Skocz do zawartości
  • 0

Problem z max health


sula008
 Udostępnij

Pytanie

Napisałem skrypcik ze jak sie wejdzie do fontanny to dodaje +5 serduszek na godzina i po godzinie usuwa te 5 serduszek lecz to usuwanie mi nie działa coś :(

 

every 1 second:	loop all players:		if loop-player is in world "survival":			if {survival.fontanna.efekt.%loop-player%} is true:				if distance between loop-player and {fontanna} is smaller than 3:					set {survival.fontanna.efekt.%loop-player%} to true					set {survival.fontanna.efekt.czas::%loop-player%} to now					set the loop-player's max health to 15					heal loop-player					stopevery minute:	loop {survival.fontanna.efekt.czas::*}:		set {_val} to loop-value		difference between {_val} and now is greater than or equal to 1 hour		{survival.fontanna.efekt.%loop-index%} is true:			set {survival.fontanna.efekt.%loop-index%} to false			delete {survival.fontanna.efekt.czas::%loop-index%}			set the loop-index's max health to 10			stop

i blad:

 There's no loop that matches 'loop-index's max health'
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

cholera próbowałem i nawet zrobiłem takie

every minute:	loop {survival.fontanna.efekt.czas::*}:		set {_val} to loop-value		set {_gracz} to loop-index parsed as player		difference between {_val} and now is greater than or equal to 1 hour		{survival.fontanna.efekt.%loop-index%} is true:			set {survival.fontanna.efekt.%loop-index%} to false			delete {survival.fontanna.efekt.czas::%loop-index%}			set the {_gracz}'s max health to 10			stop

i jest blad

 'the {_gracz}' is not an entity type
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every minute:	loop {survival.fontanna.efekt.czas::*}:		set {_val} to loop-value		loop-index is player:		    difference between {_val} and now is greater than or equal to 1 hour		    {survival.fontanna.efekt.%loop-index%} is true:			    set {survival.fontanna.efekt.%loop-index%} to false			    delete {survival.fontanna.efekt.czas::%loop-index%}			    set the maximum health of loop-index to 15			stop

@UP

ale on chce 15 -> 15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up

 'the maximum health of loop-index' is not an entity type

@up2

czy jezeli ustawie na 1 godzine to efekt po godzinie minie ? bo ustawqilem na godzinke i mam **:** :P

 

#edit

zrobiłem tak 

every minute:	loop {survival.fontanna.efekt.czas::*}:		set {_val} to loop-value		set {_gracz} to loop-index parsed as player		difference between {_val} and now is greater than or equal to 5 minutes		{survival.fontanna.efekt.%loop-index%} is true:			set {survival.fontanna.efekt.%loop-index%} to false			delete {survival.fontanna.efekt.czas::%loop-index%}			set the maximum health of {_gracz} to 10			stop

i działa elegancko ;P dzieki Dragon znów mnie naprowadziłeś na dobry trop :P

 

do zamknięcia

Edytowane przez sula008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...