Skocz do zawartości
  • 0

Jak odczytac kordy


Damian
 Udostępnij

Pytanie

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Mam cos takiego: bedzie dzialalo?

command /addhome [<player&gt] [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is set:			if player has permission "homeadd":					if {home.%player%} isn't set:						send "&6>> &cNie masz zadnego domu"					stop											set {home.%arg 2%} to location at {home.%player%}				send  "&6>> &9Dodales gracza &6%arg 1% &9do swojego domu"				send  "&6>> &9Gracza &6%player% &9 dodal ciebie do swojego domu" to the arg 1								stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /addhome [<player&gt]:    trigger:        if arg 1 is set:            if player has permission "homeadd":                    if {home.%player%} is not set:                        send "&6>> &cNie masz zadnego domu"                    stop                                            set {home.%arg 1%} to location at {home.%player%}                send  "&6>> &9Dodales gracza &6%arg 1% &9do swojego domu"                send  "&6>> &9Gracz &6%player% &9 dodal ciebie do swojego domu" to the arg 1                                stop

nie wiem po co dałeś arg 2, bo wszystko opiera się o argument jakim jest gracz i tylko jego obecność sprawdzasz.

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mam całosc

 

Moze ktos przetestowac ?

command /addhome [<player&gt]:	trigger:		if arg 1 is set:			if player has permission "homeadd":   				if {home.%player%} is not set:   					send "&6>> &cNie masz zadnego domu"					stop                           				set {home.%arg 1%} to location at {home.%player%}				send  "&6>> &9Dodales gracza &6%arg 1% &9do swojego domu"				send  "&6>> &9Gracz &6%player% &9 dodal ciebie do swojego domu" to the arg 1               				stop		if arg 1 is set:			if arg 2 is set:						if player has permission "homeadd.vip":						if {homevip.%player%.%argument 2%} is not set:							send "&6>> &cNie ma takiego domu pod ta nazwa!"						stop					set {home.%arg 1%} to location at {homevip.%player%.%argument 2%}					send  "&6>> &9Dodales gracza &6%arg 1% &9do swojego domu &6[&a%arg 2%&6]&9"					send  "&6>> &9Gracza &6%player% &9 dodal ciebie do swojego domu &6[&a%arg 2%&6]&9" to the arg 1											stop	
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość DonFallingCookie
            if arg 2 is set:       

Skąd się to wzięło, skoro przy wpisaniu komendy "/addhome" jest możliwy do wpisania tylko jeden argument? O.o

command /addhome [<player&gt]:

I jeszcze to tabowanie ;-;

                stop        if arg 1 is set:            if arg 2 is set:        

Przetestować nie mam jak, bo na fonie jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Mogłeś od razu dać cały kod...

Tutaj masz odrobinkę poprawiony:

command /addhome [<player&gt] [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is set:			if arg 2 is set:     				if player has permission "homeadd.vip":					set {home.%arg 1%} to location at {homevip.%player%.%argument 2%}					send  "&6>> &9Dodales gracza &6%arg 1% &9do swojego domu &6[&a%arg 2%&6]&9"					send  "&6>> &9Gracza &6%player% &9 dodal ciebie do swojego domu &6[&a%arg 2%&6]&9" to the arg 1                        					if {homevip.%player%.%argument 2%} is not set:    						send "&6>> &cNie ma takiego domu pod ta nazwa!"						stop					stop			if arg 2 is not set: 				if player has permission "homeadd":   					if {home.%player%} is not set:   						send "&6>> &cNie masz zadnego domu"						stop                           					set {home.%arg 1%} to location at {home.%player%}					send  "&6>> &9Dodales gracza &6%arg 1% &9do swojego domu"					send  "&6>> &9Gracz &6%player% &9 dodal ciebie do swojego domu" to the arg 1               					stop

A i nie testowałem bo szczerze mówiąc mi się nie chce xD ale powinno działać(za dużo pracy z tym dodawaniem permissions itp., sam pokombinuj, skoro potrzebujesz skryptu, to znaczy że masz serwer, a co za tym idzie to ty powinieneś testować czy u cb działa)

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...