Skocz do zawartości
  • 0

Zablokowanie dmg na {lobby}


PanNiedzwiadek
 Udostępnij

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on entering of region "lobby":

Wyciągnięte z bardzo starego skryptu na regiony nie wiem czy jeszcze działa

 

Masz tu cały kod skryptu jak by ci to coś pomogło

 

http://pastebin.com/6UnMS5Jq

 

Edytowane przez uiuin17
link i 1 zdanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

30 minut temu, uiuin17 napisał:
on entering of region "lobby":

(...)

http://pastebin.com/6UnMS5Jq

 

A jaki event jest od wychodzenia z regionu?
PS: Jak ktoś wie jak zablokować ten dmg, pisać.

Edytowane przez PanNiedzwiadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
54 minut temu, PanNiedzwiadek napisał:

@up, gówno prawda, skrypt tego nie rozumie -.-

Mógłbyś trochę opanować nerwy?- Bardzo cię o to proszę...

on damage:
	if "%region at player%" contains "Spawn":
		if attacker is a player:
			#Tutaj dodajesz
#Zbytnio nie musisz się odnosić odrazu do victima- Tak mi się wydaje
#Powinno działać- Zapraszam na skUnity...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up, dzięki, ale na skUnity zaglądam kilkanaście razy dziennie i widziałem ten kod(z góry uznałem że nie działa tak jak inne) sprawdzę to póżniej i powiem czy działa(wątpie)

 

EDIT: Nie działa, ten kod testowałem już pare razy...
Błędy: region at player is not an entity type...

Edytowane przez PanNiedzwiadek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, PanNiedzwiadek napisał:

@up, dzięki, ale na skUnity zaglądam kilkanaście razy dziennie i widziałem ten kod(z góry uznałem że nie działa tak jak inne) sprawdzę to póżniej i powiem czy działa(wątpie)

 

EDIT: Nie działa, ten kod testowałem już pare razy...
Błędy: region at player is not an entity type...

może spróbuj coś

on entering of region "lobby":
	set {pvp.%player%} to false
on exiting of region "lobby":
	set {pvp.%player%} to true

 

wiem że to 1 działa na 100%

 

 

 

~!Edit

@PanNiedzwiadek

Już wiem jak to zrobić

on region exit:
	if "%region at player%" contains "lobby":
		set {pvp.%player%} to false

 

Ok masz tu kod na blokowanie obrażeń zamiast zabawą zmiennymi

on damage:
	if "%region at victim%" contains "lobby":
		cancel event

 

Edytowane przez uiuin17
gotowy kod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage:
	if "%region at victim%" contains "lobby":
		cancel event
Teraz, PanNiedzwiadek napisał:

Pff niestety ale ten twój kod bez zabawy zmiennymi nie działa.

@Ref, naprawdę nikt nie wie jak to zrobić? :c

Masz kod przeciesz :D mi działa

on damage:
	if "%region at victim%" contains "lobby":
		cancel event
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage of player:
	set {_regs::*} to regions at location of victim
	loop {_regs::*}:
		if {_regs::%loop-value%} is "lobby":
			cancel event

Może tak zadziała ... :]

@Edit

A może PanieNiedźwiadku testujesz to na mobach ?! XD Jeżeli tak to się nie dziwie, że nie działa.. xD

 

Edytowane przez krzysek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...