Skocz do zawartości

KoSaTuGRA

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    202
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KoSaTuGRA w dniu 8 lipca 2021

Użytkownicy przyznają KoSaTuGRA punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    KoSaTuGRA

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

1 891 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KoSaTuGRA

  1. command /haste [<text>]: permission: admin.haste permission message: &cNie posiadasz uprawnien! trigger: if arg-1 is "all": loop all players: apply haste 2 to loop-player for 5 minutes send "&aWszyscy dostali efekt &2HASTE &ana 5 minut." else: apply haste to player for 5 minutes send "&aOtrzymales efekt &2HASTE II &ana 5 minut."
  2. command /usunkrysztal: trigger: loop all endercrystals: kill loop-entity
  3. Zrobiłem funkcję sprawdzającą wolny slot gracza. Następnie do wolnego slota setuje graczowi przedmiot. Wszystko działa jak należy.
  4. command /test: trigger: give player wooden sword
  5. Tu masz pod zombie on combust: if event-entity is zombie: cancel event
  6. Spigot wersja podana wyżej Zmieniłem silnik na Paper 1.8.8. Pobrałem starszą wersję Skripta. Dalej występuje błąd
  7. Ten Plugin jest zmodyfikowany przez Matocolotoe i działa na wersjach 1.8.x. A tak BTW to nie o to pytalem
  8. Witam. Mam problem z slotami 31-35 w ekwipunku gracza. Dając przedmioty graczowi sloty od 31 do 35 są cały czas puste. Sprawdzając, czy gracz ma miejsce na przyjęcie jakiegoś przedmiotu, skrypt uznaje, że ma i niby przedmiot zostaje dodawany do ekwipunku gracza (choć nie dostaje go). Proszę o szybką pomoc Wersja Skript: 2.6-beta3 Wersja Silnika: 1.8.8-R0.1-SNAPSHOT
  9. dobra dałem rade samemu ogarnać. Do zamknięcia
  10. Witam. Mam problem ze skryptem na rybaka. Chciałem pozamieniać drop na własne itemy. Mam taki skrypt: on fishing: fish state is CAUGHT_FISH set {_e} to caught item delete {_e} chance of 10%: set {_i} to diamond else: set {_i} to dirt set item of {_e} to {_i} No i zamienia wyłowiony przedmiot na dirta, lecz chciałbym, aby ten dirt leciał od razu do ekwipunku. Testowałem: - delete {_e} - delete caught item ale sie nie usuwa wylowiony przedmiot
  11. Udało mi się naprawić. PS. Dzięki wszystkim za chęć pomocy
  12. Witam. Mam taki oto skrypt: on damage: if attacker is a player: set {_lore::*} to "%uncoloured lore of attacker's tool%" loop {_lore::*}: loop-value contains "Obrazenia:" set {_sp::*} to loop-value split at "Obrazenia: " set {_sp} to {_sp::1} parsed as number broadcast "%{_sp}%" W skrypcie chodzi o pobieranie wartości po "Obrazenia: " (np. "Obrazenia: 5", wartość 5) Chciałem, aby wartość wyświetlała się na chacie, ale zamiast wartości mam "<none>".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...