Skocz do zawartości
  • 0

RickPlayingPL
 Udostępnij

Pytanie

Czy mogłoby się tak zrobić żeby nie teleportowało gracza do góry tylko po ziemii?

 

>https://www.youtube.com/watch?v=4AsmHOkVkpI&feature=youtu.be

on rightclick holding a stick:	push the player upwards at speed -1	wait 5 ticks	send "&7[&cArena&7]: &eWooosh!"	spawn 15 of happy_villager data 1 offset with 1, 1, 1 at player	loop 20 times:		set {_block} to block above the block in front of the player		y-coordinate of {_block} is less than y-coordinate of player+2:			spawn 15 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at player			spawn 25 of enchantment_table data 1 offset with 0, 0, 0 at player			teleport player to {_block}			wait 1 ticks	play cow_hurt at player with pitch 0
Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Hmm nie znam się za bardzo na tej części skryptu ale wydaje mi się że jak nie będziesz zwiększał wysokości gracza używając słowa above(z ang. powyżej) i nie będziesz zwiększał jego wysokości(koordynat y) to nie będzie leciał w górę. I nie możesz dawać tak często ref. DOpiero jak znajdzie się Twój temat na 2 stronie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hmm nie znam się za bardzo na tej części skryptu ale wydaje mi się że jak nie będziesz zwiększał wysokości gracza używając słowa above(z ang. powyżej) i nie będziesz zwiększał jego wysokości(koordynat y) to nie będzie leciał w górę. I nie możesz dawać tak często ref. DOpiero jak znajdzie się Twój temat na 2 stronie...

Jak nie dam above to teleportuje do ziemi :_:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ale to nie znaczy że masz go loopować 20 razy(to wyżej) po prostu zwiększ jego wysokośc przed pętlą, bo jak dajesz w pętli to 20 razy go podwyżasz.

on rightclick holding a stick:    push the player upwards at speed -1    wait 5 ticks    send "&7[&cArena&7]: &eWooosh!"    spawn 15 of happy_villager data 1 offset with 1, 1, 1 at player    set {_block} to block above the block in front of the player    loop 20 times:        y-coordinate of {_block} is less than y-coordinate of player+2:            spawn 15 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at player            spawn 25 of enchantment_table data 1 offset with 0, 0, 0 at player            teleport player to {_block}            wait 1 ticks    play cow_hurt at player with pitch 0
Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
    push the player upwards at speed -1    wait 5 ticks    send "&7[&cArena&7]: &eWooosh!"    spawn 15 of happy_villager data 1 offset with 1, 1, 1 at player    loop 20 times:        set {_block} to block in front of the player        y-coordinate of {_block} is less than y-coordinate of player+2:            spawn 15 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at player            spawn 25 of enchantment_table data 1 offset with 0, 0, 0 at player            teleport player to {_block}            wait 1 ticks    play cow_hurt at player with pitch 0

Testowałem, działa dobrze.

 

@EDIT:

Jednak nie, tylko ja sie patrzy w górę lub prosto :c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
push the player upwards at speed -1wait 5 tickssend "&7[&cArena&7]: &eWooosh!"spawn 15 of happy_villager data 1 offset with 1, 1, 1 at playerset {_licznik} to 0loop 20 times:	if {_licznik} greater than 3:		add 1 to {_licznik}	set {_block} to block in front of the player	y-coordinate of {_block} is less than y-coordinate of player+2:		spawn 15 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at player		spawn 25 of enchantment_table data 1 offset with 0, 0, 0 at player		teleport player to {_block}		wait 1 ticksplay cow_hurt at player with pitch 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
push the player upwards at speed -1wait 5 tickssend "&7[&cArena&7]: &eWooosh!"spawn 15 of happy_villager data 1 offset with 1, 1, 1 at playerset {_licznik} to 0loop 20 times:	if {_licznik} greater than 3:		add 1 to {_licznik}	set {_block} to block in front of the player	y-coordinate of {_block} is less than y-coordinate of player+2:		spawn 15 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at player		spawn 25 of enchantment_table data 1 offset with 0, 0, 0 at player		teleport player to {_block}		wait 1 ticksplay cow_hurt at player with pitch 0

Jak sie gracz popatrzy w ziemie to go tam tepa :____:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
push the player upwards at speed -1wait 5 tickssend "&7[&cArena&7]: &eWooosh!"spawn 15 of happy_villager data 1 offset with 1, 1, 1 at playerset {_licznik} to 0loop 20 times:	if {_licznik} greater than 3:		add 1 to {_licznik}	set {_block} to block in front of the player	y-coordinate of {_block} is less than y-coordinate of player+2:		spawn 15 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at player		spawn 25 of enchantment_table data 1 offset with 0, 0, 0 at player		set {_block.nazwa} to block at location {_block}		if {_block.nazwa} is not air:			send "ERROR! Blok musi być powietrzem!"		else:			teleport player to {_block}		wait 1 ticksplay cow_hurt at player with pitch 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
push the player upwards at speed -1wait 5 tickssend "&7[&cArena&7]: &eWooosh!"spawn 15 of happy_villager data 1 offset with 1, 1, 1 at playerset {_licznik} to 0loop 20 times:	if {_licznik} greater than 3:		add 1 to {_licznik}	set {_block} to block in front of the player	y-coordinate of {_block} is less than y-coordinate of player+2:		spawn 15 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at player		spawn 25 of enchantment_table data 1 offset with 0, 0, 0 at player		set {_block.nazwa} to block at location {_block}		if {_block.nazwa} is not air:			send "ERROR! Blok musi być powietrzem!"		else:			teleport player to {_block}		wait 1 ticksplay cow_hurt at player with pitch 0

Dobra najwyrazniej nie da sie tego zrobic, to moze mam taki pomysl, da sie zrobic tak zeby kursor gracza zostal zmieniony zeby patrzyl przed siebie? Bo to co ty napisales ze jak teraz spojrze w ziemie to mi spami ze musi byc powietrzem

Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Można jeszcze tak zrobić:

push the player upwards at speed -1wait 5 tickssend "&7[&cArena&7]: &eWooosh!"spawn 15 of happy_villager data 1 offset with 1, 1, 1 at playerset {_licznik} to 0loop 20 times:	if {_licznik} greater than 3:		add 1 to {_licznik}	set {_block} to block in front of the player	y-coordinate of {_block} is less than y-coordinate of player+2:		spawn 15 of large_smoke data 1 offset with 0, 0, 0 at player		spawn 25 of enchantment_table data 1 offset with 0, 0, 0 at player		set {_block.nazwa} to block at location {_block}		if {_block.nazwa} is not air:			teleport player to block above {_block}		else:			teleport player to {_block}		wait 1 ticksplay cow_hurt at player with pitch 0

I nie można chyba zmieniać miejsca gdzie patrzy blok, co najwyżej jakoś pokombinować z target block itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...