MrRedstoneMC` 2 Opublikowano 14 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2014 (edytowane) Chciałbym zadać pytanie, czy można zrobić, by nie powtarzały się takie same teksty na zmiennych.Jest mi to potrzebne do systemu zakładanie gildii, by ludzie nie mogli zakładać gildii o takiej samej nazwie. Edytowane 14 maja 2014 przez MrRedstoneMC` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 14 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2014 loop {gildie::*}: if arg 1 is loop-value: send "&cgildia juz istnieje!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrRedstoneMC` 2 Opublikowano 14 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 maja 2014 (edytowane) @upOto mój kod:if arg 1 is "stworz": if arg 2 is set: if {Posiada.%player%} is false: if player has 2 diamonds: loop {Gildie::*} if arg 2 is loop-value: send "&4&lGildia juz istnieje!" else if arg 2 is not loop-value: remove 2 diamonds from player set {Gildia.%player%} to arg 2 set {Posiada.%player%} to true set {jwg.%player%} to true add arg 2 to {Gildie::*} send "&4&lStworzono osrodek jezdziecki o nazwie '%arg 2%'"Problem w tym:-wiadomośc z "Gildia juz istnieje" powtarza sie tyle razy ile jest zmiennych na liscie-nawet gdy tworzymy gildie, o nazwie która już istnieje, to wyskakuje wiadomość że gildia juz istnieje i TWORZY JĄ POMIMO ZE JUZ ISTNIEJE Edytowane 2 czerwca 2014 przez MrRedstoneMC` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 14 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2014 if arg 1 is "stworz":<tab>if arg 2 is set:<tab><tab>if {Posiada.%player%} is false:<tab><tab><tab>if player has 2 diamonds:<tab><tab><tab>loop {Gildie:}:<tab><tab><tab><tab>if arg 2 is loop-value:<tab><tab><tab><tab><tab>send "&4&lGildia juz istnieje!"<tab><tab><tab><tab><tab>stop<tab><tab><tab><tab>else if arg 2 is not loop-value:<tab><tab><tab><tab><tab>remove 2 diamonds from player<tab><tab><tab><tab><tab>set {Gildia.%player%} to arg 2<tab><tab><tab><tab><tab>set {Posiada.%player%} to true<tab><tab><tab><tab><tab>set {jwg.%player%} to true<tab><tab><tab><tab><tab>add arg 2 to {Gildie:}<tab><tab><tab><tab><tab>send "&4&lStworzono osrodek jezdziecki o nazwie '%arg 2%'"To tyle odnośnie problemu drugiego... Co do pierwszego to myślę :p :v //[/color][color=#daa520]Sebek[/color] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrRedstoneMC` 2 Opublikowano 14 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 maja 2014 (edytowane) A teraz taki problem:-Znowu gdy istnieje gildia mozna ja stworzyc-Przy tworzeniu gildii wyskakuje 2 razy wiadomosc o zalozeniu gildii, a gdy daje stop na koniec, to nie wyskakuje juz nawet ze gildia jest juz zalozona Edytowane 3 czerwca 2014 przez MrRedstoneMC` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrRedstoneMC` 2 Opublikowano 3 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 @ref (Min. na 2 stronie - jest; Min. 24h - jest :D)Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 3 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2014 (edytowane) if arg 1 is "stworz": if arg 2 is set: if {Posiada.%player%} is false: if player has 2 diamonds: loop {Gildie::*} if arg 2 is loop-value: send "&4&lGildia juz istnieje!" exit loop stop else: if arg 2 is not loop-value: remove 2 diamonds from player set {Gildia.%player%} to arg 2 set {Posiada.%player%} to true set {jwg.%player%} to true add arg 2 to {Gildie::*} send "&4&lStworzono osrodek jezdziecki o nazwie '%arg 2%'" exit loop stopTeraz powinno działaćJak nie działa to daj to:if arg 1 is "stworz": broadcast "Debug 1" if arg 2 is set: broadcast "Debug 2" if {Posiada.%player%} is false: broadcast "Debug 3" if player has 2 diamonds: broadcast "Debug 4" loop {Gildie::*} broadcast "Debug 5" if arg 2 is loop-value: broadcast "Debug 6" send "&4&lGildia juz istnieje!" exit loop broadcast "Debug 7" stop broadcast "Debug 8" else: broadcast "Debug 9" if arg 2 is not loop-value: broadcast "Debug 10" remove 2 diamonds from player set {Gildia.%player%} to arg 2 set {Posiada.%player%} to true set {jwg.%player%} to true add arg 2 to {Gildie::*} send "&4&lStworzono osrodek jezdziecki o nazwie '%arg 2%'" exit loop broadcast "Debug 11" stop broadcast "Debug 12"A następnie podaj nam wyniki testów. Zobaczymy jak skrypt rozwiązuje problem i potem może da się naprawić ew błąd. Edytowane 3 czerwca 2014 przez Slupik98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrRedstoneMC` 2 Opublikowano 4 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 @upRobi ta gildie nawet gdy istnieje.... nie robi wtedy, gdy argument 2 bedzie 1 tekstem ze zmiennej:Chat:Lista gildii: cosPotem "Stworzono gildie o nazwie "Admini""Lista gildii: cos and AdminiPotem znowu "Stworzono gildie o nazwie "Admini""Lista gildii: cos, Admini and Admini ......Pomoz ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 4 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 (edytowane) Coś źle zapisali w php i nie mgoę usunąć tej linijki - buguje się...command /gildia [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "stworz": if arg 2 is set: if {Posiada.%player%} is false: if player has 2 diamonds: set {_czy.jest.gildia} to 1 loop {Gildie::*} if arg 2 is loop-value: send "&4&lGildia juz istnieje!" set {_czy.jest.gildia} to 2 if {_czy.jest.gildia} is 1: remove 2 diamonds from player set {Gildia.%player%} to arg 2 set {Posiada.%player%} to true set {jwg.%player%} to true add arg 2 to {Gildie::*} send "&4&lStworzono osrodek jezdziecki o nazwie '%arg 2%'" to player else: send "&4Gildia istnieje!" to player Jak nie działa to daj debuga jak @up Edytowane 4 czerwca 2014 przez Slupik98 MrRedstoneMC` 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piratjsk 699 Opublikowano 4 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 if arg 1 is "stworz": if arg 2 is set: if {Posiada.%player%} is false: if player has 2 diamonds: loop {Gildie::*} arg 2 is loop-value send "&4&lGildia juz istnieje!" stop remove 2 diamonds from player set {Gildia.%player%} to arg 2 set {Posiada.%player%} to true set {jwg.%player%} to true add arg 2 to {Gildie::*} send "&4&lStworzono osrodek jezdziecki o nazwie '%arg 2%'" stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 4 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 (edytowane) command /gildia [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "stworz": if arg 2 is set: if {Posiada.%player%} is false: if player has 2 diamonds: set {_czy.jest.gildia} to 1 if {Gildie::*} contains arg 2 or "%arg 2%": send "&4&lGildia juz istnieje!" else: remove 2 diamonds from player set {Gildia.%player%} to arg 2 set {Posiada.%player%} to true set {jwg.%player%} to true add arg 2 to {Gildie::*} send "&4&lStworzono osrodek jezdziecki o nazwie '%arg 2%'" to playerOczywiście najpierw przetestuj mój kod z postu 9a potem daj te i oczywiście jak nie działa to debug dla 2 wersji Edytowane 4 czerwca 2014 przez Slupik98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrRedstoneMC` 2 Opublikowano 4 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 (edytowane) Slupik98 masz :DTHX za pomoc - twój kod z postu 9 mi pomógł :) Proszę moderatora/administratora o zamknięcie :) Edytowane 4 czerwca 2014 przez MrRedstoneMC` Slupik98 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 4 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 A testowałeś jeszcze ten 11? Bo ciekaw jestem :) I dopisz że temat do zamknięcia bo mody mogą nie zauważyć. Zamykam //Sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrRedstoneMC` 2
Chciałbym zadać pytanie, czy można zrobić, by nie powtarzały się takie same teksty na zmiennych.
Jest mi to potrzebne do systemu zakładanie gildii, by ludzie nie mogli zakładać gildii o takiej samej nazwie.
Edytowane przez MrRedstoneMC`Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi