Skocz do zawartości
  • 0

Topka killi - podium


herhor67

Pytanie

Witam, stworzyłem (zlepiłem) taki skrypt: (z top3heads i poradnika Pirata)

options:    compass: 12command /top:    trigger:	    set {_num} to size of {killeblitz::*}	    loop {_num} times:		    loop {killeblitz::*}:			    {v.%loop-number%} is not set:				    set {v.%loop-number%} to loop-value				    set {n.%loop-number%} to loop-index			    loop-value is greater than {v.%loop-number%}:				    set {v.%loop-number%} to loop-value				    set {n.%loop-number%} to loop-index		    remove {v.%loop-number%} from {killeblitz::*}	    loop {_num} times:		    set {killeblitz::%{n.%loop-number%}%} to {v.%loop-number%}	    {_num} is less than 3:		    set {_r} to {_num}		    loop 3 - {_num} times:			    add 1 to {_r}			    send "%{_r}%. brak"on death:    victim is a player:        attacker is a player:            add 1 to {killeblitz::%attacker%}command /topglowy [<text&gt] [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is "ustaw":            if player has permission "blitz.admin" or "blitz.*":                set {_arg2} to argument 2 parsed as integer                if {_arg2} is 1 or 2 or 3:                    set {topglowy.location.x::%arg 2%} to x coord of player                    set {topglowy.location.y::%arg 2%} to y coord of player                    set {topglowy.location.z::%arg 2%} to z coord of playercommand /glowy:    trigger:        loop 3 times:            execute server command "/setblock %{topglowy.location.x::%loop-number%}% %{topglowy.location.y::%loop-number%}% %{topglowy.location.z::%loop-number%}% air"            wait 2 ticks            execute server command "/setblock %{topglowy.location.x::%loop-number%}% %{topglowy.location.y::%loop-number%}% %{topglowy.location.z::%loop-number%}% minecraft:skull 1 replace {ExtraType:%{n.%loop-number%}%,SkullType:3,Rot:{@compass}}"            command /mojekille:    trigger:        send " Twoje kille to %{killeblitz::%player%}%"

 

ale na podium cały czas mam głowy steve'a. Jak to naprawić?

Dodam tylko że na tych grupach/zbiorach w ogóle się nie znam :), więc jak co to dawać gotowe skrypty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
minecraft:skull 1 replace {ExtraType:%{n.%loop-number%}%,SkullType:3,Rot:{@compass}}

Można to zamienić chyba na poprostu {n.%loop-number%}'s skull/head, bo z tego co mi wiadomo Skript obsługuje głowy należące bezpośrednio do gracza, jednak nie wiem, czy to współgra z tą komendą ;c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: Rozwiązane.

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...