Skocz do zawartości

Deadlyo

Zasłużony
  • Zawartość

    502
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dni z największą liczbą polubień

    16

Deadlyo ostatnio wygrał w dniu 15 stycznia

Deadlyo ma najbardziej lubianą zawartość!

5 obserwujących

O Deadlyo

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 19.05.1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    39.96839°N 75.172652°W
  • Hobby
    Zgłaszanie wątków
  • Nick w MC
    Deadlyo

Metody kontaktu

  • Discord
    Deadlyo#2086

Ostatnie wizyty

1607 wyświetleń profilu
  1. Craft/StatTrak

    variables: {zabojstwa::%player%} = 0 {kamien::%player%} = 0 command /excalibur: trigger: give diamond sword named "&6Miecz" with lore "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%player%}%||&3Właściciel: &3%player%" to player give diamond pickaxe named "&6Kilof" with lore "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%" to player on death: if victim is a player: if attacker is a player: if attacker's tool is diamond sword named "&&6Miecz": add 1 to {zabojstwa::%attacker%} set lore of event-item to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%attacker%}%||&3Właściciel: &3%attacker%||&7Ostatnio zabity: &3%victim%" if victim's tool is diamond sword named "&6Miecz": set lore of event-item to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%victim%}%||&3Właściciel: &3%victim%||&7Właściciel został zabity przez: &3%attacker%" on mine of stone: if player's tool is diamond pickaxe named "&6Kilof": add 1 to {kamien::%player% set lore of event-item to "&6Kilof" with lore "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%" Coś takiego, może być błąd w set lore of event-item, bo nie pamiętam do końca jak to było. Miecz w przypadku wygranej: Zmienia wartość zabójstw Zmienia ostatnią zabitą osobę W przypadku porażki i śmierci: Nie zmienia wartości bo i po co, za to dodaje linijkę lore która opisuje kto zabił właściciela miecza Kilof przy wykopywaniu zmienia wartość wykopanego kamienia.
  2. Craft/StatTrak

    Czyli coś jak stary Excalibur tyle że teraz łącznie z kilofem który nalicza jakie surowce przy kopaniu
  3. Craft/StatTrak

    Jezu złoty, toś wytłumaczył. Chłopie nie gram na gównianych serwerach pokroju EasyHC czy podobnych badziewiach od jutuberów. Nawet nie wiem co to ten crafttrak, o to mi chodzi, co to ma robić, jak działać, co dawać...
  4. Craft/StatTrak

    Tak, ktoś kto wie co to ten stattrak to może napisze, reszta oleje temat bo nawet nie wiem o czym Ty piszesz
  5. Jak sprawdzac numer w opisie helmu ofiary.

    on damage: if victim is a player: loop 100 times: if victim's helmet lore is "Ochrona: %loop-number%": send "Twoja obrona to %loop-number" else: send "Nie odnaleziono wartości 'Ochrona: WARTOŚĆ' w hełmie gracza" Dlaczego sobie utrudniacie? Walisz kod, wklejasz w niego wiadomości i sprawdzasz do którego momentu działa, potem doklejasz resztę...
  6. Komenda

    on rightclick: if player's tool is 35:5 named "&7Teleport na spawn": execute console command "spawn %player%" coś takiego, po /sk reload wyskoczy Ci informacja na biało, żebyś zastąpił 35:5 nazwą wełny, bo nie pamiętam jak ona była (white wool / white wool block etc) Skrypt zadziała nawet z tą informacją
  7. Dragon tribal

    Ogólnie 99% cyfrówek ma swój początek na kartce papieru, potem wystarczy obrobić to w programie aby wyglądało profesjonalniej niż złe kolory z powodu zdjęcia
  8. Dragon tribal

    Tak średnio mi ten smok wyszedł ale tribal'e to całkiem inna bajka rysowania Szkic który był ziarnem do tworzenia Oraz smok już po całej edycji i tworzeniu w programach
  9. usuń cały folder skryptów, te co napisałeś skopiuj gdzieś i daj się wygenerować ponownie plikowi varables... I jak wyżej, to ma tyle wspólnego z wyłączaniem serwera co osioł z biegami konnymi
  10. Czemu wywala server?

    Tak btw, masz błąd w kodzie, dajesz albo: zmienna.%player% / %player%.zmienna %player%::zmienna / zmienna::%player% Stosujesz 2x : albo kropkę, nie dajesz zmienna : %player%
  11. PreciousStones

    poral do endu (ramka), skała macierzysta
  12. Skyblock

    ASkyBlock. Konfiguracja messages.yml gdzie możesz podawać własne kombinacje tłumaczenia. Możesz wgrywać schematy wyspy od koloru do wyboru. Wymagania schematu to tylko posiadanie bedrock'a który będzie podstawą wyspy Spawn znajduje się na osobnym świecie niż wyspy, świat z wyspami tworzy sam plugin, więc nie potrzebujesz generatorów do tego dodatkowo. W konfiguracji masz możliwość ustawiania itemów w skrzyni, czy mają być domyślne czy jedna z kilku wysp ma mieć coś innego w skrzynce. Możliwość tworzenia 1 (albo więcej) mobów na start z własną nazwą (podajesz kilka a plugin losuje jedną) Link do wersji 1.12 - DevBukkit [Więc bez skanu] https://dev.bukkit.org/projects/skyblock/files/2497377 EDIT. Sam używam do gry na local'u, więc polecam
  13. Komenda zadziała gdy użyje ją kilak osób

    Po co używasz every 1 seconds? Nawet jak nikt nie dołączy do gry, to skrypt tak czy siak, 24/7 będzie co sekundę sprawdzał warunki. Nie lepiej użyć sprawdzania ile wynosi zmienna podczas dołączania? command /dolacz: trigger: add 1 to {gracze.minigra} if {gracze.minigra} is bigger than or equal to 4: jakiś tam kod który ma się wykonać else: broadcast "&&Aktualnie graczy %{gracze.minigra}%" resztę dorób wg. własnej potrzeby
  14. Problem ze skryptem

    zrób po prostu 2 If'y if arg 1 is "daj": if arg 2 is set: robi coś tam else: send "Arg 2 nie ustawiony" else: "Arg 1 to nie 'daj'"
×