PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 28 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2015 Cześć potrzebuję skryptu na zablokowanie DMG na {lobby}, nie wiem jak się odnosić do regionów więc mnie to przerasta. Mam taki kod(nie działa) on damage: if "%region at victim%" is "lobby" or "blitzpvpspawn": cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 28 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2015 (edytowane) on entering of region "lobby": Wyciągnięte z bardzo starego skryptu na regiony nie wiem czy jeszcze działa Masz tu cały kod skryptu jak by ci to coś pomogło http://pastebin.com/6UnMS5Jq Edytowane 28 grudnia 2015 przez uiuin17 link i 1 zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 28 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2015 (edytowane) 30 minut temu, uiuin17 napisał: on entering of region "lobby": (...) http://pastebin.com/6UnMS5Jq A jaki event jest od wychodzenia z regionu? PS: Jak ktoś wie jak zablokować ten dmg, pisać. Edytowane 28 grudnia 2015 przez PanNiedzwiadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xdreammaster 39 Opublikowano 28 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2015 Jest flaga world guard: "invincible" blokuje dmg (nieśmiertelność) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 28 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2015 Dobrze o tym wiem, ale nie użycie samej flagi mi nie wystarczy gdyż skrypt on damage; dodaj 1 punkt dla atakujacego Nie domyśli się że jeśli jestem na regionie no-pvp to ma nie liczyć pkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xdreammaster 39 Opublikowano 28 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2015 Skrypt to zrozumie bo na tym regionie nie dostajesz obrażeń (damage) czyli nie liczy Ps. Składnia kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 29 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2015 @up, gówno prawda, skrypt tego nie rozumie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 29 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2015 Znalazłem coś takiego: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 29 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2015 54 minut temu, PanNiedzwiadek napisał: @up, gówno prawda, skrypt tego nie rozumie Mógłbyś trochę opanować nerwy?- Bardzo cię o to proszę... on damage: if "%region at player%" contains "Spawn": if attacker is a player: #Tutaj dodajesz #Zbytnio nie musisz się odnosić odrazu do victima- Tak mi się wydaje #Powinno działać- Zapraszam na skUnity... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 29 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2015 (edytowane) @up, dzięki, ale na skUnity zaglądam kilkanaście razy dziennie i widziałem ten kod(z góry uznałem że nie działa tak jak inne) sprawdzę to póżniej i powiem czy działa(wątpie) EDIT: Nie działa, ten kod testowałem już pare razy... Błędy: region at player is not an entity type... Edytowane 29 grudnia 2015 przez PanNiedzwiadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 29 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2015 (edytowane) Teraz, PanNiedzwiadek napisał: @up, dzięki, ale na skUnity zaglądam kilkanaście razy dziennie i widziałem ten kod(z góry uznałem że nie działa tak jak inne) sprawdzę to póżniej i powiem czy działa(wątpie) EDIT: Nie działa, ten kod testowałem już pare razy... Błędy: region at player is not an entity type... może spróbuj coś on entering of region "lobby": set {pvp.%player%} to false on exiting of region "lobby": set {pvp.%player%} to true wiem że to 1 działa na 100% ~!Edit @PanNiedzwiadek Już wiem jak to zrobić on region exit: if "%region at player%" contains "lobby": set {pvp.%player%} to false Ok masz tu kod na blokowanie obrażeń zamiast zabawą zmiennymi on damage: if "%region at victim%" contains "lobby": cancel event Edytowane 29 grudnia 2015 przez uiuin17 gotowy kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 30 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2015 Pff niestety ale ten twój kod bez zabawy zmiennymi nie działa. @Ref, naprawdę nikt nie wie jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 30 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2015 on damage: if "%region at victim%" contains "lobby": cancel event Teraz, PanNiedzwiadek napisał: Pff niestety ale ten twój kod bez zabawy zmiennymi nie działa. @Ref, naprawdę nikt nie wie jak to zrobić? Masz kod przeciesz mi działa on damage: if "%region at victim%" contains "lobby": cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Faddd 1 Opublikowano 30 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2015 on damage: if player is in the region "nazwa regionu": cancel event Powino Pyknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 31 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2015 1% szans że zadziała. (testowąłem to gufno ale sprawdze znowu...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 31 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2015 Teraz, PanNiedzwiadek napisał: 1% szans że zadziała. (testowąłem to gufno ale sprawdze znowu...) on damage: if "%region at victim%" contains "lobby": cancel event Działa na 1000000% testowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 31 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2015 Nie działa, jak testowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 uiuin17 4 Opublikowano 31 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2015 Teraz, PanNiedzwiadek napisał: Nie działa, jak testowałeś? Wgrałem na serwer i mi działało miałem Skript WildSkript SkQuery i mi działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 krzysek 73 Opublikowano 31 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2015 (edytowane) on damage of player: set {_regs::*} to regions at location of victim loop {_regs::*}: if {_regs::%loop-value%} is "lobby": cancel event Może tak zadziała ... @Edit A może PanieNiedźwiadku testujesz to na mobach ?! XD Jeżeli tak to się nie dziwie, że nie działa.. xD Edytowane 31 grudnia 2015 przez krzysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanNiedzwiadek 171 Opublikowano 31 grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2015 Cśśś xD Sprawdzę zaraz na ludach. PS: Jak ktoś wie jak mobki zablokować to chętnie przyjmę informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 krzysek 73 Opublikowano 31 grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2015 Gdzie mobki zablokować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
PanNiedzwiadek 171
Cześć potrzebuję skryptu na zablokowanie DMG na {lobby}, nie wiem jak się odnosić do regionów więc mnie to przerasta.
Mam taki kod(nie działa)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
28 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi