Skocz do zawartości

shitzuu

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O shitzuu

  • Urodziny 01.01.2003 (19.509741161 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    shvtuu2115

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

794 wyświetleń profilu

Osiągnięcia shitzuu

  1. Przy włączaniu serwer'a nie wyświetla się żaden błąd na temat tego pluginu?
  2. Możesz przechowywać listę String'ów, która będzie zawierała aktualnie wyświetlane linijki i przy dodawaniu nowej wysyłać je z dodanym \n.
  3. Stworzyć obiekt dla bloku, tutaj masz przykład.
  4. shitzuu

    GUI

    Masz tutaj lekko poprawiony kod, nie testowany więc w razie czego pisz. Aby otworzyć te GUI dodaj w onCommand (możesz zmienić nazwę void'a na createInventory). onCreateInventory(player);
  5. shitzuu

    GUI

    Możesz poszukać ew. napisać klasę ItemBuilder, wtedy kod będzie czytelniejszy i łatwiej będzie ci dodawać nowe przedmioty. Natomiast ten ekwipunek możesz otworzyć używając: (player, sender etc.) .openInventory ( nazwa ekwipunku ) ;
  6. Z nudów napisałem, prosty plugin na zarządzanie chatem, może komuś się przyda Link do repozytorium. Link do pobrania. Aktualne funkcje: - /chat toggle, /chat on, /chat off, /chat clear, /chat delay - delay między wiadomościami. - delay między wysyłaniem tej samej wiadomości.
  7. shitzuu

    Blad w Disco

    Spróbuj przypisać wartość dla zmiennej ArrayOfPlayers przed pętlą, a następnie sprawdzać na samej zmiennej.
  8. Szczerze polecam tego użytkownika. Usługi tanie i profesjonalne.
  9. shitzuu

    lock

    lock
  10. shitzuu

    skrypt na poziomy smoka

    w taki sposób to działa.
  11. shitzuu

    skrypt na poziomy smoka

    options: nazwa: "&dEnderdragon (Poziom %{level}%)" on spawn of ender dragon: add 1 to {level} add 500 to {hp} set name of entity to {@nazwa} set max health of event-entity to {hp} heal event-entity
  12. Potrzebuje kontaktu m1SS#1452

  13. shitzuu

    Blokowanie komend

    @Rafepsprawdz jeszcze raz, to jest poprawnie przetestowane. @EventHandler public void onCommand(PlayerCommandPreprocessEvent e) { if(e.getMessage().equalsIgnoreCase("/gamemode")) { e.setCancelled(true); e.getPlayer().sendMessage(Utils.tl("&cNie wolno brzydalu.")); } } Dobra, zaimplementowales listenera a zarejestrowales go w onEnable?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...