-
Ilość zawartości
202 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pod łóżkiem
-
Hobby
Smyranie, pałaszowanie, słuchanie śpiewu żabek
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Rafep

Użytkownik III (7/13)
3
Reputacja
-
Rafep zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Wysyłanie się wiadomości dwa razy i czekanko
Rafep odpowiedział(a) na Rafep pytanie w Pytania i problemy
@paweU Zamieniłem sobie String na UUID. Klawo. Ale jakżem zrobić, aby się nie wysyłało dwa razy? -
Wysyłanie się wiadomości dwa razy i czekanko
Rafep odpowiedział(a) na Rafep pytanie w Pytania i problemy
@paweU O działa! A co do tego hasła, to chodzi jak ją tworzę? Sorry, że nie rozumiem zbyt o co chodzi, ale zaczynam dopiero w tych pluginach . -. Jeśli o to chodzi, to proszę: public static HashMap<String, String> haslo = new HashMap<String, String>(); -
Wysyłanie się wiadomości dwa razy i czekanko
Rafep odpowiedział(a) na Rafep pytanie w Pytania i problemy
Nie działa. Taki błąd wyskakuje w Eclipse: "The method runTaskLater(Plugin, Runnable, long) in the type BukkitScheduler is not applicable for the arguments (LoginMenager, new Runnable(){}, long)". public void onJoin(PlayerJoinEvent e) { Bukkit.getScheduler()#runTaskLaterAsynchrously(Plugin plugin, { @Override public void run() { Player p = e.getPlayer(); OfflinePlayer p2 = (OfflinePlayer) p; setPlayerLoggedVar(p2, false); if (getPlayerPassword(p2).equals("")) { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToRegister"))); } else { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToLogin"))); } } }, 20L); takie żem coś zrobiłem i nie działa D:) Dobrze, przepraszam, będę ładował config i stringa wysyłał :< Tak, w sumie to jest zbędny ten return ._. getPlayerPassword ma w cielku to: public String getPlayerPassword(OfflinePlayer p) { if (haslo.get(p.getUniqueId().toString()) != null) { return haslo.get(p.getUniqueId().toString()); } else { return ""; } } i wysłałem sobie dla testu, żeby wypisało na chacie wartość tego co wychodzi z getPlayerPassword i wychodzi "". Czemu OfflinePlayer? Bo tak w funkcji/metodzie to działa. (to dobre wytłumaczenie? ekhem ekhem) Nie za bardzo troszkem wiem o co chodzi D:} -
Wysyłanie się wiadomości dwa razy i czekanko
Rafep odpowiedział(a) na Rafep pytanie w Pytania i problemy
@Queito Znaczy no mam jeszcze w jednej klasie zaimplementowany listener, no ale bez niego to by nie działało więc nie mogem usunąć D; EDIT: Zrobiłem coś takiego: new BukkitRunnable() { @Override public void run() { Player p = e.getPlayer(); OfflinePlayer p2 = (OfflinePlayer) p; setPlayerLoggedVar(p2, false); if (getPlayerPassword(p2).equals("")) { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToRegister"))); return; } else { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToLogin"))); return; } } }.runTaskLater(this.plugin, 20); i nadal brzydalstwo nie działa -
Rafep zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Blokowanie komend
-
W mordę jeża, faktycznie! Mój zacny plugin posiadał w sobie błąd! Ale dzięki wam urwisy udało się go rozwiązać. Amen.
-
Rafep zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Blokowanie komend
-
Rafep zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Blokowanie komend
-
Cześć urwisy! Więc takk.... Posiadam taki sobie ciąg znaczków: public void onJoin(PlayerJoinEvent e) { Player p = e.getPlayer(); OfflinePlayer p2 = (OfflinePlayer) p; setPlayerLoggedVar(p2, false); if (getPlayerPassword(p2).equals("")) { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToRegister"))); return; } else { p.sendMessage(Utils.tl(plugin.getConfig().getString("howToLogin"))); return; } } I dwa pytania: Wiadomość howToRegister wyświetla się dwa razy, a howToLogin nawet więcej D:) Jakżem to naprawić? i drugie pytanko - jak poczekać powiedzmy 1 tick przed wykonaniem kodu? To znaczy, w sensie, żem graczek wejdzie i dopiero po 1 ticku się wykona ten kod. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam łobuzy
-
@mvsieK_ A no tak, trzeba tego listenera zarejestrować... Wszystko już działa. Temat do zamknięcia
-
@HotAngel2K17 Nadal nie działa
-
Zrobiłem taki kod: @EventHandler public void onCommand(PlayerCommandPreprocessEvent e) { if(e.getMessage().equalsIgnoreCase("gamemode")) { e.setCancelled(true); e.getPlayer().sendMessage(Utils.tl("&cNie wolno brzydalu.")); } } I nie działa D:) (zaimplementowałem listenera jak coś)
-
@Mister Gun Ja plugin robię, nie skrypt ;v Chyba muszę zacząć pisać to, bo ludzie nie patrzą na kategorie xD
-
Cześć urwisy Mam takie pytanie... Jak zablokować komendę? - to znaczy, jak wpisuję np. /gamemode, to komenda ma się nie wykonywać i żeby się wyświetliła jakas customowa wiadomość. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
-
@CsSkrouble Gdyż tak. Nie wiem, tak mi jakoś wygodniej . -.
-
CsSkrouble zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Komenda, o takiej samej nazwie, jak już istniejąca.
-
@szymonjjay O działa Dziękujem za pomoc
-
Cześć Na samym początku chcę tylko powiedzieć, że jeśli rozwiązanie tego problemu jest oczywiste to przepraszam, bo pluginy robię od niecałego tygodnia Więc tak. Mam taki kod: public void updateXPBar(Player p) { LevelMenager LevelMenager = new LevelMenager(plugin); XPMenager XPMenager = new XPMenager(plugin); int lvl = LevelMenager.getPlayerLevel(p); int XP = XPMenager.getPlayerXP(p); int XPTl = getPlayerXPTl(p); float XPBar = XP / XPTl; p.setExp(XPBar); p.setLevel(lvl); } I XPBar jakimś cudem okazuje się, że wynosi 0.0 D:) Jak coś to sprawdziłem i zmienne XP i XPTl mają dobre wartości. (XP wynosi 50, a XPTl 100, więc XPBar powinno wynosić 0.5, czyli połowę paska expa)
-
MrCarrot zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Komenda, o takiej samej nazwie, jak już istniejąca.
-
Queito zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Komenda, o takiej samej nazwie, jak już istniejąca.
-
Komenda, o takiej samej nazwie, jak już istniejąca.
Rafep odpowiedział(a) na Rafep pytanie w Pytania i problemy
Aha lol wszedłem na serwer teraz i nagle to działa. aha- 9 odpowiedzi
-
- command
- javaplugin
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami: