TheDayderPL 1 Opublikowano 9 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2014 Cześć. Jaki będzie event do latania? Potrzebuję kawałek kodu, który podczas ataku innego gracza sprawdza, czy gracz atakujący ma włączonego fly'a, a jeżeli ma to go wyłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 9 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2014 (edytowane) Ja mam taki kod, który zabezpiecza przed biciem na fly(nie wymaga żadnego addona):On damage of player: If attacker is flying: Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker cancel eventjest jeszcze takie coś w dokumentacji skript+(http://skriptplus.weebly.com/events.html):Flight ToggleCalled when a player starts or stops flyingUSAGE on [player] toggl(e|ing) (flight|fly): on [player] (flight|fly) toggl(e|ing) Edytowane 9 czerwca 2014 przez Slupik98 #Aperture, mati770ka i TheDayderPL 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 9 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2014 if attacker is flying: reszta skryptu cancel event [xx] Wysłane z mojego SGY [xx] TheDayderPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheDayderPL 1 Opublikowano 9 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2014 A jeszcze dopytam, ponieważ nie zrozumiałem 2 części z pierwszego posta. Jaką linijkę trzeba dodać, aby wyłączało fly'a graczowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 9 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 czerwca 2014 Jeżeli masz na myśli mój post. To ja daje tylko event latania(w sk+) oraz pokazuje jak sprawdzić czy gracz lata(przy użyciu skript).Aby wyłaczyć użyj:execute player command "fly" TheDayderPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 10 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 czerwca 2014 allow fly to player zezwalanie na lot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 11 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 2014 Slupik, podales czesc skryptu z mojego "Mini Skrypty" Kazdy ma racje, skrypt ktory podal Slupik jest dobry (bo sam robilem ;d) wiec powinno ci dzialac.Mozna jeszcze zmienic dodajac pozostale propozycje innych:On damage of player: If attacker is flying: Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker disallow the player to fly cancel event stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 11 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 czerwca 2014 Slupik, podales czesc skryptu z mojego "Mini Skrypty" Kazdy ma racje, skrypt ktory podal Slupik jest dobry (bo sam robilem ;d) wiec powinno ci dzialac.Mozna jeszcze zmienic dodajac pozostale propozycje innych:On damage of player: If attacker is flying: Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker disallow the player to fly cancel event stopSerio ty go pisałeś? xD Mi się zdaje że ja taki napisałem xD Widocznie napisaliśmy tak samo, bo w sumie inaczej(prościej) się chyba nie da.A co do tematu to nie lepiej w kodzie %up po prostu wyłaczyć mu fly komendą? Potem będzie widać kto latał po logach ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheDayderPL 1 Opublikowano 14 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 Serio ty go pisałeś? xD Mi się zdaje że ja taki napisałem xD Widocznie napisaliśmy tak samo, bo w sumie inaczej(prościej) się chyba nie da.A co do tematu to nie lepiej w kodzie %up po prostu wyłaczyć mu fly komendą? Potem będzie widać kto latał po logach ;) Nie całkiem. Dlaczego? A dlatego, że gdy gracz lata, np. na huzuni (więc wtedy nie będzie miał włączonego /fly), to wtedy będzie mu tylko włączać fly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 3maj :DOn damage of player: If attacker is flying: Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker execute console command " fly %attacker% off" disallow the player to fly cancel event stop TheDayderPL i maniek9909 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 3maj :DOn damage of player: If attacker is flying: Send "&cBicie na fly jest zablokowane!" to attacker execute console command " fly %attacker% off" disallow the player to fly cancel event stop Po co 2 razy wyłączasz graczowi latanie? Lepiej usunąć to execute console command " fly %attacker% off" [×]Wypykane z SGS+ za pomocą SwiftKey + Tapatalk [×] #Aperture 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 15 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2014 Po co 2 razy wyłączasz graczowi latanie? Lepiej usunąć to execute console command " fly %attacker% off" [×]Wypykane z SGS+ za pomocą SwiftKey + Tapatalk [×]to dla pewnosci â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– //Napisane dzieki Norbi's smartphone â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– â– Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
TheDayderPL 1
Cześć. Jaki będzie event do latania? Potrzebuję kawałek kodu, który podczas ataku innego gracza sprawdza, czy gracz atakujący ma włączonego fly'a, a jeżeli ma to go wyłącza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi