Skocz do zawartości

MrNygus

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubawa-Ostróda-Iława
  • Hobby
    Śpiewanie

Ostatnie wizyty

1 334 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MrNygus

  1. Wiecie jak można użyć emoji z ItemsAdder podczas zwykłego pisania? Typu: hejka (hejka : smile : ) Chodzi mi o to, żeby podczas zwykłego pisania zmieniało automatycznie po wysłaniu na taką wiadomość (event on chat)
  2. MrNygus

    MiniGameCore

    Szukam/zlecę napisanie skryptu na najnowsze wersje MC(aktualne addony). Skrypt miałby posiadać wszystkie potrzebne do stworzenia miniger systemy. Party, regeneracja map(multiverse), tworzenie aren, autojoin, możliwość dopisania w innych skryptach funkcjonalności(coś do weryfikacji jaka to minigra i czy w ogole gracz jest w minigrze), solo, team, nagroda, tablist z lista graczy z minigry, spectate, Propozycje proszę pisać w komentarzach. Można dopisać jakie funkcjonalności byście w skrypcie zawarli. Chodzi tylko o podstawę, która dopuści do rozwinięcia i podpięcia innych skryptów do danego typu minigry: gravity, skywars, the walls, survival games, auta Mam do wglądu skript: Brave SkyWars(na stare wersje MC)
  3. Wersja 1.12.2 bo na nowszych nie działa wcale CFI chyba, że o czymś wiecie :P //cfi https://i.imgur.com/qCd30MR.jpg Błąd: https://imgur.com/tUrEMox
  4. Witam czy jest opcja odczytywania danych w json w skript? Chodzi o konstrukcję typu: {"menu": { "id": "1", "value": "blabla", "0": { "dane": [ {"value": "New", "nazwa": "111"}, {"value": "Open", "nazwa": "222"}, {"value": "Close", "nazwa": "333"} ] } }}
  5. command /ilosc: trigger: Set {_i} to size of {dzialki.%player%::*} loop {_i} times: set {_nr} to loop-number set {_val} to {dzialki.%player%.%{_nr}%} message "%{_nr}% %{_val}%" command /dodaj: trigger: add 10 to {dzialki.%player%::*} 1.<none> 2.<none> ....
  6. Ok mam problem bo wyświetla np. Nr.2 nazwa cuba: 2 (zamiast np. 17) add "%{cub}%" to {dzialki.%player%::*} Set {_i} to size of {dzialki.%player%::*} loop {_i} times: message "Nr.%loop-number% nazwa cuba: %loop-value%" if {_i} is 0: message "Nie masz zadnej dzialki" stop PS: zaś %{dzialki.%player%.%loop-number%}% daje <none>
  7. Jak dodać do tej zmiennej inną? Jak edytować daną zmienną, oraz usuwać? Tak jak zwykłe? xd
  8. Ja chce zloopować wszystkie zmienne np. {test.MrNygus::*}
  9. Otóż działa tylko {test.nick.0}, nie dodaje więcej zmiennych(/dodaj). A jak chce wypisać wszystkie zmienne(/ilosc), nie znajduje ani jednej, o co kaman? command /ilosc: trigger: loop {test.%player%::*}: message "%loop-index% %loop-value%" command /dodaj: trigger: set {_licz} to 0 loop {test.%player%::*}: set {_licz} to {_licz}+1 message "%{test.%player%.%loop-index%}%" message "ile %{_licz}%" set {test.%player%.%{_licz}%} to 1 message "%{test.%player%.%{_licz}%}%"
  10. Witam otóż w kodzie nie ma niby błędów, lecz gdy używam komendy nic się nie dzieje... Najnowsza wersja skritptu by bensku, dodatki też aktualne, spigot 1.10.2 https://code.skript.pl/tq5xJ9kC/ Proszę pomóżcie... //Link ~Ixidi
  11. Tak tymi narzędziami RandomSK działa nadal. Prawdopodobnie jeden z dodatków przeszkadza w działaniu. Sprawdz PirateSK czy masz najnowszego bo jedna z jego wersji właśnie się gryzła z RandomSK.
  12. Problem rozwiązany, moja naprawiona wersja RandomSK nadal działa, po prostu plugin FastLogin powodował nieprawidłowe jego działanie.
  13. Witam czy istnieje możliwość nadania wytrzymałości np. patykowi, by pokazywał się na nim ten pasek wytrzymałości? Chyba takie itemy od razy gdy zmieni się ich wytrzymałość z 1 na mniejszą zostają usuwane, znacie sposób na obejście tego? z góry dzięki
  14. Witam ma ktoś sprawnego skripta i dodatki na 1.10? : Umbaska RandomSK wersja przekonwertowana na 1.9 mi już niestety wywala błąd
  15. MrNygus

    Spis moich skryptów

    Homoseksualista to nie 3 płeć xd Jak już to można transseksualistę za nią uważać xd Ale pomysł dobry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...