Skocz do zawartości

3meraldK

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    502
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Treść opublikowana przez 3meraldK

  1. [Skript Addon] Vixio - The Best Discord Addon on the Market | SpigotMC - High Performance Minecraft
  2. ... trigger: if argument 1 is "start": if argument 2 is not set: set {_x} to 0 loop all players: add 1 to {_x} if loop-player's group = "gracz", "vip" or "helper" if {_x} < 5: send "Nie mozna wystartowac bo nie ma 5 zwyklych graczy na serwerze" stop broadcast "{@tag} &7Losowanie rozpocznie sie za..." ... nie wiem czy działa, ale powinno
  3. 3meraldK

    Potrzebuje skryptu.

    command talenty: trigger: set {_x} to chest inventory named "a" set {_x}'s slot 0 to diamond sword named "siła" set {_x}'s slot 1 to potion of health named "życie" open {_x} to player on inventory click: event-inventory's name = "a" cancel event if event-slot = 0: add 0.5 to {sila::%player%} if event-slot = 1: add 1 to max health of player on damage: set damage to damage + {sila::%attacker%}
  4. 3meraldK

    Skrypt na drzwi na klucz

    powyższy skrypt nie działa, poniższy testowany na 1.17.1, Skript 2.6 on rightclick: if target block is any door: {doors::%target block%} is set if player isn't holding tripwire hook named "Klucz do drzwi %{doors::%target block%}%": cancel event send "&cPotrzebujesz klucza, aby otworzyć te drzwi." if block under target block is any door: {doors::%block under target block%} is set if player isn't holding tripwire hook named "Klucz do drzwi %{doors::%target block%}%": cancel event send "&cPotrzebujesz klucza, aby otworzyć te drzwi." command setdoor: trigger: target block is any door set {_x} to random integer between 100001 and 999991 set {doors::%target block%} to {_x} give tripwire hook named "Klucz do drzwi %{_x}%" to player send "&aOd teraz by otworzyć te drzwi, otwierając drzwi musisz trzymać ten klucz w ręce." on break of any door: delete {doors::%event-block%}
  5. 3meraldK

    Komenda /adwent

    powyższy skrypt nie ma prawa działać, działający przykład na dole: command los: trigger: give 5 dirt or stone to player
  6. 3meraldK

    Poprawi ktoś błąd?

    teleport player to location(x, y, z) teleport player to location(x, y, z, world "world") teleport player to location(x, y, z, world "world", pitch, yaw)
  7. 3meraldK

    Baza danych na Discord

    Tak, chcę poeksperymentować z kanałami Discord i zrobić z nich nowy użytek. Przechodząc 1. Co minutę, używając biblioteki node-fetch pobieram array nicków graczy online z pewnego API 2. Później sprawdzam czy gracz jest już zapisany w bazie danych, czyli na kanale z ID: x. Jedna wiadomość to jedno miejsce w bazie danych i się reprezentuje tak, nickname|unix (kiedy ostatnio był online) 3. Jeśli gracz jest już zapisany to nadpisuję unix (edytuje wiadomość), a jeśli nie jest zapisany, to wysyłam nową wiadomość na kanał. Wszystko w najnowszym discord.js. I jeżeli ktoś mógłby to jeszcze żeby bot wysyłał/edytował wiadomości w delayu, żeby nie naruszyć rate limitu Pierwszy krok już chyba mam, jak ktoś nie rozumie to mogę dać reszte kodu , oczywiście nie działa. async function checkActivity() { const onlinePlayers = await fetch(url).then(response => response.json()).catch(err => { return err; }); ... } setInterval(() => { checkActivity(); }, 60000); Próbowałem wiele razy to rozwiązać, ale asynchronizacja w javascript mnie przerasta
  8. Chciałbym odwołać się od ostrzeżenia które nadał mi @JanekJarandzisiaj popołudniem wiadomość oczywiście nie miała na celu zaatakować kogo/czegokolwiek ale była to reprezentacja i generalizacja serwerów pvp w polsce (którymi się brzydzę).
  9. Skrypt jest bardzo dobrze napisany, i niewątpliwie działa, jak obiecywano więc mogę go polecić. Jedyny smaczek - Skacket polecam zamienić na skBee, bo robi bardzo dobrą robotę i dodaje nie dość że sign gui, to jeszcze wiele nowych możliwości
  10. 3meraldK

    Skrypt na turbodrop

    command turbodrop: trigger: set {turbodrop::%player%} to 60 if {turbodrop::%player%} isn't set command turbodropall: trigger: set {turbodrop} to 60 if {turbodrop} isn't set every minute: set {turbodrop} to {turbodrop} - 1 if {turbodrop} > 0 delete {turbodrop} if {turbodrop} <= 0 send actionbar "turbodrop: %{turbodrop::%loop-player%}% minut" to all players if {turbodrop} > 0 loop all players: set {turbodrop::%loop-player%} to {turbodrop::%loop-player%} - 1 if {turbodrop::%loop-player%} > 0 delete {turbodrop::%loop-player%} if {turbodrop::%loop-player%} <= 0 send actionbar "turbodrop: %{turbodrop::%loop-player%}% minut" to loop-player if {turbodrop::%loop-player%} > 0 on mine of stone: if {turbodrop} is set: drop 4 stone at block if {turbodrop::%player%} is set: drop 4 stone at block
  11. zachowaj sobie te 50% itemków w zmiennej i dopiero jej daj po evencie on respawn: bo niby jak chcesz dać itemki komuś kto jeszcze się nie zrespił po śmierci
  12. to cały skrypt?? czy w ogóle podłączyłaś bota, tzn. chodzi mi o to, że na evencie on load: on się loguje używając jego specjalnego tokenu???
  13. 3meraldK

    Skript na Berka

    on damage of player: attacker is player attacker is holding stick named "berek" remove stick named "berek" from attacker give stick named "berek" to victim
  14. if player has permission zmieniasz na loop-player
  15. oczywiście że to wpływa na serwer w dosłownie miliardowych procenta. typowy użytkownik skripta jak widzi periodical to już mu się dupa trzaska na kawałki bo LLLAAAGUJJEE SERWER xD
  16. 3meraldK

    Problem z Title

    Nie mój problem, nie ma titles(ów) na 2.1.2
  17. every minute: if "%now%" is "12:00": kod
  18. on tab complete: event-string contains "/" clear tab completions Wymagany addon to https://www.spigotmc.org/resources/skbee-skript-addon.75839/
  19. command /szukaj <material>: trigger: loop all blocks in radius 10 around player: loop all items in loop-block's inventory: arg-1 is loop-item's type send "Ten przedmiot znajduje sie w: %location of loop-block%" set {_x} to true if {_x} is not set: send "nie znaleziono przedmiotu."
  20. Jak serwer jest na 1.16+ to poniżej, a przykład jest na samym dole poradnika.
  21. podaj błąd precyzyjniej i daj logi z przeładowywania, no i skorzystaj z powyższej rady. Najnowszy skript na 1.12.2 to https://github.com/SkriptLang/Skript/releases/tag/dev37c
  22. więc zwyczajnie nic nie robisz, opcjonalnie "stop" żeby kod przestał czytać dalsze linijki
  23. 3meraldK

    Problem z Title

    Przecież w dokumentacji jest wyraźnie napisane że efekt send title został dodany od wersji 2.3, a masz 2.1.2. 2.3 jest dostępny i działa poprawnie od wersji 1.9.4 wzwyż. Zacznijmy od tego że żyjemy w trzeciej dekadzie XXI wieku gdzie 1.8 jest kompletnym zasyfionym starociem, a serwery robi się na wersjach 1.12 wzwyż
  24. 3meraldK

    Efekt wizualny

    musisz wysłać pakiet do każdego klienta, ale nie serwera. w tym celu musisz wysłać ten pakiet za pomocą iteracji przez każdego gracza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...