Pawiczekk 0 Opublikowano 5 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2015 Witam,Mam pytanie: jak zrobić by podczas zmiany życia (o ile zmienna {god.god.%player%} jest równa 1) ten gracz został uleczony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 5 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2015 on damage: damage cause isn't void {god.god.%victim%} is true: cancel event heal victimPowinno blokować all oprócz próżni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 5 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2015 (edytowane) @ UP (Podpinam się pod temat ponieważ pytanie jest bliźniaczo-podobne )A jak zrobić w ten sam sposób, aby to gracz nigdy nie tracił jedzenia? (w zmiennej)Gdy ja to robiłem na zasadzie gdy graczowi zmieni się "pasek głodu" w canel event, to nie działało. Edytowane 5 marca 2015 przez franio3321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 dynia800 4 Opublikowano 5 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2015 (edytowane) Oto skrypt na blokowanie głodu: on hungermMeter change: {hunger.change.%player%} is true: cancel event Edytowane 5 marca 2015 przez dynia800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 franio3321 18 Opublikowano 5 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2015 @UP Próbowałem tak wcześniej i nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kondziu156 14 Opublikowano 11 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 marca 2015 On hunger meter change: if {glod::%player%} is true: set player's hunger to 20Działa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Pawiczekk 0
Witam,
Mam pytanie: jak zrobić by podczas zmiany życia (o ile zmienna {god.god.%player%} jest równa 1) ten gracz został uleczony?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi