Skocz do zawartości

Thorgal

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Thorgal

  1. Potrzebuję skrypcik na scoreboard na wersję 1.13.2 nagroda = plusik, lajk na forum, zwał jak zwał
  2. Prosze o zamkniecie tematu.
  3. No tak, ale jak sprawdzic czy jest 12 lub 12:30 ? Kiedyś coś z tym robiłem i wiem, że to działało.
  4. if minute is 00 or 30: Blad: Can't compare a time span with an integer (skrypt.sk, line 43: if minute is 00 or 30:') Jak to rozwiazac? XD
  5. Skrypt jakich było wiele, dodatkowo jest nieskomplikowany.
  6. @Kewin7 ja też napisałem coś na hazard XD
  7. Tylko polecam zapisywać pozycję gracza i potem go cofać, gdyż to co napisałeś mogłoby przenosić nieproszonych gości do gildii
  8. Thorgal

    www csgo

    Mogę podjąć się współpracy, jeżeli autor ogarnie ortografię Albo lepiej Nie
  9. Biorę udział w konkursie
  10. Witam. Nie działa mi skrypt. on skript load: set {_x} to "1" new Recipe {_x}; {_x}.registerIngredient{1, none}; {_x}.registerIngredient{2, 1 feather}; {_x}.registerIngredient{3, none}; {_x}.registerIngredient{4, 1 wheat}; {_x}.registerIngredient{5, 1 wheat}; {_x}.registerIngredient{6, 1 wheat}; {_x}.registerIngredient{7, none}; {_x}.registerIngredient{8, none}; {_x}.registerIngredient{9, none}; {_x}.registerResult{1 bread named "&6Chleb pospiechu"}; {_x}.register{}; Wywala on następujące błędy: [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{1, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 4: {_x}.registerIngredient{1, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{2, 1 feather}; (WEIRD FOODS.sk, line 5: {_x}.registerIngredient{2, 1 feather};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{3, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 6: {_x}.registerIngredient{3, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{4, 1 wheat}; (WEIRD FOODS.sk, line 7: {_x}.registerIngredient{4, 1 wheat};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{5, 1 wheat}; (WEIRD FOODS.sk, line 8: {_x}.registerIngredient{5, 1 wheat};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{6, 1 wheat}; (WEIRD FOODS.sk, line 9: {_x}.registerIngredient{6, 1 wheat};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{7, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 10: {_x}.registerIngredient{7, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{8, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 11: {_x}.registerIngredient{8, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{9, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 12: {_x}.registerIngredient{9, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerResult{1 bread named "&6Chleb pospiechu"}; (WEIRD FOODS.sk, line 13: {_x}.registerResult{1 bread named "&6Chleb pospiechu"};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.register{}; (WEIRD FOODS.sk, line 14: {_x}.register{};') Wszystko jest dobrze wgrane i dopasowane wersjami. Jakieś pomysły?
  11. Thorgal

    FindTheButton

    Dobry skrypt, schludnie napisany. Wszystko ładnie wytłumaczone. Pochwalam i oddaję swojego +! Myślę, że znajdzie miejsce w promowanych skryptach.
  12. UPDATE - Lekkie poprawki kodu.
  13. Thorgal

    LEAGUE OF MINECRAFT

    Chcesz lola w mc... Proste...
  14. Ja mam na serwerze 1.11.2 ale powinno dzialać na starszym, jeżeli masz wszystko dobrze wgrane.
  15. Może {chat.spam} ma jakąś inną wartość
  16. Dodatki są wgrane? Wersje dopasowane? U mnie śmiga.
  17. Tak na szybko.. Spróbuj on place: if event-block is any stone: set {zmienna.%player%.%coordinates of block%} to "%event-block%" set block -1 above to bedrock stop on break: if event-block is any stone: set block -1 above to "%{zmienna.%player%.%coordinates of block%}%" stop on place: if event-block is any stone: set {zmienna.%player%.%coordinates of block%} to "%event-block%" set block -1 above to bedrock stop on break: if event-block is any stone: set block -1 above to "%{zmienna.%player%.%coordinates of block%}%" stop
  18. zrób zmienną złożoną z koordynatów i zapisz w niej blok
  19. Żeby nie zmieniał się w trawe, tak? Wiesz, to zapisuje blok, który był pod PIERWSZYMI drzwiami, jeżeli potem położyłeś DRUGIE i zniszczyłeś PIERWSZE to pojawia się blok z tych drugich //Łącze ~Ixidi
  20. Sprawdz czy zadziala, jak nie to pisz. on place: if event-block is any stone: set {zmienna.%player%} to "%event-block%" set block -1 above to bedrock stop on break: if event-block is any stone: set block -1 above to {zmienna.%player%} stop
  21. W jakim sensie? Chodzi ci o to, czy będziesz mógł sterować modami za pomocą skryptów? - Nie Czy może o to, czy będą razem działać bez przeszkód? - Tak
  22. Nie wiem, czy zadziała. Spróbuj :0 on damage: if damage cause is fall: cancel event
×
×
  • Dodaj nową pozycję...