MrGoraj 0 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 Witam chciałbym zrobić cos takiego ze jak pod zmienną mam zapisane kordy pod które ma zostać przetelepprtowany gracz i czy dało by się zrobić żeby np kordy z {zmienna1} dało się z tej zmiennej nad pisać na {zmirnna}? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 set {zmienna1} to {zmienna2} [parsed as location] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 25 lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2015 @up A gdzie komenda? :Pcommand /ustaw: trigger: If player has permision "ustaw.pkt": set {lokacja.x} to location of player send "&7Ustawiles punkt :D"command /tepni: trigger: teleport player to {lokacja.x} send "&7Teleportuje..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrGoraj 0 Opublikowano 26 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 lutego 2015 błąd wyskakuje: [15:24:26 ERROR]: '4 [parsed as location]' is not an entity type Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrGoraj 0 Opublikowano 28 lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lutego 2015 dalej błąd ERROR: '1' is not a text <zmianamapy.sk, line 27: set <mapa> to <@mapa1> parsed as location'> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrNygus 3 Opublikowano 6 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 (edytowane) command /ustaw: trigger: if player has permision "ustaw.pkt": set {mapa} to location of player set {mapa} to {mapa} parsed as location send "&7Ustawiles punkt :D" command /tepni: trigger: teleport player to {mapa} send "&7Teleportuje..." Edytowane 6 marca 2015 przez MrNygus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrGoraj 0 Opublikowano 6 marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 @Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! osoba wyżej podała to samo a ja podałem błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrNygus 3 Opublikowano 6 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 (edytowane) podaj urywek swojego kodu bo nie kumam w czym tkwi błąd Mi działa bez problemu wersja: command /ustaw: trigger: if player has permission "ustaw.pkt": set {mapa} to location of player send "&7Ustawiles punkt :D" command /tepni: trigger: teleport player to {mapa} send "&7Teleportuje..." parsowanie nie jest wymagane Edytowane 6 marca 2015 przez MrNygus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrGoraj 0 Opublikowano 6 marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 Chodzi o to: set {mapa} to {mapa1} parsed as location Błąd: ERROR: '1' is not a text <zmianamapy.sk, line 27: set <mapa> to <mapa1> parsed as location'> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrNygus 3 Opublikowano 6 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 marca 2015 Wiem, mam tak samo, ale w moim przypadku nie muszę parsować, czyli bez ten linii działa poprawnie. Błąd wskazuję, że tekst nie może zostać sparsowany jako lokacja, ale mimo to powinno działać bez tej linii :) sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrGoraj 0 Opublikowano 11 marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 marca 2015 @Up twój sposób nie działał i postanowiłem zrobić trochę inny system wydaje mi się że to powinno działać lecz nie wiem po wpisaniu komend nic się nie dziejecommand /zmianamapy: trigger: if {mapa} is not set: set {mapa} to "1" stop else: if {mapa} is 1: set {mapa} to "2" stop if {mapa} is 2: set {mapa} to "3" stop if {mapa} is 3: set {mapa} to "4" stop if {mapa} is 4: set {mapa} to "1" stop wait 5 seconds if {mapa} is 1: set {mapa} to {mapa1} stop if {mapa} is 2: set {mapa} to {mapa2} stop if {mapa} is 3: set {mapa} to {mapa3} stop if {mapa} is 4: set {mapa} to {mapa4} stopcommand /mapa: trigger: if {mapa} is 1: teleport player to {mapa1} if {mapa} is 2: teleport player to {mapa2} if {mapa} is 3: teleport player to {mapa3} if {mapa} is 4: teleport player to {mapa4}command /ustaw [<text>]: trigger: if {arg1} is 1: set {mapa1} to location of player if {arg1} is 2: set {mapa2} to location of player if {arg1} is 3: set {mapa3} to location of player if {arg1} is 4: set {mapa4} to location of player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrGoraj 0 Opublikowano 13 marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 marca 2015 @ref Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrGoraj 0 Opublikowano 15 marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 marca 2015 (edytowane) command /zmianamapy: trigger: if {mapka} is not between 1 and 4: set {mapka} to 1 stop else: if {mapka} is equal to 1: set {mapka} to 2 broadcast "Zmiana mapy na 2" stop if {mapka} is equal to 2: set {mapka} to 3 broadcast "Zmiana mapy na 3" stop if {mapka} is equal to 3: set {mapka} to 4 broadcast "Zmiana mapy na 4" stop if {mapka} is equal to 4: set {mapka} to 1 broadcast "Zmiana mapy na 1" stopcommand /mapa: trigger: if {mapka} is 1: teleport player to {mapa1} if {mapka} is 2: teleport player to {mapa2} if {mapka} is 3: teleport player to {mapa3} if {mapka} is 4: teleport player to {mapa4} command /ustaw [<number>]: trigger: if arg 1 is not set: message "Usage: /ustaw <1-4>" stop if arg 1 is equal to 1: set {mapa1} to location of player message "Ustawiono 1" stop if arg 1 is equal to 2: set {mapa2} to location of player message "Ustawiono 2" stop if arg 1 is equal to 3: set {mapa3} to location of player message "Ustawiono 3" stop if arg 1 is equal to 4: set {mapa4} to location of player message "Ustawiono 4" stop Edytowane 15 marca 2015 przez MrGoraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 15 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 marca 2015 Automatycznie wygenerowana wiadomość.Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrGoraj 0
Witam chciałbym zrobić cos takiego ze jak pod zmienną mam zapisane kordy pod które ma zostać przetelepprtowany gracz i czy dało by się zrobić żeby np kordy z {zmienna1} dało się z tej zmiennej nad pisać na {zmirnna}?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi