_x} to rounded x-location of player set {_y} to rounded y-location of player remove 1 from {_y} set {_z} to rounded z-location of player set {portal::%arg 2%::location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {portal::%arg 2%::name} to "%arg 2%" set {portal::%arg 2%::command} to "%arg 3%" add "%arg 2%" to {portals::*} stop if arg 1 is "usun": if arg 2 is set: delete {portal::%arg 2%::location} delete {portal::%arg 2%::name} delete {portal::%arg 2%::command} remove "%arg 2%" from {portals::*} stopon any move: loop {portals::*}: set {_x} to rounded x-location of block under the player set {_y} to rounded y-location of block under the player set {_z} to rounded z-location of block under the player set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} broadcast "%{_loc}% = %{portal::%loop-value%::location}%" if {_loc} is {portal::%loop-value%::location}: run player command "%{portal::%loop-value%::command}%" as op Jedyny problem jest taki, że trzeba się dobrze ustawić, a oprócz tego wszystko działa tak jak powinno.
  11. .fxy_

    Co tu jest zle?

    Jakiego używasz dodatku?
  12. .fxy_

    Co tu jest zle?

    A zobacz: spawn 100 of red_dust data 2 offset with 0, 0.4, 0 at loop-location
  13. .fxy_

    Sygnatura

    Typ grafiki: Sygnatura; Rozmiar: 800x600; Napis: ".fxy_"; Tematyka: Java/Kodowanie w Javie; Kolorystyka: Niebieska; Dodatkowe informacje: W tle jakiś kawałek kodu pisany w języku Java. Format: PNG
  14. .fxy_

    Co tu jest zle?

    Jeśli chodzi o to, że nie spawni to zobacz kod: spawn 100 of red_dust data 2 offset with 0, 0.4, 0 at loop-value parsed as location
×
×
  • Dodaj nową pozycję...