Skocz do zawartości

W1tt

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Treść opublikowana przez W1tt

  1. Co do wywalania serwa, sprawdź czy po usunięciu ostatniej lini nadal wywala - jakieś 2 lata temu miałem problem z usuwaniem itemków, choć jest mała szansa na to że nadal można go spotkać ;/
  2. Kiedyś zrobiłem taki skrypt, ale był on przystosowany pod serwer na który był tworzony, więc raczej nie będę publikował heh Wersja premium - zaproszenie wygasło
  3. W1tt

    crafting

    Zamiast event-item sprawdzaj kursor gracza (chyba cursor lub cursor slot)
  4. Plugin ViaVersion, był też plugin ProtocolSupport. Odradzam jednak korzystanie z takich wersji, bo mają one ponad 8 lat, przez co są mniej dopracowane, przestarzałe, i nie są wspierane przez większość twórców pluginów.
  5. Na pewno można zmieniać max health skriptem, ale nie będzie to raczej zbyt dobrym pomysłem. Posprawdzaj wszystkie configi silnika (bukkit.yml, spigot.yml i jeżeli masz to paper.yml), jeżeli nie znajdziesz tam nic to zgłoś błąd do twórcy silnika. A no, możliwe też że jakiś plugin ci to blokuje, to powinieneś też sprawdzić. A tak w ogóle, po co ci takie duże statystyki? Przecież to pół ekranu zawali sercami...
  6. W1tt

    pisanie skryptow

    Możesz pisać na W1tt#1959
  7. W1tt

    skelp w gui

    To jest skript, może to ja jestem niedoinformowany ale wydaje mi się że tutaj nie daje się ; na końcu linii. Do pisania czegoś podobnego do Javy podobny jest dodatek skript-reflect, lecz w nim też nie daje się ; na końcu. Do tworzenia GUI lepiej użyć składni z skripta
  8. Name of event-block? To blok da się nazwać? Polecam przy stawianiu dodawanie tagu do NBT bloku, który będziesz sprawdzał przy niszczeniu
  9. W1tt

    glowy z nbt

    Dodatek SkBee, tutaj poradnik: https://github.com/ShaneBeee/SkBee/wiki/NBT-Heads
  10. Co do customowych enchantów znalazłem taki film: Zrobić to w skripcie będzie ciężko, można łatwo zrobić coś typu enchant (np. nazwa enchantu w opisie przedmiotu lub w NBT)
  11. Heh, złą nazwę sprawdzasz..
  12. Chyba asynchroniczność, która może zapobiec lagom spowodowanym przez wymagający kod Sam serwer jest napisany w Javie, więc korzystając z czystej Javy zrobisz raczej więcej niż w skripcie
  13. on armor change: if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin: if event-item is enchanted: if player's gamemode is not creative: if player has space for event-item: give event-item to player else: drop event-item at player set player's helmet to air Można zakładać na creative, ale da się ściągnąć taką dynię, więc nie ma raczej problemu
  14. U mnie nie, sprawdzasz to na gamemode creative? Sprawdź na survivalu @CoFFeIN04u mnie przy zakładaniu zbroi nie wykrywa wgl inventory clicka :? Co jeżeli gracz założy dynię shift-clickiem? Wtedy na pewno nie zaliczy tego
  15. on armor change: if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin: if event-item is enchanted: if player has space for event-item: give event-item to player else: drop event-item at player set player's helmet to air
  16. on armor change: if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin: if event-item is enchanted: if player has space for event-item: give event-item to player else: drop event-item at player set event-item to air Spróbuj tego
  17. on armor change: if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin: if event-item is enchanted: cancel event
  18. W1tt

    SKRIPT NA KOWADLO

    on rightclick on anvil: cancel event if player has diamond in inventory: remove diamond from player's inventory repair player's tool
  19. To chyba żaden problem, zwykłej i tak nie da się nałożyć na głowę. Jeżeli jednak tak wolisz, to proszę: import: org.bukkit.event.inventory.InventoryType on inventory click: if event-inventory is anvil inventory: if event.getSlotType() is InventoryType.SlotType.RESULT: if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin: if event-inventory.getResult() is enchanted: if event-inventory.getFirstItem() is not air: cancel event on enchant: if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin or pumpkin: cancel event
  20. Dobra, znalazłem błąd w tym kodzie, ten powinien być dobry: import: org.bukkit.event.inventory.InventoryType on inventory click: if event-inventory is anvil inventory: if event.getSlotType() is InventoryType.SlotType.RESULT: if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin: if event-inventory.getResult() is enchanted: if event-inventory.getFirstItem() is not air: cancel event on enchant: if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin: cancel event
  21. Sprawdź? Powinno działać na wszystkie kowadła
  22. Aa, bo tą zwykłą dynię można też nałożyć.. :d on inventory click: if event-inventory is anvil inventory: if event-inventory.getResult() is lit pumpkin or carved pumpkin: if event-inventory.getResult() is enchanted: if enchantments of event-inventory.getResult() is not enchantments of event-inventory.getFirstSlot(): cancel event on enchant: if event-item is lit pumpkin or carved pumpkin: cancel event Link do reflecta
  23. Wymagany dodatek skript-reflect on inventory click: if event-inventory is anvil inventory: if event-inventory.getResult() is lit pumpkin: if event-inventory.getResult() is enchanted: if enchantments of event-inventory.getResult() is not enchantments of event-inventory.getFirstSlot(): cancel event on enchant: if event-item is lit pumpkin: cancel event
  24. on enchant: if event-item is lit pumpkin: cancel event Spróbuj tego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...