Skocz do zawartości

KoSaTuGRA

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    192
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KoSaTuGRA w dniu 8 lipca

Użytkownicy przyznają KoSaTuGRA punkty reputacji!

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    KoSaTuGRA

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1 335 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KoSaTuGRA

  1. dobra dałem rade samemu ogarnać. Do zamknięcia
  2. Witam. Mam problem ze skryptem na rybaka. Chciałem pozamieniać drop na własne itemy. Mam taki skrypt: on fishing: fish state is CAUGHT_FISH set {_e} to caught item delete {_e} chance of 10%: set {_i} to diamond else: set {_i} to dirt set item of {_e} to {_i} No i zamienia wyłowiony przedmiot na dirta, lecz chciałbym, aby ten dirt leciał od razu do ekwipunku. Testowałem: - delete {_e} - delete caught item ale sie nie usuwa wylowiony przedmiot
  3. Udało mi się naprawić. PS. Dzięki wszystkim za chęć pomocy
  4. Witam. Mam taki oto skrypt: on damage: if attacker is a player: set {_lore::*} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" loop {_lore::*}: loop-value contains "Obrazenia:" set {_sp::*} to loop-value split at "Obrazenia: " set {_sp} to {_sp::1} parsed as number broadcast "%{_sp}%" W skrypcie chodzi o pobieranie wartości po "Obrazenia: " (np. "Obrazenia: 5", wartość 5) Chciałem, aby wartość wyświetlała się na chacie, ale zamiast wartości mam "<none>".
  5. cały czas ten sam błąd: https://imgur.com/a/S92MgTV
  6. Nie działa on damage: if name of attacker's tool is "&8&lZwykly Miecz": set {_lore::*} to lore of tool of attacker split at " " to jest cały kod
  7. Witam. Napotkałem problem dotyczący zapisywania opisu przedmiotu gracza do zmiennej: set {_lore::*} to lore of attacker's tool split at " " Wyskakuje taki błąd w tej linijce: Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events...
  8. Witam. Mam problem ze skryptem na moby. Chciałem, aby zombie był "przebrany" za iron golema. Użyłem: ... disguise last spawned entity as iron golem Działa, lecz nie moge bić tego przebranego moba. Wie ktoś o co chodzi i jak to naprawić?
  9. command /test: trigger: spawn zombie at player set name of last spawned entity to "&7&lBlaze" disguise last spawned entity as blaze wymaga: Umbaska i ProtocoLib PS. Wytabuj sobie
  10. Jak masz Multiverse Core to możesz zrobić tak: on portal: execute console command "mvtp %player% world_nether" w pluginie również masz komende do ustawiania spawna mapy, lecz nie pamiętam jaka ona była. World border w netherze robisz tak samo jak na zwykłej mapie
  11. KoSaTuGRA

    Menu

    zmień z "if clicked item" na "if clicked slot"
  12. KoSaTuGRA

    Gui

    Zrestartuj serwer, zadziała (jak zmieniłeś nick1 i nick2 na nazwy użytkowników oczywiście)
  13. w skript masz %player% da sie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...