Skocz do zawartości
  • 0

Event latania O.o


TheDayderPL
 Udostępnij

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ja mam taki kod, który zabezpiecza przed biciem na fly(nie wymaga żadnego addona):

On damage of player:    If attacker is flying:        Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker        cancel event

jest jeszcze takie coś w dokumentacji skript+(Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!):

Flight Toggle

Called when a player starts or stops flying

USAGE
on [player] toggl(e|ing) (flight|fly):
on [player] (flight|fly) toggl(e|ing)
Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Slupik, podales czesc skryptu z mojego "Mini Skrypty"

 

Kazdy ma racje, skrypt ktory podal Slupik jest dobry (bo sam robilem ;d) wiec powinno ci dzialac.

Mozna jeszcze zmienic dodajac pozostale propozycje innych:

On damage of player:    If attacker is flying:        Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker        disallow the player to fly        cancel event        stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

Slupik, podales czesc skryptu z mojego "Mini Skrypty"

 

Kazdy ma racje, skrypt ktory podal Slupik jest dobry (bo sam robilem ;d) wiec powinno ci dzialac.

Mozna jeszcze zmienic dodajac pozostale propozycje innych:

On damage of player:    If attacker is flying:        Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker        disallow the player to fly        cancel event        stop

Serio ty go pisałeś? xD Mi się zdaje że ja taki napisałem xD Widocznie napisaliśmy tak samo, bo w sumie inaczej(prościej) się chyba nie da.

A co do tematu to nie lepiej w kodzie %up po prostu wyłaczyć mu fly komendą? Potem będzie widać kto latał po logach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Serio ty go pisałeś? xD Mi się zdaje że ja taki napisałem xD Widocznie napisaliśmy tak samo, bo w sumie inaczej(prościej) się chyba nie da.

A co do tematu to nie lepiej w kodzie %up po prostu wyłaczyć mu fly komendą? Potem będzie widać kto latał po logach ;)

 

Nie całkiem. Dlaczego? A dlatego, że gdy gracz lata, np. na huzuni (więc wtedy nie będzie miał włączonego /fly), to wtedy będzie mu tylko włączać fly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

3maj :D

On damage of player:    If attacker is flying:        Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker        execute console command " fly %attacker% off"        disallow the player to fly        cancel event        stop

Po co 2 razy wyłączasz graczowi latanie? Lepiej usunąć to execute console command " fly %attacker% off"

[×]Wypykane z SGS+ za pomocą SwiftKey + Tapatalk [×]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Po co 2 razy wyłączasz graczowi latanie? Lepiej usunąć to execute console command " fly %attacker% off"

[×]Wypykane z SGS+ za pomocą SwiftKey + Tapatalk [×]

to dla pewnosci

â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– 

//Napisane dzieki Norbi's smartphone

â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...