-
Ilość zawartości
69 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Treść opublikowana przez Thorgal
-
Potrzebuję skrypcik na scoreboard na wersję 1.13.2 nagroda = plusik, lajk na forum, zwał jak zwał
-
Jest jeszcze discord skriptowy?
-
Prosze o zamkniecie tematu.
-
No tak, ale jak sprawdzic czy jest 12 lub 12:30 ? Kiedyś coś z tym robiłem i wiem, że to działało.
-
if minute is 00 or 30: Blad: Can't compare a time span with an integer (skrypt.sk, line 43: if minute is 00 or 30:') Jak to rozwiazac? XD
-
Skrypt jakich było wiele, dodatkowo jest nieskomplikowany.
-
CrashGame - Nowa gra hazardowa w MC
Thorgal odpowiedział(a) na XxMichal10390xX temat w Promowane skrypty
@Kewin7 ja też napisałem coś na hazard XD -
Tylko polecam zapisywać pozycję gracza i potem go cofać, gdyż to co napisałeś mogłoby przenosić nieproszonych gości do gildii
-
Mogę podjąć się współpracy, jeżeli autor ogarnie ortografię Albo lepiej Nie
-
Biorę udział w konkursie
-
Witam. Nie działa mi skrypt. on skript load: set {_x} to "1" new Recipe {_x}; {_x}.registerIngredient{1, none}; {_x}.registerIngredient{2, 1 feather}; {_x}.registerIngredient{3, none}; {_x}.registerIngredient{4, 1 wheat}; {_x}.registerIngredient{5, 1 wheat}; {_x}.registerIngredient{6, 1 wheat}; {_x}.registerIngredient{7, none}; {_x}.registerIngredient{8, none}; {_x}.registerIngredient{9, none}; {_x}.registerResult{1 bread named "&6Chleb pospiechu"}; {_x}.register{}; Wywala on następujące błędy: [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{1, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 4: {_x}.registerIngredient{1, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{2, 1 feather}; (WEIRD FOODS.sk, line 5: {_x}.registerIngredient{2, 1 feather};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{3, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 6: {_x}.registerIngredient{3, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{4, 1 wheat}; (WEIRD FOODS.sk, line 7: {_x}.registerIngredient{4, 1 wheat};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{5, 1 wheat}; (WEIRD FOODS.sk, line 8: {_x}.registerIngredient{5, 1 wheat};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{6, 1 wheat}; (WEIRD FOODS.sk, line 9: {_x}.registerIngredient{6, 1 wheat};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{7, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 10: {_x}.registerIngredient{7, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{8, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 11: {_x}.registerIngredient{8, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerIngredient{9, none}; (WEIRD FOODS.sk, line 12: {_x}.registerIngredient{9, none};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.registerResult{1 bread named "&6Chleb pospiechu"}; (WEIRD FOODS.sk, line 13: {_x}.registerResult{1 bread named "&6Chleb pospiechu"};') [18:46:32 ERROR]: [Skript] Can't understand this condition/effect: {_x}.register{}; (WEIRD FOODS.sk, line 14: {_x}.register{};') Wszystko jest dobrze wgrane i dopasowane wersjami. Jakieś pomysły?
- 2 odpowiedzi
-
- ws
- wildskript
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dobry skrypt, schludnie napisany. Wszystko ładnie wytłumaczone. Pochwalam i oddaję swojego +! Myślę, że znajdzie miejsce w promowanych skryptach.
-
UPDATE - Lekkie poprawki kodu.
-
Chcesz lola w mc... Proste...
-
Ja mam na serwerze 1.11.2 ale powinno dzialać na starszym, jeżeli masz wszystko dobrze wgrane.
-
Może {chat.spam} ma jakąś inną wartość
-
Dodatki są wgrane? Wersje dopasowane? U mnie śmiga.
-
Tak na szybko.. Spróbuj on place: if event-block is any stone: set {zmienna.%player%.%coordinates of block%} to "%event-block%" set block -1 above to bedrock stop on break: if event-block is any stone: set block -1 above to "%{zmienna.%player%.%coordinates of block%}%" stop on place: if event-block is any stone: set {zmienna.%player%.%coordinates of block%} to "%event-block%" set block -1 above to bedrock stop on break: if event-block is any stone: set block -1 above to "%{zmienna.%player%.%coordinates of block%}%" stop
-
W jakim sensie?
-
zrób zmienną złożoną z koordynatów i zapisz w niej blok
-
Żeby nie zmieniał się w trawe, tak? Wiesz, to zapisuje blok, który był pod PIERWSZYMI drzwiami, jeżeli potem położyłeś DRUGIE i zniszczyłeś PIERWSZE to pojawia się blok z tych drugich //Łącze ~Ixidi
-
Sprawdz czy zadziala, jak nie to pisz. on place: if event-block is any stone: set {zmienna.%player%} to "%event-block%" set block -1 above to bedrock stop on break: if event-block is any stone: set block -1 above to {zmienna.%player%} stop
-
W jakim sensie? Chodzi ci o to, czy będziesz mógł sterować modami za pomocą skryptów? - Nie Czy może o to, czy będą razem działać bez przeszkód? - Tak
-
Nie wiem, czy zadziała. Spróbuj :0 on damage: if damage cause is fall: cancel event