Skocz do zawartości

Rafep

Użytkownik
  • Zawartość

    174
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rafep

  • Tytuł
    Użytkownik III

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @LuckyPotato Zrobiłem takie coś: set {lokacja} to location(player's x location, player's y location, player's z location, player's world, player's yaw, player's pitch) ale wciąż nie działa :c EDIT Zrobiłem takie coś: Usunąłem wszystkie dodatki i od nowa ustawiłem lokacje. Działa Od nowa zainstalowałem wszystkie dodatki. Działa Od nowa ustawiłem lokacje, mając wszystkie te dodatki. Nie działa No dobra. Myślałem, że to wina addonów to je od nowa odinstalowałem, aby się jeszcze upewnić czy bez nich napewno działa. I co się okazało? TERAZ TEŻ NIE DZIAŁA ; - ; Jeszcze 15 minut temu działało, a teraz nie? Jakim cudem to jest możliwe?
  2. Cześć! Mam taki problem. Napisałem taki skrypt: command /ustawlokacje: trigger: set {lokacja} to player's location command /tploc: trigger: teleport player to {lokacja} No i wszystko działa poprawnie, z wyjątkiem tego, że yaw oraz pitch gracza nie zmieniają się. Próbowałem dodać też coś w stylu: "set {lokacja}'s yaw to player's yaw", "set player's yaw to {lokacja}'s yaw", ale też nie pomogło Pomógłby ktoś? :c
  3. Witam! Mam takie pytanie - jak ustawić graczowi ten "pasek xp" na dole ekranu? Umiem ustawić poziom, ale tego paska xp nie. EDIT: Znalazłem takie coś: set player's level progress to i pięknie działa! Temat do zamknięcia.
  4. Rafep

    Itemy w hologramach

    @McKoxu Działa, dzięki!
  5. Rafep

    Itemy w hologramach

    @McKoxu ??? "Lead" to jest normalny item w minecraftcie, bez żadnych modów itd. Chodzi o to: https://minecraft.gamepedia.com/Lead
  6. Cześć! Mam pewien problem. Otóż mam taki kod: create hologram "&fLina;ItemStack:lead;" at {_loc} for 1 seconds No i wszystko ładnie działa, z wyjątkiem 1 rzeczy. Nie pojawia się item - dokładniej lina. (nie wiem czy to tak się nazywa w sumie, no ale wiecie o co chodzi xd) Tylko, że gdy wpiszę zamiast "lead" np. "diamond" to wszystko działa - pokazuje się diament. Próbowałem też zamienić "lead" na "420", ale również nie działa. Pomoże ktoś? :C
  7. @LuckyPotato Wywala błędy nawet, gdy mam SkStuff. @SernickLOL Działa! :3
  8. @LuckyPotato Wywala 2 błędy: Can't understand this condition: '(nbt tag of loop-entity) contains "{ziemniak}"' (linia z: "if (nbt tag of loop-entity) contains "{ziemniak}"") There's no loop that matches 'loop-entity' (linia z: "if (nbt tag of loop-entity) contains "{ziemniak}"") @SernickLOL Posłużyłem się twoim kodem, trochę pozmieniałem i wyszło mi coś, co działa, ale nie do końca. Tutaj jest cały kod: command /spawnciasto: trigger: set {_loc} to player's location spawn silverfish at {_loc} apply invisibility potion of tier 1 without any particles to last spawned entity for 99999999 seconds set {_silverfish} to last spawned entity spawn armor stand at {_loc} add "{ArmorItems:[{},{},{},{id:""cake"",Count:1b}],HandItems:[{},{}],DisabledSlots:0, NoGravity:1b, NoBasePlate:1b, Marker:1b, Invisible:1b}" to nbt of last spawned entity set {mob::ciasto::silverfish::%last spawned entity%} to {_silverfish} set {mob::ciasto::armor_stand::%{_silverfish}%} to last spawned armor stand on death: loop {mob::ciasto::silverfish::*}: if loop-value is victim: delete {mob::ciasto::silverfish::%victim%} kill {mob::ciasto::armor_stand::%loop-value%} stop every 1 tick: loop {mob::ciasto::silverfish::*}: teleport {mob::ciasto::armor_stand::%loop-value%} to loop-value Jednak chciałbym, aby armor stand znajdował się troche niżej. Tylko problem jest taki, że nie wiem jak to napisać Po zreloadowaniu skriptu wyświetla się również: "a living entity cannot be saved, i.e., the contents of the variable {mob::ciasto::armor_stand::%{_silverfish}%} will be lost when the server stops." No i właśnie nie wiem, czy naprawdę po restarcie serwera ta zmienna się usunie? Czy jak to jest?
  9. @SernickLOL Po wywołaniu komendy wywala serwer :/
  10. @MateoxPL Coś tam widziałem, ale nie wiem... W skripcie wszystko jest bardziej przejrzyste itd. Poza tym lubię skripta i wolę w nim pisać, niż jakiś plugin pobierać
  11. @SernickLOL Nie mam kodu, ale coś tam napiszę... PuŹnIej, gdY zrOPiłeM KOd Proszę: command /spawnciasto: trigger: set {_loc} to player's location spawn silverfish at {_loc} apply invisibility potion of tier 1 without any particles to last spawned entity for 99999999 seconds spawn armor stand at {_loc} apply invisibility potion of tier 1 without any particles to last spawned entity for 99999999 seconds set last spawned entity's helmet to cake Tak, tylko tyle umiem napisać -_- Nie wiem czemu armor standa widać.
  12. @SernickLOL No coś tam w tym stylu próbowałem wymyślić, ale nie umiem napisać 3 rzeczy. Jak zrobić, aby armorstand był przy silverfishu (no chyba, że every 1 tick:, ale to jest niezbyt zoptymalizowane ) Jak zrobić, aby nie dało się bić armorstanda, tylko silverfisha. Jak zrobić, aby armorstand usuwał się po zabiciu silverfisha.
  13. Witam! Na jednym serwerze widziałem takie bijące itemy. (itemy, które chodzą, mają AI itd.) Admin mówił, że jest to zrobione na bazie silverfishy. No więc mam pytanie - jak takie coś zrobić w skript? I czy się w ogóle da? Oraz 2 pytanie - jak "wyciszyć" moba. Chodzi o to, żeby nie wydawał żadnych dźwięków.
×