Skocz do zawartości

Programmer2004

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Programmer2004

Początkujący II

Początkujący II (3/13)

9

Reputacja

  1. ciocia halinka pozdrawia :kappa: 

  2. Witam. Chciałbym zaprezentować program WPCE, czyli emulator pecetów opartych o procesory x86. Został on napisany w C++ dla 64-bitowych Windowsów. Jak na razie nie jest emulowana cała architektura, ale przykładowy program zapisany w obrazie dyskietki example1.img z mojego repozytorium można uruchomić bez problemu. Obecnie jest emulowany częściowo procesor Intel 8086, pamięć RAM o pojemności 640 kB, wysokopoziomowa implementacja BIOS'u, częściowa emulacja kontrolera dyskietek oraz kart graficznych CGA. Screen z uruchomienia wspomnianego wyżej pliku example1.img: Repozytorium na GitHubie: https://www.github.com/Programmer2004/WPCE Skan z VirusTotal: 1.0.0
  3. Dezaktywowałem projekt, bo coś nie tak było.
  4. Witam. Chciałbym przedstawić następny projekt, jakim jest JPCE, czyli emulator pecetów opartych o architekturę x86. Obecnie emulator był kierowany na uruchomienie bootsektora z dyskietek instalacyjnych Windowsa 1.01, więc prosiłbym o wyrozumiałość, jeśli chodzi o to, że cały sprzęt jest emulowany jedynie częściowo. Screen (z uruchomienia wspomnianej wyżej dyskietki instalacyjnej Win 1.01) Kod źródłowy Repozytorium na GitHubie Download: 1.0.0 Skan: 1.0.0
  5. Z początku planowałem to narzędzie głównie dlatego, że będę za jakiś czas tworzył emulator Acorn Electrona. A teraz to mam inne zdanie, że będzie ładowanie bezpośrednio z plików UEF. Więc można powiedzieć, że program jest bezużyteczny. ;P
  6. A no tak, faktycznie, zapomniałem. Cóż, za jakiś czas mam zamiar stworzyć emulator Amigi, w którym też będzie emulacja wysokopoziomowa (ładowanie programów w formacie Hunk w taki sam sposób jak tutaj), ale zamiast BASIC'a będzie właśnie procesor. A co do grafiki/dźwięku/kontrolerów, to nie wiem do końca, jak to się będzie odbywać, ale albo gry będą niskopoziomowo modyfikować rejestry pod różnymi adresami w pamięci, albo będą się odwoływać do funkcji kernela AmigaOS. W tym drugim przypadku po prostu zaimplementuję te funkcje wysokopoziomowo.
  7. Rozumiem, faktycznie, trochę naśmieciłem w tym programie i bez bugów nie jest. Co do maszyn wirtualnych to napisałem raz prosty emulator peceta, który bootował małe programy z obrazów dyskietek IMG (i było to wszystko emulowane, procesor, grafika, pamięć, itd., itp.). Tutaj starałem się zrobić emulację wysokopoziomową. Cóż, za wszelkie błędy przepraszam i postaram się je poprawić. //edit: Mogę zrobić niskopoziomową emulację, ale to będzie wymagało napisania własnego BIOS'u, bo jak wgram pobrany z internetu to wiadomo, że to łamanie praw autorskich.
  8. Heheh. Cieszę się, że się spodobało. Co do zmiany tekstur, to faktycznie, bardzo łatwe.
  9. Cóż, pokombinuję z tym wszystkim, bo repozytorium jest świeże i szczerze to jeszcze uczę się obsługi GitHuba. ;D
  10. No cóż, teraz w sumie każdy projekt open-source jest na GitHubie, to w sumie po co miałbym się odróżniać... Dobra, postaram się przenieść kod na niego.
  11. Dźwięki mogę przyciszyć, a co do reszty to nie ma 100% pewności, że to zrobię. xD
  12. Witam. Chciałbym zaprezentować mój kolejny projekt. Jest to gra 2D polegająca na tym, aby zestrzeliwać samoloty próbujące zestrzelić statek, którym się płynie. Za każdy zniszczony samolot dostaje się 10 punktów. Gracz posiada 100 punktów życia. Każdy strzał od samolotu zabiera 10 punktów życia. Screen: Download: 1.0.1 1.0.0 Skan: 1.0.1 1.0.0 Kod źródłowy: Repozytorium na GitHubie
  13. Witam. Chciałbym przedstawić mój kolejny program, a mianowicie JUEFE. Służy on do rozpakowywania kopii kaset zapisanych w formacie UEF (Unified Emulator Format) i wykorzystujących kasetowy system plików stworzony dla komputerów Acorn Electron. Działanie jest bardzo proste. Wybieramy źródłowy plik UEF oraz ścieżkę docelową. Następnie przyciskiem Extract pliki z kasety zostaną wypakowane do podanego folderu. Istotną kwestią jest to, iż pliki są numerowane od 0 do (ilość plików - 1). Otóż kasety komputerów Acorn Electron nie pozwalają na swobodne przeskakiwanie po ich zawartości, w związku z czym dane muszą być uporządkowane. Screen: Download: 1.0.0 1.0.0 (Kod źródłowy) Skan: 1.0.0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...