Skocz do zawartości

KoSaTuGRA

Użytkownik
  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KoSaTuGRA

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 1.15.2 spigot tylko multiverse core
  2. zamiast make console execute execute console command "mvtp %player% swiat"
  3. KoSaTuGRA

    Skrypt na bany

    poprzednie nie zostało napisane przeze mnie. prosze o usuniecie tego komentarza
  4. KoSaTuGRA

    Skript na komende

    command /glos [<text>]: trigger: execute player command "vote %arg-1%"
  5. KoSaTuGRA

    Błąd w kodzie

    daj błędy po /sk reload nazwa
  6. nazwa eq musi byc dokladnie taka sama jak stworzyles (kolor tez wliczamy)
  7. on mine: if player has permission "dropvip": chance of 5%: drop 1 netherrack of unbreaking 10 named "Czerwony kamien" chance of 0.9%: drop 1 obsidian of unbreaking 10 named "czarny kamien" else: chance of 1%: drop 1 netherrack of unbreaking 10 named "Czerwony kamien" chance of 0.2%: drop 1 obsidian of unbreaking 10 named "czarny kamien" zapomniałem :
  8. on mine: if player has permission "dropvip": chance of 5%: drop 1 netherrack of unbreaking 10 named "Czerwony kamien" chance of 0.9%: drop 1 obsidian of unbreaking 10 named "czarny kamien" else: chance of 1%: drop 1 netherrack of unbreaking 10 named "Czerwony kamien" chance of 0.2%: drop 1 obsidian of unbreaking 10 named "czarny kamien"
  9. daj sobie 100% na cos i testuj czy leci
  10. on mine: if player has permission "dropvip": chance of 5%: drop 1 netherrack of unbreaking 10 named "Czerwony kamien" chance of 0.9%: drop 1 obsidian of unbreaking 10 named "czarny kamien" else: chance of 1%: drop 1 netherrack of unbreaking 10 named "Czerwony kamien" chance of 0.2% drop 1 obsidian of unbreaking 10 named "czarny kamien"
  11. on mine: chance of 1%: drop 1 netherrack of unbreaking 10 named "Czerwony kamien" chance of 0.2% drop 1 obsidian of unbreaking 10 named "czarny kamien" i tak dalej
  12. KoSaTuGRA

    GUI

    Bardzo dziękuję! Wszystko pięknie działa *do zamknięcia*
  13. KoSaTuGRA

    GUI

    public class Main extends JavaPlugin{ public void onEnable() { Bukkit.getConsoleSender().sendMessage("Uruchamiam sklep by KoSaTuGRA"); } public void onDisable() { Bukkit.getConsoleSender().sendMessage("Wylaczam sklep by KoSaTuGRA"); } public void onCreateInventory(Player player) { Inventory GUI = Bukkit.createInventory(null, 27, "SKLEP"); // Tworzenie pustego itemstack'a szkła. ItemStack glass = new ItemStack(Material.BLACK_STAINED_GLASS_PANE, 1); ItemMeta glassMeta = glass.getItemMeta(); glassMeta.setDisplayName(" "); glassMeta.getLore().clear(); glass.setItemMeta(glassMeta); // Pętla wypełniająca sloty od 0 do 26 szkłem. for (int i = 0; i < 26; ++i) { GUI.setItem(i, glass); } // ItemStack kategori bloki. ItemStack bloki = new ItemStack(Material.GRASS_BLOCK, 1); ItemMeta metabloki = bloki.getItemMeta(); metabloki.setDisplayName("Bloki"); bloki.setItemMeta(metabloki); // ItemStack kategori rosliny. ItemStack rosliny = new ItemStack(Material.OAK_SAPLING, 1); ItemMeta metarosliny = rosliny.getItemMeta(); metarosliny.setDisplayName("Rosliny"); rosliny.setItemMeta(metarosliny); // ItemStack kategori surowce. ItemStack surowce = new ItemStack(Material.DIAMOND, 1); ItemMeta metasurowce = surowce.getItemMeta(); metasurowce.setDisplayName("Surowce"); surowce.setItemMeta(metasurowce); // ItemStack kategori itemy. ItemStack itemy = new ItemStack(Material.BONE, 1); ItemMeta metaitemy = itemy.getItemMeta(); metaitemy.setDisplayName("Itemy z mobow"); itemy.setItemMeta(metaitemy); // Ustawianie slotów, które mają inną zawartość niż szkło. GUI.setItem(10, bloki); GUI.setItem(12, rosliny); GUI.setItem(14, surowce); GUI.setItem(16, itemy); GUI.setItem(18, null); // tutaj podmieniasz na itemstacki. // Otwieranie eq dla gracza. player.openInventory(GUI); } @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args) { if(command.getName().equalsIgnoreCase("sklep")) { player.openInventory(GUI); } return false; } } Chyba lekko głupi jestem. Nie wiem co dalej Przy player.openInventory(GUI) jest bład
  14. KoSaTuGRA

    GUI

    A i chce aby te gui odpalalo sie po wpisaniu komendy /sklep Mam takie cos: @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args) { if(command.getName().equalsIgnoreCase("sklep")) { Player p = (Player) sender; mam te (player, sender etc.) .openInventory ( nazwa ekwipunku ) ; wstawic w onCommand czy onCreateInventory?
×